חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפ לדייט הראשון - ( ללא סקס כמובן )

מאת: avyatar banaeyדייטינג14/11/20101274 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קרוב לוודאי בעצם מעולה ביותר עבור לתאריך נשכחת מופיע המושג על רכובים על סוסים מחוף הים, לאורך  החוף וצפייה בגלי הים בתוך נוף של שקיעה על האוקיינוס ... יש לך רצון לארגן את כל הפרטים לשמר את הרעיון רק על השימוש בסוסים. כמו כן ניתן במקומות המתאימים קרוב ליער או בכמה תחומים ריק מוחלט של פרחים.השותף שלך יהיה בדרך כלל מתרשם חשב הבכור על ארגון קרוב ארוחת ערב רומנטית עם אורות נר. נראה קלאסיים מאוד, אבל מאמין לי שזה יכול להיות רק ככל שאתה לייצר אותה במיוחד ללמוד את מה שהיא או הוא לא כמו על מזונות וללמוד כמה מתכונים, כי אתה יכול לעשות בעצמך. זה באמת וונט להוביל לך בעיות כי אתה תגלה הרבה מידע על בישול והגשה לשולחן. אם אתה אדם להפוך חיובית שהיא תבוא מוקדם לב שאתה בישול. זה יהיה הרבה יותר מאשר יוצאי דופן השולחן כיהנה בעבר.כל אדם אוהב את הכותרת של גן החיות, וזה אולי באמת להפוך את הנסיעה בטוח שאתה רומנטי מאוד, כי אתה יכול בכל עת לבחור בניגוד לתכנון מסובכת לטיול. כל האנשים בעלי החיים והטבע לקבל פרטים ליד קולקטיבי ולחסל מאמץ. סוגים אלה של דרך מסקרנת של הפגזות מחוץ זמן קולקטיבי רגיל יעלה לכם הרבה אבל אלה סוגים של הלילה צפויה להיות בלתי נשכח ו תמציתי.אתה אף פעם לא פעם להשלות את עצמך עם מזמין התאריך שלך למוזיאון, האתרים ההיסטוריים של העיר אחד, טירות, גלרי או כמה פסטיבלים. זה גם יכול לעזור להבין המון על בן / בת הזוג, בשל העובדה אתרים כגון לחייב גברים ונשים לדבר דברים מוזרים על ותערוכות שלו / שלה המבט על העולם כולו.בסופו של דבר, ללא קשר שבו אתה הולך להשתמש תמיד היצירתיות שלך להעיף עפיפון, לשחק להסוות ולחפש לחימה או לצייר, לרקוד בתוך גשם, לצייר מסוים אחד אחר או משהו

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סקס זה טוב אבל חשוב לשמור על חיי סקס תקינים !

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת avyatar banaey

מאת: avyatar banaeyדייטינג15/11/101706 צפיות
התלות סקס מלא פרונטלי הוא פשוט לא שהותוו על ידי רופאים כמו מחלה, אלא מצב של התנהגות. יש בהחלט מחלוקת יותר לא משנה אם התמכרות מינית קיימת לפחות מבוגר, אבל באמת שאין מחלוקת כי יש תוצאות שליליות רבות של פורנו ניצול בכמויות ענק.

מאת: avyatar banaeyנשים - כללי14/11/101751 צפיות
טיפים שגברים לא אוהבים בזמן סקס , טיפים ממני אליכם

מאמרים נוספים בנושא דייטינג

מאת: orya peryדייטינג29/10/152547 צפיות
לעיתים לזוגות חסרה פרטיות אם זה בשל העובדה שהם עוד צעירים וגרים בבית ההורים או שיש עיסוק מתמיד בילדים שנמצאים בבית, לפעמים פשוט מתחשק לקחת כמה שעות הפסקה ולהירגע מכל הלחץ בפרטיות באיזו פינת חמד. אך חדרים בבתי מלונות שוכרים ללילה שלם ומשלמים על כך סכום נכבד, כדי לחסוך בעלות גבוה שכזו ניתן להשכיר חדר לפי שעה. חדרים אלו לרוב כוללים סוויטות רחבות ידיים עם שלל פינוקים אך עם מחיר שעתי קבוע כך שאפשר להתפנק לחזור הביתה וכל זה במחיר סביר ביותר.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151897 צפיות
רוצים להפתיע את בן הזוג שלכם? מרגישים שהזוגיות שלכם זקוקה לריענון? יום הנישואין מתקרב? בדיוק עבור מצבים כאלו, הפתרון המומלץ הוא השכרת חדרים לפי שעה.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151915 צפיות
את ובן זוגך שוכבים על מיטה זוגית נוחה, על מצעים רכים במיוחד, מתכרבלים מול הטלוויזיה עם כוסות יין משובח ביד. כמה זמן עבר מאז הרשיתם לעצמכם להעניק חוויה רומנטית שכזו?

מאת: orya peryדייטינג15/10/151934 צפיות
המשפחה היא הדבר החשוב ביותר עבורך, כך שכמעט בכל יום, הנושא הזה מעסיק אותך- אתה מתעניין איך היה לילדים היום בבית ספר, את לוקחת את הקטן לרופא אם הוא חולה ושניכם דואגים להורים שלכם, אם חלילה קרה להם משהו, או שהם חולים.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151866 צפיות
זוגות רבים מחפשים דרכים לגוון ולהעשיר את הזוגיות שלהם- השגרה היומיומית המתישה והמשעממת, עלולה להביא לשחיקה בזוגיות

מאת: orya peryדייטינג15/10/152128 צפיות
חיי זוגיות מוצלחים, פירושם השקעה בלתי פוסקת- בתשומת לב, בדאגה, בהבנה ובהפתעות מיוחדות שיוסיפו לה גיוון וצבע. אין ספק, שחופשה בצימר מושלג ברמת הגולן בחורף, או נופש חלומי באי מבודד יוסיפו מאוד לחוויה האישית והזוגית שלכם

מאת: orya peryדייטינג09/10/151800 צפיות
זקוקים לכמה שעות של רוגע עם הבת זוג? מעוניינים בסוויטה דיסקרטית עם פינוקים וג'קוזי? מאמר זה בהחלט יפשט לכם את הדברים וכך תקלו בבחירת המקום שבאמת מתאים לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica