חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עלויות טיפול במכונית

"כמה עולה טיפול לאוטו?"
מתוקף תפקידי כיועץ שירות במרכז שירות מורשה של מיצובישי, יוצא לי להתקל בשאלה זו הרבה פעמים מצד לקוחות, או לקוחות פוטנציאלים. אין זו שאלה שניתן לענות עליה בשליפה מהשרוול, כיוון ומחיר טיפול אינו דבר קבוע. אני חייב להבין באיזה טיפול מדובר.
עד לפני כמה שנים, היה נהוג לעשות טיפול לאוטו בכל 10,000 קילומטרים. הטיפולים היו זהים לחלוטין וכיוון וכך גם העלות הכספית שלהם. כיום המצב אחר, עושים טיפולים כל 15,000 קילומטרים (למשל, ברכבים מסוג מיצובישי, יונדאי, טויוטה וכו') וברכבים מסוימים אף יותר מכך. בנוסף, היקף הטיפולים גם שונה כך שאין שני טיפולים זהים. דבר זה משמעו שגודל הטיפול אותו יש לבצע ברכב תלוי בקילומטראז' שלו, ולכן כשרוצים לדעת מהי עלות הטיפול, צריך לדעת על כמה עומד הקילומטראז' הנוכחי, ומהו גילו של הרכב. הצצה חטופה בלוח האחזקה של האוטו, המצוי בכל חוברת הדרכה שמצורפת לרכב, וניתן לדעת בדיוק מה הטיפול שיש לבצע.
בלוח האחזקה מפורטים החלקים שדרושים החלפה, והמוסך פועל על פי מפרט זה בדיוק, וכמובן שמלבד זאת מפעיל שיקול דעת מקצועי לגבי ליקויים שהוא מזהה תוך כדי העבודה, ודורשים טיפול. כל בעיה מלבד הצפויות מייקרת את הטיפול כיוון ויש להקדיש לה זמן וכח עבודה נוסף ואולי אף להוסיף חלפים.

השוואה בין הצעות מחירים
הצורה הטובה ביותר לבדוק את הגינות המחירים של מוסך כלשהו היא להשוות בין הצעות מחיר שתוכנן זהה. לאחר בדיקה מהירה של הרכב, מוברר בדיוק אילו חלקים צריך להחליף, ואז יכול המוסך להגיש הצעת מחיר מפורטת של עלות זמן העבודה והחלפים הדרושים. במקרה בו הלקוח רוצה להשוות בין הצעות מחיר מספר ממוסכים שונים, יש לבדוק את טיבם של החלפים שכתובים בהצעת המחיר. אם הלקוח ידע האם מדובר בחלפים מקוריים או לא, יקל עליו להשוות בין הצעות המחיר שקיבל. מיותר לציין שהצעת מחיר שכוללת חלקי חילוף חליפיים תהיה זולה משמעותית מכזו שכוללת חלפים מקוריים.
יש כלל אחד חשוב ופשוט שצריך לזכור: הצעות מחיר שונות שיש בהן אותם חלפים ואת אותו זמן עבודה צריכות להסתכם פחות או יותר באותו מחיר, ואין זה קשור לאם מוסך מורשה יבואן (למשל מיצובישי) אם לאו.
חשוב גם לוודא שמבצעים ברכב רק את מה שצריך וחשוב יותר – שלא עושים את מה שלא צריך.
מוסך אמין הוא כזה שמבצע את הטיפולים על פי טבלת האחזקה השוטפת עליה דיברנו, ובנוסף מבצע תיקונים המתבקשים מבחינה מקצועית או בטיחותית (בודאי רק לאחר קבלת אישור מהלקוח), אך לא מעבר לכך.

מוסך בחדרה- http://euromotors.co.il

 



תגיות המאמר: מוסך, מכונית, טיפול רכב


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://euromotors.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יורומוטורס

מאת: יורומוטורסרכב06/10/10783 צפיות
אחד הדברים בו ישנה חוסר הבנה מצדם של בעלי רכבים מתוצרת מיצובישי, שרוצים להכניס את רכבם לטיפול תקופתי במוסך, הוא נושא הבלמים.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213581 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204174 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205093 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192546 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181360 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181320 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181523 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica