חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל לקוח הוא כוח – מערכת עסקית

מאת: show2goאינטרנט - כללי29/11/20091152 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מטרת האתר הוא להפוך לקוחות פוטנציאלים ללקוחות קבועים, לחזק את הקשר עם לקוחות קיימים ולהגדיל משמעותית את מספרם.

אתר המותאם היטב לקהל היעד המבוקש, אתר המציג את התכנים הנכונים בצורה משכנעת וברורה, אתר בנוי נכון כך שמנועי החיפוש ימצאו אותו בקלות וכמובן משווק היטב – יגדיל משמעותית את כמות הכניסות אליו וכך גם את כמות הרכישות של המוצר והשירות.


מערכות דינאמיות לניהול עסק – בלוג עסקי מקצועי

רוב אתרי האינטרנט הנמצאים כיום ברשת הם אתרים פסיביים, מהן אנדרטה, הם מספקים כמה עמודי מידע בסיסיים על מצב ופעילות החברה. אם הלקוח המתאים הכן נכנס לאתר, הוא קורא את המידע, וכאן האתר בעצם סיים את התקשרות עם הלקוח הפוטנציאלי.

לעומת זאת אתר אקטיבי שמספק, בנוסף למידע הבסיסי, מידע מתחלף, תוכן עדכני ומשתנה, דבר שגורם ללקוח הפוטנציאלי, לא רק להישאר באתר יותר ממספר דקות, אלא גם לחזור אליו כדי לבדוק מה חדש, אלו אירועים או מבצעים חדשים יכולים להתאים לו.

אתר בנוי נכון הוא למעשה הפנים של החברה, נכון שעל פנים יפות נעים להסתכל, וזה לא פחות חשוב, אך אם אין למה להקשיב, אם אין תוכן מהר מאוד הלקוח יאבד עניין גם בפנים יפות.

מערכת ניהול היא כלי מרכזי לקידום עסקי.


מהו בלוג מקצועי מתקדם?

בלוג הינו יומן רשת מאין מערכת לניהול תוכן. כעיקרון כל בלוג אישי משמש כפלטפורמת מיתוג אישי או וכיומן אלקטרוני בו נציב את כל סוגי המולטימדיה שלנו תכנים, מצגות, וידאו קליפים וכד', בד"כ נבחר מערכת בלוג המאפשרת משיכת תכנים שלנו מאתרים אחרים. הבלוג מאפשר ניהול מערכת תגובות ובכך ניצור אינטראקציה עם הגולשים ונבנה מערכת קישורים הדדיים שיגרמו לכמה שיותר גולשים להגיע לאתרכם.


חשיבות אתר בנוי נכון מבחינה שיווקית לעסק שלנו

למי מתאים בלוג מקצועי?

- חבורות או פרטיים המעוניינים לנהל פורטל מקצועי מתקדם.

- בעל עסק או חברה המעוניין/ת לפרסם את שירותיו ומוצרו, לנהל קשר אדוק עם לקוחותיו, לגרום להם לחזור אל האתר כדי להתעדכן
במבצעים, מוצרים חדשים, מידע, שינויים שנעשו או כל עניין רלוונטי אחר.

- בעלי חברה או עסק קטן עד בינוני המעוניינים בשיווק אגרסיבי באינטרנט ורוצים לראות תוצאות מהירות בעלות מינימאלית.
- בעלי מקצועות חופשיים כמו אמנים, מאמנים, מדריכים וכו' העובדים מהבית והמעוניינים בניהול העסק ברשת.

- בלוג לשימוש פנימי בתוך הארגון או החברה - בעלי חברות או ארגונים המעוניינים לעודד שיתוף מידע ותקשורת בין העובדים או קשר רציף
עם לקוחות קבועים.

- חברה או ארגון, המעוניינים בשיתוף הגולשים במידע המקצועי והמומחיות של עובדיהם.

- חברות ארגונים או בעלי עסקים המעוניינים לשמור קשר רציף עם הלקוחות, לידע אותם על החדש, מבצעים, אירועים וכו' תוך כדי הרגלת
הלקוח לביקור שוטף באתר.

- ארגונים חברות או בעלי עסקים המעוניינים בקשר רציף עם לקוחות, ע"י בניית מועדון לקוחות, ושליחת ניוזלייטר באופן שוטף.

מערכת בלוג מתקדמת המשמשת כפורטל מקצועי

מהן נותנת מערכת הבלוג המתקדמת המשמשת כפורטל מקצועי

עמוד כניסה (Homepage) עם גרפיקה עדכנית מורכבת (ללא FLASH)

עמודי מידע סטטיים לפי הצורך המתמקדים במידע אינפורמטיביוכן מידע על השימוש במערכת.
מערכת מאמרים - ניתן להכניס תקציר של מספר מאמרים/פוסטים כולל תמונה, כותרת המאמר משמשת ככתובת למנועי החיפוש.

מיבזקית - מערכות לניהול מאמרים וחדשות מוקפצים בהן ניתן לפרסם חדשות, אירועים, מבצעים, לקוחות חדשים  ועוד.

מערכת ניהול אירועים - צירוף בלוג שנשלח אל לוח אירועים חודשי/שנתי ע"י סימונו בקטגוריית אירועים.
מערכת דיוור (מערכת לניהול מועדון חברים) - קליטת מידע מהמשתמשים (איסוף מידע בצורה גמישה לחלוטין מנמעני רשימת הדיוור: יכולת הוספת שדות בלתי מוגבלת, קביעת סוג השדות, קביעת ערכי ברירת מחדלועוד...)יצירת קבוצות דיוור מרובות: תכונה שתאפשר שליחת דואר לחיתוך מדויק יותר של נמענים, כאשר כל נמען יכול להשתייך ליותר מקבוצת דיוור אחת.גמישות ועושר יכולות בעיצוב הודעות הדיוור, תוך שימוש בסרגל עדכון ויזואלי -wysiwygעם טקסט עשיר ותמונות, כולל יכולת הטמעת תמונה בהודעה עצמה (Embaded), אפשרות צירוף קבצים להודעות ועוד...יכולת עיצוב תבניות מוכנות מראש (המשאירות מקום למידע המתחלף בתוכן). שמירת "מכתב דיוור" כטיוטה: לשם שליחתו במועד מאוחר יותר. שליחה בפורמט של HTML (יכול להיות "תלוי נמען" ולתת לנמענים לסמן תיבת בחירה). יבוא ויצוא של נמענים ורשימות דיוור קיימות, בפורמט csv ללא הגבלת כמות הנמענים ו/או השדות המשויכים אליהם.סטטיסטיקה בסיסית של כמות הנמענים שהצטרפו בשבוע החולף לרשימה.תחזוקה עצמית של המערכת המערכת מתחזקת את עצמה בפעולות שגרה בסיסיות.לפני הצטרפות לרשימה הנמען מקבל דואר עם קוד (לינק) לוידוא ההצטרפות (כלומר חסימת הצטרפות ספאמים).נמענים יכולים להסיר את עצמם מהרשימה. שונות: הסטורית הודעות שנשלחו לרשימת הדיוור, כולל אפשרות שליחה מחודשת (אפשרות המקבילה פחות או יותר ליצירת תבניות ויזואליות). פרסונליזציה של ההודעות עם שימוש במשתני השדות בגוף ההודעה .פנל מינהלה הנותן שליטה על כל הגדרות המערכת.שליחה על פורמט שליחת כל הודעה HTML, טקסט, או שניהם. שליטה על מהירות שליחת הדואר (כמה נמענים במסגרת זמן קבועה מראש).יכולת של המערכת למנוע שליחה כפולה של דואר לנמען כאשר הוא נמנה על יותר מרשימת דיוור אחת.
מועדון חברים / מועדון לקוחות
ניוזלייטר
מערכת חיפוש מתקדמת
גלריית סרטוני וידאו (יוטיוב)
גלריית תמונות דינמית בעדכון עצמי עם חלוקה לקטגוריות.
מערכת תגיות

קטעי וידאו – אפשרות הכנסת קטעי וידאו של מוצר, או אירוע ואף משיכה של קטעים מאתר יוטיוב...

RSS יצוא ויבוא – שיווק ויראלי ברשת תוך ניצול כלים קהילתיים לצורך הפצת מסרים – מערכת הבלוג "עובדת" עם כלים הנמצאים ברשת ומעולים לשיווק האתר.
שיווק באתרים חברתיים - שיווק ויראלי ברשת תוך ניצול כלים קהילתיים לצורך הפצת מסרים – כגון טוויטר, פייסבוק וכו'.,

סטטיסטיקות - אפשרות מעקב אחר המאמרים ....

טופס משוב - טפסי קשר לפי הצורך עם יכולת שליטה והוספת טפסים חדשים לפי הצורך. ניתן להשתמש בכל יכולות המערכת או להפעיל את מה שרלוונטי לארגון, החברה או העסק.

למה לי לרכוש מערכת בלוגים מחברה גדולה וותיקה ולא מהבן של השכן פריק המחשבים?

דוטקום מתמחה בהקמה וניהול של בלוג מקצועי המותאם ליעדים שיווקיים-עסקיים ופרטיים.
דוטקום מתחייבת להעניק לכל לקוח ליווי כולל משלב אפיון הבלוג ועד להעלאתו לרשת וניהולו באופן שוטף.
רשת שיווקית בלה בלה בלה

הקמת בלוג תוך 4 שלבים:


שלב ראשון - שילוב המוחות - הגדרת יעדים, קביעת קונספט שיווקי-מיתוגי, קביעת אופי התכנים בבלוג, בחירת דומיין ויצירת מסמך התנעה לתהליך.

שלב שני - השלב הטכני- קניית דומיין, קניית שטח אכסון או העברת אתר ישן קיים. התאמת מערכת הבלוג והטכנולוגית הרצויות לצרכי הלקוח בנייתו והעלאתו לאוויר.

שלב שלישי - שלב איסוף התוכן -קבלת תכנים ראשונים לפרסום והעלאתם לבלוג, יינתנו הנחיות לקידום נכון של האתר בצורה עצמאית. יוטמעו הזנות ה- RSS של האתר בשני צמתי מידע בבעלות דוטקום ובכך "ידחפו משמעותית" את קידום האתר שכן יספקו זרם קישורים מתמיד אל תכני האתר העדכניים ביותר (הדבר המשמעותי ביותר עבור מנועי חיפוש, במיוחד עבור גוגל).

שלב רביעי - השלב הסופי - מפגש הדרכה
דוטקום מתחייבת להדריך את הלקוח בהפעלת המערכת, על אף קלות הדבר, דוטקום מתחייבת ללוות כל לקוח התמצאותו בכל יכולות הבלוג.

ההדרכה כוללת:
1. הדרכה והפעלת יכולות המערכת.
2. העלאת תוכן קיים.
3. הדרכת שיווק בסיסית הכוללת תחילת הפצת האתר ברשת באמצעות מוקדים קהילתיים  
מתאימים, פורומים, ניוזלטרים ועוד. 

אתר החברה:www.dotcom.co.il

פורטל עסקי מקדם: www.show2go.co.il

יצירת קשר: info@dotcom.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל תרבות ופנאי -  show2go

הצטרפו והיו הראשונים לדעת על מופעים חדשים במחירים מיוחדים לחברי המועדון, מחירי הדקה ה-90, עדכונים מידיים על פתיחת מכירת כרטיסים למשחקים הכי חמים בעיר. בחרו את הנושאים המעניינים אתכם והישארו מעודכנים ישירות למייל ואף לנייד שלכם.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת show2go

מאת: show2goבידור ופנאי - כללי16/11/101211 צפיות
ענבל גילדין מציגה: גנום – מסעה של אישה בניסיון לברוא חיים - תיאטרון חזותי מאת ענבל גילדין זוכת פרס הoobr- off-off Broadway למצוינות בעיצוב

מאת: show2goבידור ופנאי - כללי09/02/102233 צפיות
הילדים יוצאים נשכרים מההנאה והמידע הרב שהם צוברים על תקופות שונות, מלחינים מפורסמים, יצירות קלאסיות, תזמורת והכלים בה ועוד ועוד... פשוט חובה!

מאת: show2goבידור ופנאי - כללי25/01/101360 צפיות
אייל ברקאי ממליץ על מופעים איכותיים .

מאת: show2goבידור ופנאי - כללי25/12/091989 צפיות
מנחה: ד"ר עמרי יבין תסריטאי, מחזאי, סופר וחוקר ספרות, בעל ניסיון רב במפגשים ובפעילות עם ילדים ובני נוער. משחק: בהט קלצ'י ורמי קלמר שירה: ליאת בן-שושן פסנתרן: נועם גלפרין

מאת: show2goבידור ופנאי - כללי25/12/091853 צפיות
קונצרטים לילדים - ניצה שאול בחיפה זה הזמן להעניק לנכדים ולילדים חוויה יוצאת דופן. יום ד' ה-3 בפברואר שעה:, 17:30 באולם רפפורט חיפה מנחה ומגישה: ניצה שאול תיאטרון הבובות של דון פדרו - אופרה לילדים בביצוע תזמורת הקאמרטה הישראלית ירושלים. בהשתתפות סולנים מחו"ל.

מאת: show2goבידור ופנאי - כללי25/12/091290 צפיות
סדרה חדשה יוצאת לדרך בתחילת ינואר... "עושים תרבות קבוע!" - ליין בידור איכותי סדרה חדשה במרכז קריגר לאמנויות הבמה בשיתוף אתו"ס – החברה לאמנות תרבות וספורט בחיפה ורדיו חיפה. מיני סדרה בת 4 מופעים, המשלבת מפגש חברים אחת לחודש ובילוי תרבותי מבדר ואיכותי, רק הופעות שהצליחו ברחבי הארץ ורק בידור!

מאת: show2goאימון אישי29/11/093309 צפיות
רוני פורת - מנצח, מלחין ויוצר בינתחומי ומאמן מבוקש מנחה סדנא חווייתית המקנה העצמה אישית, ומשדרגת את היכולות האישיות, בעיקר בתחומים העסקיים, הניהוליים והבינאישיים. בסדנא נלמד כיצד ניתן לפתח מנהיגות טובה, כיצד ניתן להוביל את הצוות לתוצאות טובות יותר וכיצד ניתן לנצל את מיומנויות המנהיגות לתוצאות עסקיות וליצירת אווירה טובה יותר בקרב העובדים.

מאמרים נוספים בנושא אינטרנט - כללי

מאת: בנימין קלינגראינטרנט - כללי04/04/222986 צפיות
הצהרת נגישות אנו בקלינגר רישוי עסקים והתרי בניה רואים חשיבות עליונה בסיוע והנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות ולהנות מהאתר המושקע. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213465 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193841 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןאינטרנט - כללי24/06/163154 צפיות
מאמר על אתר קופונים

מאת: יוסי לויאינטרנט - כללי02/05/163249 צפיות
כולם היום קונים צפיות ביוטיוב על מנת למתג את העסק שלהם, זה מתחיל בזמרים וממשיך לבעלי עסקים גדולים / קטנים, מומלץ בחום רב לבחון את האופציה לרכוש צפיות איכותיות ממשתמשים בחו"ל הריי שהדבר יכול לתרום לכם רבות למיתוג ולהפוך לגדולים, העין קובעת ומייצרת מציאות.

מאת: ליאוראינטרנט - כללי22/02/163185 צפיות
תרגום אתרים בעזרת חברת שירותי תרגום, בעלת מוניטין, מביא לתוצאה טובה מאוד. תרגום אתרים שמתבצע היטב, מאפשר להקים אתר חדש, שמיועד לקהל יעד חדש.

מאת: מאיר סוויסה אינטרנט - כללי07/01/163299 צפיות
מובילים בשרון כולנו זקוקים לחברת מובילים בשרון מקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת מובילים בשרון מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica