חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סקס בטוח בשימוש אמצעי מניע

מאת: רפאלנשים - כללי08/11/20101569 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אמצעי מניעה מסוימים ידועים עוד מימי קדם, חלקם קיימים גםכיום בגרסה שונה במקצת. כך אצל שבטים אפריקאיים קדמונים, תוארה שיטה,הידועה היום בשם "משגל נסוג". ביוון העתיקה וברומא היה שימוש נרחב בחומריםמין החי ומין הצומח. חומרים שנלקחו דרך הפה או הוכנסו לנרתיק האישה. בנוסףהיו אמצעים מיוחדים שהוכנסו עמוק לתוך הנרתיק, קרוב ככל האפשר אל הרחםוכמובן גם אמצעים אנלוגיים לקונדומים מודרניים, שיוצרו מעור של חיה אומשלפוחית השתן של שור.

אמצעים מודרניים למניעת הריון, שינו לגמרי את התפיסה שלנולגבי אהבה וסקס והפכו את היחסים ליותר ראוותניים עם פחות מעצורים והקטנתמרכיב הסיכון. גלולה אחר גלולה, האמצעים האלה הובילו אותנו למהפכה מינית.כבר עברו לא מעט שנים מהתקופה, בה נשים כל כך פחדו מהיריון, שלא קיימו יחסימין, לפני שקיבלו טבעת נישואין. נסקור את הסוגים העיקריים של אמצעי המניעההקיימים ונראה מהי הפעולה שלהם להשגת אפקט המניעה.

לפיכך, חלק מהאמצעים הקיימים כיום, מכוונים ישירות למניעתהמפגש בין הזרע והביצית. לסוג הזה אפשר לשייך שיטות טבעיות למניעת הריון,כגון התנזרות מסקס בימים בהם קיים סיכוי סביר להריון, ובנוסף קונדום, משגלנסוג, התקן תוך-רחמי, דיאפרגמה, קוטל זרע, אמצעים הורמונליים ועיקור שלהזכר או הנקבה.

אמצעי מניעה אחרים אינם מאפשרים את תחילת ההיריון, מכוון שהםמשנים את הרכב ההפרשות של צוואר הרחם ובכך מאיטים את תנועת הזרע ומקטיניםאת תוחלת החיים שלהם. דבר זה אופייני עבור אמצעי מניעה תוך רחמייםהורמונליים. הם גם חוסמים את המעבר של הביצית המופרית לרחם, בו היא יכלהלהתפתח בהמשך. דרך נוספת אפשרית היא מניעת הביוץ, אמצעים הורמונליים עומדיםיפה במשימה הזאת. היום גם קיים אמצעים נוספים - גלולות הבוקר שאחרי סקס,הם גם נקראים גלולות חירום. משתמשים בהם אחרי סקס ללא אמצעי מניעה או אם ישחשש סביר שאמצעי מניעה נכשל במשימה מסיבה כלשהי. יעילות הגלולה הזאת דיגבוהה, במידה והיא נלקחה תוך 3 ימים אחרי קיום יחסיי מין.

לסיכום, אין אמצעי מניעה אידאליים, שגם הופכים את הסקס לבטוחבמאה אחוז ובאותה מידה גם בלתי מזיקים לחלוטין, אבל אמצעי מניעה מודרנייםדי מתקרבים לאידאל- תשמרו על עצמיכם בזמן סקס ! .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מעריץ אתרים למבוגרים סקס , וגם מצלמות סקס באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רפאל

מאת: רפאלזוגיות ואהבה19/10/102443 צפיות
כה אמר אבי הפסיכואנליזה הדגול (והככל הנראה פסיכופאת) הלא הוא זיגמונד פרויד: בני אדם הם ייצורים מיניים מלידתם, הנשלטים על ידי דחפי תוקפנות, אגרסיות ומין ..בלה בלה בלה...מין...בלה בלה בלה...מיניות..

מאת: רפאלאימון לרוחניות14/10/101358 צפיות
האישה נשמעה מאוד מבוהלת כשהתקשרה אלי. סיפרה שהיא מלאה בחרדות שמקורן עוד מהמלחמה שלפני ארבע שנים. היא מפחדת שתשתגע כמו אימא שלה ושיאשפזו אותה. היא לא מפסיקה לדאוג כל היום. בהיותה תושבת הצפון, ידיעה ששמעה ברדיו לגבי אפשרות קיום מלחמה נוספת, שברה אותה.

מאת: רפאלאימון אישי - כללי14/10/101404 צפיות
כמה זוגות יפרקו את הנישואים? מספר רב, הנתונים מראים שבקירוב מחצית מהזוגות כנראה יפרדו. סיבות שונות יכולות לגרום לכך. החל מדברים לא חשובים כמו תקשורת מקולקלת, ריב סביב המטלות שיש לעשות וכלה בבעיות שמגיעות בעקבות הבאת עולל לעולם וקידום קריירה. אך, החדשות המסעירות הן, שהיום אפשר לפעול בדרך אחרת לפני שקובעים שנותר להתגרש. מעוניינים לדעת הכל על טיפול זוגי? פשוט תמשיכו לקרוא.

מאת: רפאלאימון לקריירה14/10/101327 צפיות
כמה זוגות בסוף יתגרשו? המון, הנתונים שנאספו מראים שבקירוב מחצית מהזוגות אמורים לוותר על הקשר. הסברים שונים יכולים לגרום לכך. החל מדברים לא חשובים כמו תקשורת של טלפון שבור, כאסחים סביב המטלות שיש להספיק וכלה בבעיות שמגיעות בעקבות השקעת מאמצים רבים בקריירה.

מאת: רפאלאימון אישי14/10/101348 צפיות
מרבית האנשים בוחרים בני זוג לפי מידת המשיכה אליהם או עוצמת ההתאהבות הראשונית בהם. לימים, מתברר להם שבחירה זו הייתה אומללה והיא הובילה אותם לסבל, לקשיים מרובים, לאכזבה ולעיתים קרובות לפרידה וגירושין, למרות האהבה, המשיכה וההתלהבות.

מאת: רפאלאימון למערכות יחסים10/10/101240 צפיות
במאמרי זה אני אספר מספר טיפים לנשים הכיצד לטפח את חיי זוגיותם בחיי הסקס על מנת ליצור הערכה רבה יותר והנאה מקסימלית בין בני הזוג החולקים את חייהם ביחד , קראו את הטיפים שלי בזהירות אחד אחד ותשתדלו להפנים ולהבין כל טיפ, אז בוא נתחיל ושתהיה קריאה מהנה

מאת: רפאלאימון למערכות יחסים06/10/101183 צפיות
רעיונות הטובים ביותר בדרך לדייט הראשון שלכם

מאמרים נוספים בנושא נשים - כללי

מאת: tiloniנשים - כללי23/11/179308 צפיות
(חיפוש בגוגל תמונות, תמונות לא מצונזרות)

מאת: שלום כהןנשים - כללי23/05/1711387 צפיות
כמעט אין אדם שלא מכיר את המושג 'קנדידה', גם אם הוא אינו מכיר אותו בשמו. מדובר למעשה בפטריה מסוג שלרוב אינו מזיק, ואף קיים ככל הנראה בגופם של מרבית האנשים, אך במצבים מסוימים היא מביאה לזיהום ואיתו גירוי טורדני או אפילו כאב, ובמקרים נדירים של חולי קשה (כמו מחלות סופניות או כרוניות ספציפיות) היא אף מסכנת חיים. הטיפול בפטריית הקנדידה הוא פשוט, כמו גם אבחנתה, כך שכל עוד מקפידים לבדוק ולטפל, לא נשקפת כל סכנה לאדם הסובל ממנה - וכן מובטחת שמירה על איכות החיים שלו כפי שהיתה קודם לכן.

מאת: sharondan80נשים - כללי14/06/1610941 צפיות
ההכנות לחתונה, כל חתונה, נמשכות ברוב המקרים כמה וכמה חודשים, כשמטבע הדברים מקדישות הכלות לעתיד תשומת לב נרחבת לנושא השיער שלהן ביום המרגש ביותר בחייהן.

מאת: רוברטנשים - כללי06/09/152277 צפיות
תוספות שיער - שיער מלא וארוך גם אצלך! למה נשים כל כך אוהבות שיער ארוך? אם יש דבר שעדיין לא הצליח להשתנות מזה שנים על גבי שנים זה היופי בשיער ארוך של אישה. כולם יודעים ששיער ארוך אצל אישה זה אחד מן הסימנים הכי נשיים וסקסיים שיש. לא יעזור שינסו גם כמה גברים להאריך את שיערם ולחשוב שזה מתאים גם להם, מהאישה לא ניתן לקחת את יופי שיערה- זהו הכתר שלה. לכן, יותר ויותר נשים אשר שיערן אינה ארוך במיוחד או שהינו דליל ניגשות לפתרון הנהדר שהטכנולוגיה בתחום של עיצוב שיער מציעה להן- תוספות שיער.

מאת: רועי כץנשים - כללי09/08/151877 צפיות
תוספות שיער מהווה תוספת כח עצום למראה הטבעי שלך בכלל ולבטחון העצמי שלך בכלל. ישנם שיטות שונות להדבקת תוספות שיער. ישנם סוגים שונים של סוגי תוספות שיער, במאמר זה הביא כמה.

מאת: sharondan80נשים - כללי28/07/151809 צפיות
השמש הפציעה ורצית לעשות גיחה לחוף הים, אבל בגד הים מהשנה שעברה כבר לא יושב כל כך יפה? ואולי הוא לא עולה עליך בכלל? נשים רבות חוות את התחושות האלו בכל יום ולכן אספנו עבורכם את השאלות העיקריות על הצרת היקפים וסיפקנו תשובות.

מאת: אביגיל ולרנשים - כללי22/07/151986 צפיות
מצעים לילדים קונים בהמלצת ילדים בלבד. אין כמו הפעוט או המתבגר להסביר לנו באופן שאינו משתמע לשתי פנים על ההדפס של הדמות המצוירת או קבוצת הכדורגל שבלעדיהם אין למצעים רשות להיפרש על מיטתם. אם אצל ההורים המצעים נרכשים רק בחגים כמו ראש השנה ופסח, אצל הילדים הכל תלוי בסדרה המשודרת ובכוכבת המצוירת הבאה. קשה להחליט אם מצעים לילדים הם אלו שנרכשים בעקבות חלומות הילדות או שהם אלו שגורמים לחלומות בלילה להתעורר לחיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica