חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניין ואחזקה – הכן ביתך לחורף

מאת: נתיהדברה16/11/2010760 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עונת החורף בפתח, ועל מנת לעבור אותה בשלום מומלץ מאוד לבצע הכנה בסיסיתשל ביתכם לחורף.

כל עונה מעונות השנה דורשת מאיתנו התאמה והסתגלות. בעוד עונת הקיץ מביאהעמה מזיקים רבים וצורך מהותי בהדברה יסודית, עונת החורף מתאפיינת בעיקר בבעיותהנגרמות עקב רטיבות ואיטום לא מספק.

אחת הבדיקות הראשוניות והבסיסיות ביותר שיש לבצע בפתחה של עונת החורףהבאה עלינו לטובה היא בדיקת אטימות כוללת במבנה. יש לחפש אחר מקומות בהם מים עלוליםלחדור, כאשר החשודים העיקריים הם האזורים הקרובים לדלתות, חלונות ושאר פתחי הבית.בנוסף, מים עלולים גם לחלחל דרך קירות ישנים ולא אטומים, או דרך סדקים בקירות. מקורפוטנציאלי נוסף לבעיות הוא גג הבית, אותו מומלץ לבחון ביסודיות, כולל המרזבים ופתחיהניקוז (יש לוודא כי המרזבים אינם סתומים עקב הצטברות עלים ולכלוך וכד'). יש לחפשאחר כשלים הקיימים במערכת האיטום הנוכחית, ולנסות ולהבין מהו מצבה הכללי.

את בדיקת האטימות ניתן לבצע לבד, אך על מנת להיות בטוחים כי לא תגיעולאמצע החורף ותגלו כי הבית שלכם מטפטף מומלץ להזמין איש מקצוע אשר מתמחה בבדיקותאטימות.

לבדיקת האטימות המקדימה חשיבות רבה מעבר לכך שלא תופתעו יום אחד מטיפהעל המצח שלכם כאשר אתם יושבים מול הטלוויזיה באמצע הסלון. גילוי כשלים באטימותמבעוד מועד עשוי בהחלט לחסוך לכם כסף רב ויקר בעתיד. במידה ולא מזהים אזוריםהמאפשרים חדירת מים בזמן, המים עלולים לחדור לקירות ולהתחיל להרוס אותם מבפנים.בנוסף לעובש וריח לא נעים, הקירות עצמם עלולים לסבול מהתפוררות הדרגתית, ולבסוף אףלקרוס. במקרה הזה, השיפוץ והתיקון יעלו הרבה יותר כסף מאשר הייתה עולה לכם בדיקהמקדימה ותיקוני אטימות קלים.

בנוסף לבדיקת אטימות, מומלץ לבצע בדיקות כלליות למערכות השונות בבית.למשל, יש לוודא כי מערכות המיזוג ו/או ההסקה עובדות כראוי. יש לשים דגש מיוחד עלמערכות החשמל בבית, ולוודא כי הן אטומות ומבודדות כמו שצריך, כמו גם על המערכותהסולאריות (למשל – דוד שמש) הממוקמות על גג הבית, וצפויות לספוג במהלך החורף הרבהרוח ומים.

לסיכום, עונת החורף המתקרבת ובאה עלולה להציב בפנינו סכנת נפשות אמיתית,או נזק כספי גבוה. באותה מידה היא גם עשויה להיות נעימה ולעבור בשלום ובשלווה. הכולתלוי בסוג ואיכות ההכנה המקדימה שתעשו בטרם החורף נכנס במלוא עצמתו...

 



תגיות המאמר: בניין ואחזקההדברה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נתי וינר, קידום אתרים - סאו סימפל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נתי

מאת: נתיאירועים וחתונות – כללי15/12/101578 צפיות
חתונה היא אחד האירועים המשמחים והמאושרים בחייהם של הזוג המאושר – היום בו הם מתאחדים לנצח ומקימים את התא המשפחתי האישי שלהם. עם זאת, עד כמה שיום זה יכול להיות יפה ומרגש, החודשים המקדימים לאירוע עלולים להיות מלחיצים, מעייפים ואפילו מתישים. ארגון חתונה היא משימה לא פשוטה בכלל – צריך לזכור המון דברים, לתאם בין גורמים שונים, לוודא כי הכול ידפוק כמו שעון כדי שלא יהיו אי נעימויות וכד'.

מאת: נתילימודים בחו"ל15/12/101338 צפיות
חברויות והיכרויות עם אנשים אחרים הם הבסיס של הקשרים החברתיים שלנו בחיים, קשרים אשר מגדירים אותנו ותורמים לנו הרבה מאוד. בלי חברים ומכרים – איפה היינו היום? מה היינו עושים בכל הזמן החופשי שלנו? לכן, רובנו מנסים עד כמה שניתן ליצור חברויות אשר יתאימו לנו – חברויות עם אנשים הדומים לנו לפחות באספקטים מסוימים, או אנשים אשר מעניין לנו איתם.

מאת: נתיעבודה וקריירה - כללי15/12/101258 צפיות
תקופה של חיפוש עבודה, אותה נאלצים כל אחת ואחד מאיתנו לעבור מדי פעם, יכולה להיות תקופה מעצבנת ולא כל כך נעימה. ההמתנה לקבלת תשובות, הצורך להתמודד עם דחיות מרובות ותשובות שליליות מבאסות, ולהתפרנס תוך כדי עד שתגיע המשרה המיוחלת.

מאת: נתיבית חכם28/11/101306 צפיות
נכון, מערכות "בית חכם" אמנם עדיין לא נעשו לחלק אינטגראלי מחיינו אולם נראה שהשינוי המתבקש יגיע, ואולי אף מוקדם מהצפוי. מהן למעשה מערכות בית חכם?

מאת: נתיהדברה28/11/101070 צפיות
האמונה הרווחת קובעת שמכת המזיקים מתחדשת במלוא עוצמתה בקיץ, כאשר השמש זורחת ומעניקה לבעלי החיים המזיקים תנאים אופטימאלים לרביה ולפעילות אולם המציאות, על כל פנים, מוכיחה שההפך הוא הנכון

מאת: נתיבניין ואחזקה - כללי28/11/101096 צפיות
סתיו, אין כמו הסתיו. תל אביב מתחילה להיות מקום קצת יותר נורמאלי לחיות בו אחרי אחוזי הלחות המטורפים של הקיץ, השלכת מתחילה לתת את האותותיה בעצים, החצבים פורחים והלילות מתקצרים. גם טכנאי מזגנים מתחילים לעבוד קצת פחות קשה...

מאת: נתינישואין26/11/101577 צפיות
זוגיות, הקמת בית ומשפחה יחדיו – זהו החלום של מרבית האנשים בעולם, האידיאל שהם רואים לנגד עיניהם. כל אחד ואחת כמעט מחפשים במשך שנות צעירותם עבור הנפש התאומה שלהם, עמה יוכלו להתחיל חיים משותפים ובעתיד גם להביא ילדים לעולם.

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191751 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181670 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181256 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181376 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181384 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181359 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181276 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica