חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סדנאות גיבוש לעובדים – העצמה תרבותית וארגונית

מאת: יובל בן בסטאטרקציות28/01/20192503 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הלן גרינר ייסדה את IROBOT בזכות פיתוח של רובוטים לשימוש צבאי ואזרחי. סדנאות גיבוש הינם אחד מהגורמים החברתיים החשובים ביותר לשיפור יחסי הגומלין ושיתוף הפעולה בין העובדים/ות.

אחת הטענות שנשמעות הן שגברים ונשים מנהלים את היחסים המקצועיים בצורה שונה עבודה. לנשים יש נטייה ליצור קשרים בין אישים עמוקים ואינם מנצלים אותן לקידום מטרה מקצועית.

סדנאות גיבוש מטרתם ליצור קשרים בין אישים טובים יותר בין העובדים/ות ובין המנהל/ת לצוות. קשרים חברתיים טובים יכולים להיעשות דרך הזמנת סדנת תקשורת בין אישית שתתמקד בסגנונות תקשורת שלהם ותגרום להכיר אחד את השני "באור שונה". במידה וישנה חוסר הכרות כיוון שיש עובדים/ות חדשים/ות או מנהל/ת חדש/ה ניתן להזמין סדנה של שפת גוף. סדנת תקשורת בין אישית יכולה גם למתן קונפליקטים בין אנשי/ות הצוות.

סדנאות גיבוש בעבודה מטבען גורמות לחיזוק הקשרים החברתיים מצד אחד ומצד השני גם לקידום אג'נדה חברתית ומקצועית (שבית לא עוזבים) בתוך הארגון שיצא נשכר מכך. אם מחלקת כוח האדם והרווחה יעודדו ראשי צוותים מנהלים/ות לערוך פעילות חברתית בתוך מסגרת העבודה או מחוץ למסגרת העבודה הדבר תורם להרגשת "רווחה חברתית" של הצוות, לסיפוק אישי במיוחד אם גם ישנה הערכה על הישגים קבוצתיים כי בארגון שחוגג הישגים צוותים העובדות והעובדים ירצו לחגוג הישג חדש נוסף.

סדנאות גיבוש לצורך הכרות

פעילות גיבוש באה לחבר ולהכיר בין העובדים/ות. יהיה בה הרבה משחקי הכרות בין 2 ותחרויות בין קבוצות לצד משימות משתפות.

סדנאות גיבוש כתמריץ לעובדים/ות

בחברות גדולות וארגונים כמו קופת חולים מתמרצים את העובדים/ות בארוחה קבוצתית ופעילות גיבוש על הישג של עמידה ביעדים כמו למשל מכירות. בדרך כלל מדובר על מכירות גדולות מול שאר הסניפים, על הצטרפות של עוד לקוחות וכו.. במסגרת "הבונוס" הצוות יכול לבחור סדנת גיבוש מדליקה ומשחררת כמו סדנת יוגה צחוק או סדנת צחוק.

סדנאות גיבוש למיתון קונפליקטים

כאשר ישנם קונפליקטים בין אנשי צוות במשך זמן ניתן לערוך סדנת עבודת צוות שבו יינתן דגש הן על הקשרים החברתיים בתוך הצוות לצד הסכמה על נורמות וערכים חדשים בכדי ליצור שיתוף פעולה חדש בין כלל העובדים/ות והמנהל/ת בצוות.

חוויה מגבשת

גם טיול בטבע או בסביבה אורבנית עם הצוות תוך סקירה היסטורית של המקום יכולה "להיחשב" כסדנת גיבוש אולם סדנת גיבוש במקור שלה צריכה למקסם את היכולת של התקשורת ושיתוף הפעולה בין המנהל/ת לעובדים/ות. כי גם ללכת לסרט זה יכולה להיות חוויה מגבשת אבל אין תחליף למנחה קבוצה או מפעיל/ה שמתמקדים ביכולת התקשורת וסגנונות התקשורת.

הטמעה של תרבות ארגונית חיובית. בארגון שבו יש לכידות וגיבוש ניתן יהיה להגיע ככול האפשר לחזון ולפריון חיובי. , בחברה שיש בה תמיכה חברתית, אסטרטגיה הלוקחות בחשבון פעילות רווחה לעובדים/ות. צוות שאינו מגובש עלול לפגוע בתדמית של הארגון. כאשר צוות המונה עשרים איש מספר כמה שטוב כל אחד לחמישה אנשים נוספים בארגון קרוב למאה איש יידעו כי בצוות הזה כיף לעבוד. אחת מהדרכים לעשות זאת היא דרך הפקת סדנאות גיבוש

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גם את תקבלו הצעה זולה יותר באופן נקודתי אם תזמינו אותי תרוויחו ותהנו הרבה יותר. יובל בן בסט מנחה קבוצות וגרפולוג. התקשרו 050-5711160 או ל-03-5590868 www.graphologia.net

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יובל בן בסט

מאת: יובל בן בסטאימון מנהלים23/07/205095 צפיות
סדנאות גיבוש וסדנאות לחץ ושחיקה לעובדים הן כלי מעולה לקבלת כלים להתמודדות, לגבש ובכך לעזור ולהיעזר בעובדים בכדי לצאת לדרך חדשה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים23/07/202348 צפיות
דמיינו שהייתה לך אפליקציה שבה ניתן היה לכוון את מכשיר האיפון / האנדרואיד לערב צוות מושלם. או למצוא היכן יש מסעדות ואולמות אירועים עם חדרי אירוח קרובים. הצלחת ערב גיבוש תלויה במיקום, בתכנים, בציפיות ובתקשורת בין העובדים. להלן רעיונות לערב גיבוש איכותי:

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים02/09/195858 צפיות
מה הופך ערב גיבוש עובדים לאירוע בלתי נשכח? אווירה משוחררת, אוכל טעים, הפעלה מתאימה וקונספט שמוביל את הערב למקומות מפתיעים. ערב גיבוש יווני יכול להפוך לטוויסט מעניין.

מאת: יובל בן בסטטלוויזיה19/05/191530 צפיות
לראות את קובי מרימי בוכה מעל הבמה בסיום זה היה מרגש. ערב גיבוש משפחתי יכול להיות בכל סידרה אפשרית. ההבדל בין ערב גיבוש לעובדים לבין ערב גיבוש משפחתי יכול להיות משהו מאוד מאוד קטן. אירווזיון הוא ברמה לכידותית של עם שלם. רק לחשוב איזה רגשות שמחה פרצו כאשר ישראל זכתה במקום הראשון בשנת 2018.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים06/02/191778 צפיות
שנת 2019 משופעת באירועי לילה כמו חוגי בית לגיבוש בזמן בחירות, ערבי גיבוש משפחתיים עם הכלה מאיסטנבול ואירועים כמו הקמתו של מפעל אינטל החדש. הרצאה מצחיקה לערב גיבוש קבוצת עובדים היא חלק חשוב מאוד משמירת התלכיד הקבוצתי ושמירה על הצביון הייחודי של צוות עובדים.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים28/01/191561 צפיות
הפקת יום כיף לעובדים בדרום מפסטיבל "דרום אדום" ועד ים המלח -אילת. זאת הזדמנות לשלב בין ערכי ציונות לבין אטרקציות לעובדים, פעילות גיבוש בשטח, טיולים ולינה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים27/01/191673 צפיות
כאשר בנו את החומה הסינית בין המאה החמישית לפני הספירה ועד המאה השש עשרה לא בטוח שעשו שם סדנאות גיבוש לעובדים החומה משתרעת על פני 8851 ק"מ. סדנאות גיבוש לצוותים הם חלק מהז'רגון התרבותי של חברות, מוסדות וארגונים במדינה ובעולם.

מאמרים נוספים בנושא אטרקציות

מאת: קוביאטרקציות08/12/195634 צפיות
כולנו מגיעים לרגע בו יש לבן או בת הזוג שלנו יום הולדת או יום נישואין ומה שבנהם ואנחנו רוצים לעשות משהו מיוחד שיתאים לשנינו גם מבחינה רומנטית וגם מבחינת התחביבים , בגדול אנחנו רוצים לקחת חופש ולארגן יום כיף זוגי יום קצת ארוך שלא מתחיל ומסתיים במסעדה או ככה בטיפול ספא וכדומה , כאשר מגיעים למקום הזה של להחליט אז קצת מתחילים להתבלבל , איזה חוויה לעשות, מה מתאים למה , ואיך באמת ממלאים יום שלם או לפחות חצי יום בפינוק זוגי מושלם.

מאת: tiloniאטרקציות01/02/181987 צפיות
נער ליווי מספק שירותי מין לנשים ולגברים. נשים הצורכות שירות זה צמאות לא רק למין אלא ליחס, לשיחה, לתשומת לב. נשים לא מחפשות מין חפוז, זנותי, אלא דווקא קשב והתחשבות, אינטימיות שחסרה להן ביחסים הזוגיים שיש- אם יש להן.

מאת: articlestbdאטרקציות27/07/172126 צפיות
איך תשדרגו משמעותית את הנופש או הבילוי המשולב הקבוצתי שלכם? תשובות במאמר שלפניכם

מאת: רוני הכהןאטרקציות12/07/171739 צפיות
היום? כבר אפשר למצוא חבילות נופש בעלות של כמה מאות דולרים בסך הכל, כולל חבילות נופש הופעות בחול למי שמחפש אחר הופעה טובה של זמר או להקה מאוד אהובים שממש לא מראים סימני הגעה אל ארץ ישראל הקטנה.

מאת: SEOMANאטרקציות25/06/171852 צפיות
חדרי הבריחה נכנסו לתודעה בשנים האחרונות והפכו לאחת מהאטרקציות האהובות ביותר בקרב האוכלוסייה. היכולת לשלב משחקי חשיבה, מתח ואתגר בבילוי הפך לאהוב בקרב המשפחות השונות שנהנות כל המשפחה מבילוי יוצא דופן. סקרנו את חדרי הבריחה השונים ומצאנו את המתחם של חדרי הבריחה שכדאי לכם לבקר כל המשפחה.

מאת: אליאטרקציות24/05/171451 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

מאת: ליאוראטרקציות10/01/171390 צפיות
בתי מלון באילת בפברואר, הם יעד מוצלח לחופשה. אילת היא העיר הדרומית, ביותר במדינת ישראל, ושורר בה אקלים מדברי. בגלל שאילת היא עיר קיץ נצחית, היא יעד נחשק לחופשות חורף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica