חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גנום – מסעה של אישה בניסיון לברוא חיים - תיאטרון מחול מומלץ ביותר!

מאת: show2goבידור ופנאי - כללי16/11/20101211 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גנום, הינו מופע תיאטרון ויזואלי שבמרכזו החיפוש אחר תמצית החיים. ההצגה מתארת את מסעה של אישה, שנאמר לה שלא תוכל להרות, בניסיון לברוא חיים. כאשר היא מבינה לאחר ניסיונות חוזרים ונשנים שהיא אינה יכולה ליצור חיים באופן טבעי, היא מחליטה לחקור את האפשרויות הנוספות לבריאת חיים וצוללת למסע קסום בעולם המיקרוסקופי בנבכי הרחם על יצוריו הפנטסטיים.

מנקודה זאת ואילך נחשפים קהל הצופים באמצעים של תיאטרון חזותי ותיאטרון דימויים למתחולל בתוך גופה ורחמה של האישה.

במסעה נחשפת האישה לעוברים בתחילת התהוותם, לסלילי דנ"א שאחראים על הגנטיקה של החיים החדשים, ליצורים קסומים המייצגים את האבולוציה של בעלי החיים שבהם קיים ניצוץ תמצית חיים שונה מזו של האדם, למוטציות ושיבוטים שלא עלו יפה.

בתהליך זה, הפורש לפני הצופה עולם של תמונות ויזואליות, נראה כי מאז ומתמיד הייתה לאדם השאיפה להשתלט על הטבע, להגיע לרמת האלוהות ולהתערב בתהליכים של יצירת חיים, החל מיצירת גולם – אדם מבוץ על ידי תפילות קבליסטיות ועד לשיבוט כבשה וניסיון לשבט אדם.

-

תיאטרון חזותי מאת ענבל גילדין זוכת פרס הoobr- off-off Broadway למצוינות בעיצוב

בימוי וכוריאוגרפיה: ענבל נלי לואיס {פיכמן}

עיצוב תלבושות ,אביזרים ותפאורה: ענבל גילדין

וידאו ארט: מיכל שכנאי-יעקובי

משתתפים: תמר רוזנבלט, חביאר כץ, יובל אלון, אנה וולאסוב, רחל דורון, אפרת גונן.

עיצוב פסקול: יאיר אמויאל, ענבל גילדין

עריכת פסקול: אמיר יעקובי.

אודות ענבל גלדין

ענבל גילדין, (38) בוגרת בהצטיינות משנקר במגמת עיצוב טקסטיל. מנהלת סטודיו לעיצוב תלבושות, דמויות פנטזיה ובובות ענק, יוצרת מופע תיאטרון חזותי פרי עטה המשלב בובות ענק, טקסטילים מיוחדים ויוצרת תמונות טקסטיליות- שילוב של טקסטיל וציור אשר מוצגות במספר גלריות ברחבי הארץ ובתערוכות קבוצתיות. במהלך מגוריה בניו יורק, ארה"ב במהלך השנים 2000-2003 זכתה יחד עם קבוצת תיאטרון פיזי בפרס oobr על מצוינות בעיצוב, הייתה מעצבת הבית של תיאטרון ה"פורום" במשך שלוש שנים והייתה מעורבת בהפקות רבות בתחום התיאטרון.

לפרטים נוספים ולהזמנת כרטיסים במחיר מוזל - לחצו כאן!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל תרבות ופנאי -  show2go

הצטרפו והיו הראשונים לדעת על מופעים חדשים במחירים מיוחדים לחברי המועדון, מחירי הדקה ה-90, עדכונים מידיים על פתיחת מכירת כרטיסים למשחקים הכי חמים בעיר. בחרו את הנושאים המעניינים אתכם והישארו מעודכנים ישירות למייל ואף לנייד שלכם.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת show2go

מאת: show2goבידור ופנאי - כללי09/02/102234 צפיות
הילדים יוצאים נשכרים מההנאה והמידע הרב שהם צוברים על תקופות שונות, מלחינים מפורסמים, יצירות קלאסיות, תזמורת והכלים בה ועוד ועוד... פשוט חובה!

מאת: show2goבידור ופנאי - כללי25/01/101363 צפיות
אייל ברקאי ממליץ על מופעים איכותיים .

מאת: show2goבידור ופנאי - כללי25/12/091990 צפיות
מנחה: ד"ר עמרי יבין תסריטאי, מחזאי, סופר וחוקר ספרות, בעל ניסיון רב במפגשים ובפעילות עם ילדים ובני נוער. משחק: בהט קלצ'י ורמי קלמר שירה: ליאת בן-שושן פסנתרן: נועם גלפרין

מאת: show2goבידור ופנאי - כללי25/12/091855 צפיות
קונצרטים לילדים - ניצה שאול בחיפה זה הזמן להעניק לנכדים ולילדים חוויה יוצאת דופן. יום ד' ה-3 בפברואר שעה:, 17:30 באולם רפפורט חיפה מנחה ומגישה: ניצה שאול תיאטרון הבובות של דון פדרו - אופרה לילדים בביצוע תזמורת הקאמרטה הישראלית ירושלים. בהשתתפות סולנים מחו"ל.

מאת: show2goבידור ופנאי - כללי25/12/091291 צפיות
סדרה חדשה יוצאת לדרך בתחילת ינואר... "עושים תרבות קבוע!" - ליין בידור איכותי סדרה חדשה במרכז קריגר לאמנויות הבמה בשיתוף אתו"ס – החברה לאמנות תרבות וספורט בחיפה ורדיו חיפה. מיני סדרה בת 4 מופעים, המשלבת מפגש חברים אחת לחודש ובילוי תרבותי מבדר ואיכותי, רק הופעות שהצליחו ברחבי הארץ ורק בידור!

מאת: show2goאימון אישי29/11/093309 צפיות
רוני פורת - מנצח, מלחין ויוצר בינתחומי ומאמן מבוקש מנחה סדנא חווייתית המקנה העצמה אישית, ומשדרגת את היכולות האישיות, בעיקר בתחומים העסקיים, הניהוליים והבינאישיים. בסדנא נלמד כיצד ניתן לפתח מנהיגות טובה, כיצד ניתן להוביל את הצוות לתוצאות טובות יותר וכיצד ניתן לנצל את מיומנויות המנהיגות לתוצאות עסקיות וליצירת אווירה טובה יותר בקרב העובדים.

מאת: show2goאינטרנט - כללי29/11/091153 צפיות
מערכת בלוגים מתקדמת המשמשת כפורטל עסקי

מאמרים נוספים בנושא בידור ופנאי - כללי

מאת: עופר שלובידור ופנאי - כללי23/09/181611 צפיות
טיפים למטבח

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי10/11/165786 צפיות
ילדה שמגיעה לגיל חמש רוצה בדרך כלל שההורים יעשו לה הפתעה מיוחדת כי מדובר על גיל מיוחד. מצד אחד הילדות בדרך כלל מרגישות כבר גדולות כי יש להן חברים וחברות אך מצד שני כמובן שהן זקוקות להורים כדי להפיק אירוע מרגש ומיוחד.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי07/11/161984 צפיות
בכל מסיבה ובמיוחד בימי הולדת תקליטן ליום הולדת, הוא זה שייצור את האווירה המתאימה. על התקליטן, להתאים את המוסיקה על פי הסגנון שמקובל על הילדים , אם מוסיקה ידועה שהילדים מכירים ושתהיה הכי עדכנית שיש. די ג'יי שהוא בעצם תקליטן, יודע לעבוד עם כל שכבות הגילים, עליו להכיר את כל סוגי המוסיקה ולהתאים אותה לקהל היעד. ילדים יאהבו את השירים הכי שמחים ויש כאלה שיבקשו קרצת מוסיקה מזרחית שהפכה להיות לחביבת כל הגילאים בישראל.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי25/10/161998 צפיות
מתקרב התאריך המרגש של השנה והבת שלכם עומדת לחגוג יום הולדת? אם כך, אתם בוודאי רוצים לשמח אותה, כי איזה זוג הורים לא היה רוצה לראות את הבת שלו מתרגשת ומרוצה? עם זאת, רוב ההורים לא באמת יודעים איך להפיק ימי הולדת בראשון לציון ולעשות אותם שונים, אחרים ומהנים במיוחד. כולנו זוכרים את ימי ההולדת שההורים שלנו נהגו לעשות לנו ואשר במסגרתם בדרך כלל ילדי הגן או הכיתה היו מגיעים, משחקים קצת ביחד ובכך הייתה מסתיימת החגיגה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי23/10/161925 צפיות
אם יום ההולדת של ילדיכם מתקרב, כדאי כי תארגנו לו בזמן, יום הולדת נפלאה שהוא וחבריו, לא ישכחו במהרה. ניתן למצוא מקומות רבים לעריכת יום ההולדת, אבל אם יש לכם בית מרווח, אולי יום הולדת בבית, תתאים לכם ותהי חסכונית יותר. מהבחינה הבטיחותית, אין סיכוי שילד יאבד בבית או שלא תהיה עליו השגחה כאשר מדובר בביתכם ואתם משגיחים על ילדי יום ההולדת כשהם באחריותכם. לרוב בימי החורף, רבים עורכים את יום ההולדת בביתו של בעל השמחה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי26/09/162060 צפיות
ליצנים לידי הולדת הם אחת הבחירות המשובחות והקלאסיות ביותר לימי הולדת. היום הליצנים יודעים לא רק להצחיק את הילדים באמצעות מחוות גופניות וכדומה, אלא הם מסוגלים גם ללמוד קסמים, לנגן מוסיקה בכלים מוסיקליים שונים ומשונים, הם מסוגלים בנוסף להפעיל את הילדים בכל מיני פעילויות מגוונות ועוד דברים רבים אחרים.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי19/08/162752 צפיות
אתם שואלים את עצמכם מדוע ליצנית תהיה הבחירה הטובה ביותר שתוכלו לעשות לאירוע הקרוב? ובכן, עקב כך שמדובר בטרנד די נשכח הזמנה של ליצנית לאירוע יכול להיות דבר מפתיע ויוצא דופן. כך ניתן יהיה לגרום לכל האורחים באירוע ליהנות כפי שלא נהנו הרבה מאוד זמן. ליצנית איכותית תוכל גם לספק לכם מופע בידורי רחב היקף אשר יבטיח את הנאתם את הקהל הבוגר והצעיר גם יחדיו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica