חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי אנגלית לגיל הרך

מאת: שלומילימודי שפות06/11/20101142 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חשיבותה של התחלה מוקדמת

מי שעוד לא מכיר את הקליטה האדירה של ילדים בכל גיל, כנראה שלא ראה כיצד לימודי אנגלית בגיל הרך מצליחים להקנות לילד כל כך הרבה ידע, דווקא בשל גילו הצעיר. ככל שהילד צעיר יותר כך מוחו הוא חומר ביד היוצר וניתן ללמד אותו גם שתי שפות במקביל.

מעבר למחקרים שמוכיחים זאת הרי שכל לימוד אנגלית אצל ילדים הופך אותם לבעלי כישורי למידה חזקים יותר וניתן לראות זאת על ידי אוצר המילים שגדל במהירות אצל כל זאטוט הלומד אנגלית. רצונם של הילדים לחקור והצורך האדיר שלהם בקשר הופכים לימוד אנגלית לדבר קל ומהנה ביותר עבורם.

הדיבור כשלב התחלתי

הקשר שלכם עם הילד יכול להתחזק עם לימודי אנגלית בסיסיים שתעבירו לו. די במספר מילים שאתם מכירים בכדי להתחיל ולבנות את אוצר המילים ולשחק עם ילדכם ב"משחקי אנגלית" שונים. אם תשכילו גם לתגמל אותו בחיוכים ובליטופים הרי שסיפקתם את הצורך שלו בקשר וביחס שהוא חייב מהוריו.

הדיבור יכול להגיע גם בשל ניסיונות החיקוי שלו כשהוא צופה בדיסק של לימוד אנגלית לגיל הרך, המורכב משירים פשוטים ועידוד הילד לביצוע פעולות תוך הבנת הנשמע. כך מתפתחת ההבנה וגם מגיעה היכולת לדבר בצורה ברורה כשבעתיד גם המבטא יהיה נעים ואותנטי יותר.

קריאה ברמה הנכונה

כל הדברים הנ"ל חייבים חיזוק נוסף וחשוב מאוד של קריאה. לימוד אנגלית הכולל קריאה ברמה הנכונה מעצים את הידע, החוויה, וגם הביטחון העצמי. חומר הקריאה חייב להיות רציני, והכוונה היא לכתיבה הייעודית שלו לכל גיל, ולא רק בנושאים שעליהם נכתב בעיתון.  המגזין ג'רוזלם פוסט ג'וניור לדוגמא כולל את המיקוד הנכון, את התוכן הייעודי, ואת החזות שמושכת ומרתקת את הילד.

ללא דברים אלו, שילוב הקריאה בכל לימוד אנגלית שהוא, יהפוך למסורבל ויסכן את המשך רצונו של הילד להמשיך ללמוד. עיתון אמיתי לילדים נכתב על ידי אנשי מקצוע בתחום ההוראה והעיתונות שמכירים את עולם הילד, לכן הסיכון הקיים בבלבול הילד או בכתיבת חומר לא מעניין, פשוט לא קיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גם אני רשום באינדקס מתרגמים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלומי

מאמרים נוספים בנושא לימודי שפות

מאת: נטלי אינטרדבלימודי שפות27/04/222670 צפיות
לא מעט הורים נתקלים במקרים של ילדים שלהם אין חשק, כח רצון או יכולות למידה של שפה חדשה אשר היא לא שפת אם. ובכן, מה אנו כהורים יכולים לעשות כדי לעודד את הילדים שלנו ללמוד את השפה האנגלית כשפה שניה ולגרום להם לאהוב את זה?

מאת: Daniel.Bלימודי שפות30/01/192107 צפיות
בעידן הגלובלי שבו אנו חיים, כמעט בלתי אפשרי להתקדם מקצועית מבלי ללמוד לדבר אנגלית ברמה גבוהה ביותר. תכניות הטלוויזיה שבהן אנו צופים, משחקי המחשב שאנו משחקים וכמובן, האינטרנט שבו אנו גולשים חלק ניכר משעות היממה משפרים באופן משמעותי את האנגלית שלנו - אך לא מספיק כדי לשדרג אותה לרמה שתאפשר לנו להתחרות בדוברי אנגלית כשפת אם במשרות המחייבות כישורים מסוג זה.

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173229 צפיות
העברת מידע תיאורטי אינה מספקת

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173493 צפיות
הטכנולוגיה מאפשרת לנו ללמוד מחוץ לכיתות

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172987 צפיות
לעתים ניהול שיחה בסיסית הוא דבר מספק

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172499 צפיות
השוק הישראלי גדול יותר מבעבר

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/171975 צפיות
עלות הלימודים מעניינת רבים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica