חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משחקים און ליין

מאת: פיג'מהמשחקי אונליין13/11/20102124 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תחום המשחקים הוא תחום גדול מאוד ובעל ביקוש גדול ונרחב. הופעתם של משחקים און ליין בשנים האחרונות היא מגמה מעניינת. משחקים תמיד היה תחום מרתק בעל פוטנציאל הכנסות גבוה. החל ממשחקי הסנייק והפק מן ועד למשחקים המודרנים של היום כמו need for speed. במהלך ההתפתחות של המשחקים הופיעה רשת האינטרנט. כמו כל שאר התחומים בחיינו רשת האינטרנט השפיעה בצורה משמעותית גם על שוק המשחקים.

רשת האינטרנט אפשרה הפצה פשוטה יחסית של תכנים. אפשרויות ההפצה החדשות פתחו את הדרך להרבה משחקים און ליין שצצו כמו פטריות אחרי הגשם. בתחילה השוק של משחקים און ליין לא היה גדול כמו שהוא היום. בנוסף למהפכת האינטרנט הייתה עוד תפנית קריטית. פלטפורמת הפלאש של אדובי נוצרה. פלאש איפשר בקלות יחסית יצירה של משחקים פשוטים. האפשרויות שפלאש מציעה מספיקות עבור משחקים שמתאמים בדיוק לסביבת האינטרנט.

בעקבות שחרור פלטפורמת הפלאש משחקים און ליין רבים הופיעו ברשת. התפתחות השוק הייתה מרשימה כאשר הגולשים נחשפו יותר ויותר למשחקים און ליין שפותחו בעזרת פלאש. הגולשים ראו שאפשר לשחק גם באינטרנט בלי להתקין שום דבר. אפשר למצוא מגוון עצום של משחקים און ליין בשניות בעזרת מנוע חיפוש, כמו גוגל למשל. המגוון העצום של המשחקים עורר עניין רב.

מספר משחקים און ליין הם ללא ספק פורצי דרך. משחקים כמו בועות בצרורות, באבלס ועוד הפכו לפופולאריים ביותר. המשחקים האלו הראו שגם משחקים און ליין יכולים להיות מהנים מאוד. הגולשים שהתעניינו במשחקים החדשים המשיכו לחפש עוד משחקים ולצרוך אותם. הפוטנציאל של השוק היה כבר ברור מעבר לכל ספק. אלפי אתרים המכילים מיליוני משחקים הופיעו ברשת.

באיזה כיוון אנחנו הולכים? קשה לדעת כי אחרי הכל העתיד הוא אף פעם לא צפוי. לדעתי השוק של משחקים און ליין יגדל בהתמדה ובסופו של דבר מרבית המשחקים יהיו אונליין. אם אתם קוראים את המאמר הזה ואתם מתעניינים במשחקים און ליין אני ממליץ לכם להיכנס לקישור שבתחילת המאמר לאתר עם הרבה משחקים און ליין.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פיג'מה

מאת: פיג'מהמשחקים באינטרנט29/11/101469 צפיות
אז איך בעצם משחקים יפים משפיעים על חיי היום יום שלנו? זה פשוט מאוד, משחקים יפים מעבירים לנו את הזמן. שאנחנו משועממים, אנחנו מחפשים משהו לעשות. כמעט תמיד אנחנו מוצאים משחקים יפים לשרוף עליהם את הזמן.

מאת: פיג'מהמשחקים באינטרנט20/11/105331 צפיות
במאמר זה אציג את המשחק הפופולארי סודוקו.

מאמרים נוספים בנושא משחקי אונליין

מאת: עדי לויןמשחקי אונליין13/09/172377 צפיות
אני מניח כי הילדים והילדות יודעים שהחופש הגדול הוא החופש הכי כיף בעולם שהם הכי מחכים לו. כל הילדים והילדות מחכים בקוצר רוח לחופש הגדול ומחכים שהוא כבר יתחיל והם יהנו ממנו, אך יש בעיה אחת גדולה בחופש הגדול. רוב הילדים והילדות לא יכולים להנות מכל הקיטנות השונות, החוגים השונים וכל הדברים שחלק מן הילדים הולכים ונרשמים אליהם, ולכן רוב הילדים בכלל לא נהנים בחופש הגדול ולא מוצאים שום דבר לעשות בו.

מאת: עדי לויןמשחקי אונליין13/09/172421 צפיות
אני מניח שהילדים והילדות כבר יודעים שהמשחקים שנהפכו להיות המשחקים האהובים והמוכרים ביותר בקרב הילדים והילדות בשנים האחרונות אלה כמובן משחקי אונליין. משחקי אונליין נהפכו בזמן האחרון למשחקים המוכרים והאהובים ביותר בקרב ילדים וילדות שרוצים להעביר את הזמן שלהם מבלי להשתעמם לרגע, ואני יכול להבין את הילדים ומדוע הם כל כך אוהבים ומעריצים את המשחקים הללו.

מאת: עדי לויןמשחקי אונליין13/09/176753 צפיות
המשחק באבלס הפך לדבר כל כך חריף ועצבני, באבלס הוא משחק ממכר שכל אחד התמכר לו ואפילו יצא לי לראות את מיכאל לביא מהשכבה שלי מדבר עם עוד כמה ילדים על המשחק באבלס הוא סיפר איך הוא הפך להיות אלוף הבאבלס של כל העיר שלו, בין סימון סיפר כי חיפש בגוגל את המונח "באבלס" ולאחר מכן נכנס לאתר דרדסים.נט משחקים, שיחק במשחק "באבלס" ונוכח לדעת שזהו משחק מאוד ממכר וכיף.

מאת: רוני הכהןמשחקי אונליין17/04/152707 צפיות
המאמר מציג את אתר פריקס, אתר משחקים חדשים ברשת.

מאת: דניאל רוברץמשחקי אונליין08/01/148213 צפיות
משחקי רשת הם כמובן משחקים אשר נמצאים ברשת האינטרנט הענקית, ולהם יש הרבה מאוד סגנונות ותחומים מגוונים, כגון 'משחקי פעולה', 'משחקי אסטרטגיה' ואף 'משחקי בנות' שהם משחקים ייחודיים לבנות מכל הגילאים, אשר כוללים משחקים המתאימים במיוחד להן.

מאת: דניאל רוברץמשחקי אונליין19/12/138274 צפיות
משחקים לילדים אילו משחקים הפופלארים ביותר בקרב משחקים ברשת.

מאת: דניאל רוברץמשחקי אונליין19/12/138021 צפיות
בעולם המודרני של היום יש המון סוגי משחקים שונים למשל: משחקי מחשב, משחקי פלסטיישן, משחקים ברשת, משחקי דפדפן וכדומה. במאמר זה כפי שכבר הבנתם מכותרת המאמר הסביר על סוג אחד של משחקים אשר נקרא "משחקים ברשת".

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica