חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרסום מודעות דרושים

מאת: בובי סופרקרדרושים07/11/20101050 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעידן המודרני מעסיקים רוצים למצוא עובדים ומהר. שלא כמו בעבר, כאשר פרסום הצעות עבודה היו מתפרסמות בעיתונים, היום בעידן האינטרנט הכל פשוט, קל ומהיר.

קחו לדוגמא חברות השמה. חברות השמה היו מפרסמות בעבר מודעות רק בעיתונים, הדבר היה עולה להם המון כסף, ובנוסף הם היו מאבדים הרבה לקוחות, לקוחות שלא היו קונים את העיתונים שבהם הם מפרסמים. היום, יש לחברות השמה את האפשרות לפרסם באתרי אינטרנט. פרסום מודעות דרושים באתרי אינטרנט יכול להיות בחינם, ויכול לעלות כסף. הכל תלוי באיזה אתר דרושים מפרסמים את מודעת הדרושים, ו/או אם רוצים שמודעת הדרושים תהיה מודגשת, ממוקמת גבוה בתוצאות החיפוש ועוד.

עוד יתרון בפרסום מודעת דרושים באתר אינטרנט היא היכולת לנהל את המודעות. כאשר חברות פירסמו מודעות בעיתון, את קורות החיים הן קיבלו דרך אי מייל או דרך פקס. כל היום ניירת בלתי פוסקת שמגיעה בפקס, או כמויות של אי מיילים שמגיעים לתיבות הדואר של המגייסות, ולאחר מכן הן צריכות להוריד את הקבצים ולהתחיל למיין את טפסי קורות החיים.

היום בעידן אתרי הדרושים, יש מערכות ניהול אשר נמצאות בתוך אתר הדרושים. אפשר למיין את המועמדים ישר בתוך מערכות הניהול הללו, אפשר להחזיר תשובות חיוביות או שליליות למועמדים, אפשר לצפות בקורות החיים ישר בפאנל הניהול מבלי להוריד את קובץ קורות החיים ועוד ועוד. האפשרויות הללו חוסכות המון זמן וכסף למגייסות ולחברות.

עוד יתרון של פרסום מודעת דרושים באתרי אינטרנט על פני העיתון הוא סיווג המודעות לקהל מפולח. כאשר מעסיק מפרסם מודעה בעיתון, היא בעצם חשופה לעיני כל. אם אני מחפש מהנדס כימיה, גם מי שמחפש עבודה בשיפוצים יראה את המודעה הזו. זה בזבוז זמן למחפש העבודה, וגם למגייס שעלול לקבל קורות חיים לא רלוונטים. באתרי דרושים יש אפשרות לסווג את המשרות לפי קטגוריה, אזור, וסוג משרה. וכך רק מי שבאמת מחפש מודעה לפי סיווג ספציפי יראה אותה, וקח המעסיק גם יקבל קורות חיים רלוונטים יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בובי סופרקר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בובי סופרקר

מאמרים נוספים בנושא דרושים

מאת: ליאורדרושים01/01/174104 צפיות
עבודה באירופה לאנשים צעירים, יכולה להתאים עבור ישראלים, שהם בעלי דרכון אירופי. עבודה באירופה, כאנשי מכירות, מאפשרת להרוויח סכומים גבוהים, ולכן היא כדאית.

מאת: elichai rubinדרושים14/06/152684 צפיות
מעסיקים רבים במשק הישראלי, קטנים כגדולים, מתקשים למצוא עובדים איכותיים המתאימים להם מבחינת זמינות, כישורים מקצועיים, ניסיון, מקום מגורים ופרמטרים נוספים. ולכן, הוקמה הרשת החברתית iperhour, רשת זאת מאפשרת למעסיקים ומחפשי עבודה למצוא אחד את השני.

מאת: arielcדרושים17/04/151853 צפיות
מה היא עבודה בחול, ומה כדאי לדעת לפני שעולים על המטוס?

מאת: arielcדרושים17/04/151781 צפיות
טיפים שיעזרו לכם למצוא עבודה בקנדה

מאת: tanga2דרושים10/04/151863 צפיות
עבודות שוות בקנדה

מאת: tanga2דרושים10/04/151899 צפיות
אילו יעדים איכותיים יש לעבודה בחול?

מאת: tanga2דרושים10/04/151799 צפיות
ברצלונה היא עיר נפלאה ותיירותית בספרד. עבודה בברצלונה מספקת חוויה מדהימה ובלתי נשכחת וגם סכומי כסף לא מבוטלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica