חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עבודה בפלורידה ואוכל מקומי

מאת: עבודה בפלורידהדרושים10/11/20101017 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עבודה בפלורידה היא מפגש קולינרי מרתק עם מטבחים מכל העולם – או לפחות יכולה להיות כזו, עם הגישה המתאימה וההמלצות הנכונות. אנשים עסוקים באוכל חלק גדול מהיום, בין אם הם עובדים, לומדים או מבלים, ולא משנה באיזו נקודה על הגלובוס הם נמצאים. בפלורידה, שמרכזת מהגרים מדור ראשון, שני ושלישי מכל מקום בעולם כמעט, אפשר למצוא כל סוג של אוכל. למטבח הישראלי והיהודי יש נציגות בולטת, בעיקר במיאמי, שם גם קיים ריכוז גדול של מסעדות ומכולות שמוכרות אוכל קובני, מקסיקני, וכזה שמגיע מדרום אמריקה. תוך כדי עבודה בפלורידה אפשר לגוון וממש לא חייבים להיות ניזונים כל הזמן מאותם מרכיבים, או לאכול רק בבית או רק במסעדה שהכי קרובה לבית – למרות שהרבה פעמים זה הכי נוח, לאור שעות העבודה שמכתיבה עבודה בפלורידה.

מסעדות מומלצות למי שמעביר עבודה בפלורידה

עבור כל אלו ששונאים לבשל, שלא יודעים לבשל, שאין להם זמן או שפשוט רגילים לחיות כמו רווקים ולאכול בחוץ, הנה כמה מסעדות שכדאי לבדוק בזמן שמעבירים תקופת עבודה בפלורידה – מן הסתם במיאמי, קיי וסט או אורלנדו. שתי מסעדות טובות באזור טמפה הן האיטלקית zerillo’s שמגישה מאכלי גריל ומנות איטלקיות, והחתול הצוחק (the laughing cat) שמתמחה גם היא במטבח איטלקי ופירות ים. מי שמחזיק עבודה בפלורידה באזור מיאמי יוכל ליהנות ממטעמי ola – שמקורם במטבח הלטינו-אמריקאי או לנסות את azul, עם אוכל ים תיכוני בנגיעות אסיאתיות. גם באזור אורלנדו יש לא מעט מסעדות שמתאימות ללאנצ', בראנצ' או ארוחת ערב אחרי יום עבודה בפלורידה –ביניהן Victoria&Albert’s עם אוכל אמריקאי-אירי-בריטי-צרפתי (משהו מעורבב אבל טעים) וגם ה-yellow dog הענקית שמגישה סנדביצ'ים, סלטים, בשרים ויינות משובחים.

עבודה בפלורידה – לאכול טוב

כמיטב המסורת האמריקאית, המנות שמוגשות במסעדות בפלורידה הן ענקיות ולארג'יות. זאת דרך אחת לאכול טוב. דרך אחרת היא לעשות קניות הביתה – בדרך כלל, עבודה בפלורידה כוללת מגורים נוחים בדירה עם מטבח מצוייד שאפשר לבשל בו לבד. המרכולים בפלורידה, כמו ביתר ארצות הברית, עמוסים בכל טוב ובשילוב סיור פעם בשבוע בשווקים המקומיים אפשר לארגן רשימת מצרכים יותר מבסיסית ולבשל בבית. רשתות מזון גדולות שתכירו במהלך עבודה בפלורידה הן הוול-מארט, וולגרינס, סאמ'ס קלאב, אלברטסונס, קרוגר, סייפווי ואחרות, שבהן תוכלו למצוא כל דבר – החל מירקות ופירות, מצרכים לאפיה ועד אוכל משומר וקפוא.  בכל עיר ואזור עבודה בפלורידה אפשר למצוא שווקים מקומיים גדולים וקטנים שבהם מוכרים הכל טרי – דגים, בשרים, פירות וירקות ועוד. כיוון שהכבישים נוחים והתחבורה הציבורית זמינה ומגיעה לכל מקום, אפשר להגיע לכל מקום בנוחות.

עבודה בפלורידה – לאכול כשר

עבודה בפלורידה לא מחייבת לעבור על המצוות ולהתחיל לאכול טרף. מי ששומר על כשרות – בין אם הוא מהמחמירים או מהמקלים – ימצא לא מעט פתרונות קולינריים משביעי רצון. אזור מיאמי עמוס כאמור במסעדות יהודיות כשרות, במרכולים שמוכרים תוצרת שנבדקה על ידי המשגיחים המחמירים ביותר, וגם מאכלים ישראליים כמו פלאפל, שווארמה ומאכלי עדות, שמופיעות עליהם חותמות כשרות שונות. מסעדות נחשבות ומומלצות על ידי ישראלים שנמצאים לצרכי עבודה בפלורידה ועל ידי תיירים יהודים וישראלים הן הביסל'ה קפה, הפיתה לוקה, המאפיה של אברם (שזכתה בצל"ש ממגזין מקומי על עוגת השוקולד שלה), הפריים סושי – כולן כשרות וכולן במיאמי ביץ'. גם באזורים אחרים אפשר למצוא מקומות בבעלות יהודים או ישראלים – לרוב קשה לפספס את ההמלצות, שעוברות מפה לאוזן על ידי כל מי שנמצא במסגרת עבודה בפלורידה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידע נוסף על עבודה בפלורידה תוכלו למצוא באתר מכה המומחה לנושא הצעות עבודה בחו"ל ועוד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עבודה בפלורידה

מאת: עבודה בפלורידהדרושים17/11/10841 צפיות
עבודה בפלורידה מזכירה בימים טובים קרנבל או לפחות נופש חלומי, והאווירה הססגונית לבדה שווה את הטיסה. בפלורידה כל יום הוא יום חג, מה שמשפיע לטובה לא רק על מצב הרוח אלא גם על השכר

מאת: עבודה בפלורידהדרושים07/10/09946 צפיות
מיאמי. חופים עם חול לבן וים כחול. מקצבים לטיניים. אחת מערי הנופש הפופולאריות בדרומה של ארצות הברית.

מאמרים נוספים בנושא דרושים

מאת: ליאורדרושים01/01/174101 צפיות
עבודה באירופה לאנשים צעירים, יכולה להתאים עבור ישראלים, שהם בעלי דרכון אירופי. עבודה באירופה, כאנשי מכירות, מאפשרת להרוויח סכומים גבוהים, ולכן היא כדאית.

מאת: elichai rubinדרושים14/06/152674 צפיות
מעסיקים רבים במשק הישראלי, קטנים כגדולים, מתקשים למצוא עובדים איכותיים המתאימים להם מבחינת זמינות, כישורים מקצועיים, ניסיון, מקום מגורים ופרמטרים נוספים. ולכן, הוקמה הרשת החברתית iperhour, רשת זאת מאפשרת למעסיקים ומחפשי עבודה למצוא אחד את השני.

מאת: arielcדרושים17/04/151850 צפיות
מה היא עבודה בחול, ומה כדאי לדעת לפני שעולים על המטוס?

מאת: arielcדרושים17/04/151776 צפיות
טיפים שיעזרו לכם למצוא עבודה בקנדה

מאת: tanga2דרושים10/04/151860 צפיות
עבודות שוות בקנדה

מאת: tanga2דרושים10/04/151897 צפיות
אילו יעדים איכותיים יש לעבודה בחול?

מאת: tanga2דרושים10/04/151796 צפיות
ברצלונה היא עיר נפלאה ותיירותית בספרד. עבודה בברצלונה מספקת חוויה מדהימה ובלתי נשכחת וגם סכומי כסף לא מבוטלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica