חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שעוני קסיו - Marom Time

מאת: Efratאופנה08/11/20102350 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מרום – שעוני קסיו לנשים

אין מי שפספס את תופעת הרטרו של שעוני קסיו לנשים. מדובר בשעוני זהב או כסף שרצועתם עשויה חוליות מלבניות, פני השעון שחורים והוא דיגיטלי. השעון המקורי שייך לתקופה שבה השעון הדיגיטלי נכנס לאופנה, אז לא היו בו פונקציות רבות יותר מכיוון השעה, התאריך ואולי סטופר. כיום, כמה שהוא פשוט הוא שעון מדויק, בעל אפשרויות רבות כמו כיוונון שעות באזורים אחרים בעולם, שעון עצר ועוד. כשמדובר בשעוני קסיו לנשים, קודם כל מדובר במוצר איכות שאין לו הגדרה מדויקת – כל שעון לגופו.

שעוני קסיו בעולם

שעון קסיו הוא ללא ספק אחד מהשעונים המובילים בעולם. ניתן למצוא מבין דגמיו את הג'ישוק, בייבישוק וגם את הפרוטרק. השעונים הם דיגיטליים, אנלוגיים או שילוב של שניהם. חברת קסיו שעונים הינה חלק מקסיו מחשבים העולמית שהוקמה ביפן בשנת 1957. עיסוקיה של החברה בתחומי אלקטרוניקה וסלולר מעניקים לחברה את ההזדמנות להפיח בשעוניה את רוח הקידמה והחידוש, ממש כמו המוטו שמוביל את החברה מזה עשרות שנים: יצירתיות ופיתוח תמידי. בשעונים רבים של החברה תוכלו למצוא כלי עבודה כמו טרמומטר, חשב גאות ושפל (טוב לגולשים), אלטימטר, כרונוגרף ועוד.כל שעון יד של קסיו מגיע עם אחריות בת שנה של החברה.

שעוני קסיו לנשים

היום לכל פלח ודורש באוכלוסיה יש את שוק המוצרים שלו. למשל – חברת קסיו התאימה שעונים לגולשים, לצוללים, למטפסים לגובה ולאלו שצריכים למדוד טמפרטורה, אז למה שלא תייצר שעוני קסיו לנשים בלבד? הרי נשים ידועות כצרכניות שהפרסום דרכן יכול להיות מועיל מאוד. כך, נוצרו שעונים יוקרתיים לנשים בעלי רצועות זהב, כסף ושאר עיצובים. שעון הוא פריט אופנתי לא פחות מכל תכשיט אחר ויכול להיות חפיץ (גאדג'ט) באותה המידה. אז איך אפשר לחיות בלעדיו?

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Efrat

מאת: Efratקניות 09/04/137897 צפיות
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

מאת: Efratקניות 09/04/137963 צפיות
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

מאת: Efratצרכנות09/04/138045 צפיות
ישנן חנויות ש"מגהצות" את סמל בית הספר שמשורטט בגלופה על פני החולצה – ואז הוא בדרך כלל בולט ממנה ומתבלה במהירות, וישנן חנויות שמדפיסות את הסמל באופן מיידי על פני החולצה. אצל אורי עצמון עובדים בשיטת הדפסת משי או על חיתוך של טפט במכונת הפלוטר.

מאת: Efratחקירות09/04/137977 צפיות
חידוש שמצאה דנה תדמור הוא מתחום מכשירי הבילוש הקטנים הוא עטי הפטנט שמצד אחד הן עטים תמימות למראה אך מצד שני הן יכולות להכיל בתוכן מצלמה או אמצעי הקלטה של קול שמסוגל להקליט מקרוב שיחה שלמה

מאת: Efratאופנה09/04/137888 צפיות
אתרי האינטרנט מייצרים יתרון למי שאינו יכול להגיע לחנות ומעוניין בהזמנה של הפריט – גם ישירות לכתובת אחרת, ופעמים רבות מייצרת גם הנחה והשוואת מוצרי תינוקות בקלות.

מאת: Efratביגוד והנעלה09/04/137521 צפיות
מדובר על חולצות טי מודפסות עם כיתוב משעשע אשר לרוב לובש החתן, האבות של שני הצדדים ולעיתים גם השושבינים. החולצה מהווה גם לבוש פחות מחייב וגם הפתעה לכל האורחים שמחכים לראות מה יהיה כתוב על החולצה. לעיתים חולצות מעין אלו גם מחולקות לאורחים כמזכרת חתונה.

מאת: Efratאירועים וחתונות – כללי05/02/137224 צפיות
האורחים המשתתפים באירוע מתחילים לדמיין אותו כבר מהרגע שבו מזכירים את התאריך, שמוסרים את ההזמנה ולדלות עליו מעט יותר פרטים. יד הדמיון ממשיכה לצייר את האירוע המצופה בצבעים המדומים, אולם מי שבאמת נותן את משיכת המכחול הנכונה היא חברת הפקות אירועים – אותו גוף שאמון על החוויה הצרופה לאותו המפגש. כאשר מדובר על אירוע לעובדים, המעסיק לא צריך לשבור

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: דניאל מלמדאופנה16/02/222810 צפיות
האם שמלות חורף זה פריט לבוש שניתן לקנות אונליין?

מאת: רוני הכהןאופנה07/11/195522 צפיות
היכן רוכשים שמלות ערב לחתונה בתל אביב שגדולה עד מאוד? כאן התשובות

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193721 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאת: רוני הכהןאופנה07/02/181652 צפיות
מכיוון שמחיר לא משקף איכות, ובהחלט יכולים למצוא אפילו מיטה במבצע נהדר שאיתה יהיה נעים ונוח ללכת לישון מידי לילה למשך של שנים רבות הלאה. איך יודעים לעשות בחירה נכונה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוני הכהןאופנה23/01/181600 צפיות
מה יכולים לעשות כאשר אירוע חשוב מתקרב וצריכים את השמלה החגיגית מוקדם ככל האפשר? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה22/12/171719 צפיות
האם זה אומר כי רכישת טלפון חכם מבטלת גם את הצורך ברכישה של שעון ליד? ובכן, רבים רואים כי רכישה של שעון לגבר היא עדיין פעולה שמביאה איתה יתרונות שאי אפשר לבטל בקלות שכזו. קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה18/11/171898 צפיות
איזה מקום יכול להכיל מלאי נהדר של שמלות יותר מעניינות שכאלה? קראו הלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica