חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קבוצות קניה חברתית באינטרנט

מאת: דוד אלפסיצרכנות20/11/20102146 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קניה חברתית, איגוד צרכני מודרני.

בזמן זה כוחו של האינטרנט הינו ממש גדול ובזמן האחרון כל אחד יכול לרכוש מוצרים במרשתת בלחיצה אחת. עקב כך שאפשר לגשת ממנו לאתרים רבים,  חשוב לטעון שהאינטרנט מניתן לנו לקנות תוך על מנת השוואת הצעות מחיר. טרנד חדש הגיע לארץ כמו גם בשוויץ ואמריקה והוא קניה חברתית. כפי שנדמה לי התופעה של קניה חברתית עוד תשרת אותנו זמן רב, היות ומתודה זו מאפשרת לנו לרכוש המון מוצרים או שירותים בהצעות מחיר נורא נמוכים. משום שמדובר בקנייה של הרבה מאוד גברים ונשים,  רכישה קבוצתית מאפשרת לצמצם את המחיר האורגינאלי בעשרות אחוזים. החסכון הכלכלי פה הוא גדול וההשקעה קטנה, עם זאת שלעיתים נמצא את עצמנו קונים דברים שלא רצינו.

כנזכר למעלה קניה חברתית היא בלי ספק הדרך החדשה לרכוש באינטרנט. החסכון הכלכלי הוא נפלא ומלווה בהצעות מחיר שלא היה אפשר לקבל כאדם פרטי, כיוון שכדאי לבעל העסק להשיג המון לקוחות באותו מחיר. צריך לדעתי לעשות סקר שוק ולעבור על מספר אתרי קניה חברתית ודילים יומיים ולוודא את הדיל הכי טוב עבורכם.

איך משתמשים בקונספט של קניה קבוצתית לטובתנו?

לפי דעתי קניה חברתית תהיה בזמן הקרוב תופעה אוניברסאלית והחלופה האידיאלית לחנות הנורמלית במרשתת. אין ספק שהמחירים זולים, בהשוואה לכל חנות בארץ. לגמרי רצוי לטעון שיש דילים שרצוי לקנות בזריזות, כיוון שהמלאי מוגבל ולאחר זמן מסויים ככה"נ כבר לא תוכלו לרכוש את הדיל. ככה"נ שאפשר גם לבצע קנייה של מכשיר סלולארי עם קניה חברתית, הכל אפשרי.

בטרם נתחיל אני מציין כי בתקופה האחרונה קניה חברתית הפכה לתופעה כל כך נפוצה, כיוון שבני אדם עושים בדיקה מעמיקה של השוק בו הם מבצעים סקירה כספית של מוצרים. על אף זה שכיום אין חנויות שינסו ככל הנראה לגזול את כספכם,  במרבית המקרים גברים ונשים שרוצים לעשות את הקנייה העדיפה ביותר מבצעים קניה חברתית. הדרך האפשרית לפתרון המקורי לבעיות הכספיות שלנו יהיה ברוב המקרים קנה שייחשב למושלם, עקב כך שאידיאלית קניה חברתית היא אלטרנטיבה פיננסית פורמאלית. חוקרים גורסים שחסך כספי נהיה לאחרונה לתקלה חברתית שאיננה פעוטה עבור גברים ונשים. אבן נגף זו הביאה לדילול במשאבים כספיים של צרכנים ללא ביאור מדעי. מי שמחפש סיבות או הסברים לכוחה של קניה ע"י קניה חברתית רצוי שיבצע בדיקה מעמיקה של השוק בטורקיה קיים הצורך לפרוצדורה.

המלצות לצרכן המבולבל בדבר קניה חברתית מאורגנת.

בעת האחרונה בשוויץ קימיים הרבה אתרי קניה חברתית, היות וקיים הצורך בהורדת מחירים וקבלת חוות דעת. אם כי נוכל לרכוש מוצרים שלא היינו קונים עוד פעם,  בעקרון קניה קבוצתית חוסכת לנו עשרות אחוזים. כל מה שמתבקש בכדי לקנות במרשתת הוא כרטיס אשראי, אף על פי שלא כל אחד מוכן לתת את מספר כרטיס האשראי שלו חשוב לדעת שלאחרונה התופעה הרבה יותר פופולרית ובטוחה. כיוון שאי אפשר לשלם בדרך שונה,  אין אלטרנטיבה עדיפה יותר. מיכל ואוראל נודלמן אומרים שהם מכורים לקניות חברתיות והתופעה רק בתהליך של גדילה אצלם. קריטי לעשות בחינה מעמיקה של השוק ולבדוק מספר אתרים של קניה חברתית, במידה ועדיין לא ראיתם אתר כזה באופן פורמאלי.

ברגע זה בארצות רבות כמו דובאי עולה הצורך משניה לשניה במהלך השנים להתאגדות קבוצתית באמצעות קניה חברתית ממוקדת, בנגוד לטרנד האינדיבידואלי פעם בו בני אדם ביצעו קניה במכשיר סלולארי. אמיר בייסקי הוא צרכן ממוצע שהחליט שרכש סטאנדרטי כבר לא מעניין אותו. על אף זה שצמיחה כספית פורמאלית לא מתרחשת כל שנה כיום,  הוא גורס שבהחלט חשוב להבין שבהתארגנות קניה חברתית יש למעשה חיסכון פיננסי. אני מציין שברוב הסיטואציות העלות הכספית חברתית של פעולות שמטרתן למקסם עושר מצד אחד ולהקטין עלויות אבל בפועל יכשלו. בפועל אני תומך בהתערבות ממשלתית אולטימטיבית אולם קטנה בהתארגנות קבוצות קנייה, כיוון שיש כוח לארגון רנדומלי של קניה חברתית שמביא להקטנה הוצאות הקנייה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לכל אחד יש היכולת להמציא ביטויים ומילים חדשות שיוצרות שפה חדשה, סלנג מהווה את שיא הביטוי של השפה העממית החדשה הבאה מתוך מילים אשר מגיעות מתוך מוחו הקודח של העם המייצר עבורנו סלנג חדש.
זכרו שכל אחד יכול להוסיף בעצמו לשפת הסלנג, רק באמצעות הפעלת דמיון ויוזמה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד אלפסי

מאת: דוד אלפסיפסיכומטרי03/03/111660 צפיות
כיוון שהמון גברים ונשים מבינים שכדאי לקבל ציון גבוה במבחן, לימודי פסיכומטרי אצל צעירים נמצאים בצמיחה מתמדת. עקב כך שהמבדק שם שונה במקצת, בארצות כמו פולין אוקראינה וארה"ב קורס פסיכומטרי מתנהל מעט אחר.

מאת: דוד אלפסיעסקי מזון02/03/112445 צפיות
כמעט תמיד הגדרה מיטבית של מכונות ממתקים בתקופה האחרונה תהיה באמצעות סקירה של המטרה הסבירה ביותר שבה עושים שימוש, עם זאת שיש מכונות אוטומטיות שהצליחו במהלך הזמן לספק שירות שהוא בפועל איכותי ממש גם עבור בני אדם שבודקים בעין ביקורתית.

מאת: דוד אלפסיבניין ואחזקה - כללי02/03/112747 צפיות
בימים אלה כל ארגון בין-לאומי ממליץ על מזגנים כשיטה שנחשבת לעניין עדיף בשביל לקרר חדר רגיל, היות ושוב יש אנשי מחקר שטוענים בהחלט שרכישה של מזגן תעזור לקרר בימהרה. כפי שנראה לי ביקור קצר ביפן יוכיח כמו שנכתב לפני כן שגם ממחה בינלאומי כמו לירן דוידוב טועה לפעמים על פי מה שאני יודע

מאת: דוד אלפסיקניות 21/02/111507 צפיות
קיימים אתרי אינטרנט רבים במגוון ארצות בתבל כמו אנגליה, רומניה וארה"ב אשר מספקים הטבות או מבצעים שונים בתקווה למשוך אליהם גולשים. לעניות דעתי אתרי אינטרנט אלו מהווים פלטפורמה שיווקית ומאפשרת ליצור תהליך של קירבה עם הלקוחות השונים.

מאת: דוד אלפסיעסקי מזון21/02/111636 צפיות
כאמור מכונות אוטומטיות כמו לדוגמה מכונות שתייה או מכונות אוטומטיות הם בהחלט הדרך הסבירה ביותר על מנת לפתוח עסק עצמאי. עדיף לבצע בוחן שוק אולטימטיבי ולוודא איפה עדיף להפעיל קו מכונות שתייה ואילו ממתקים נחוץ להחדיר בקו מכונות אוטומטיות.

מאת: דוד אלפסיבניין ואחזקה - כללי19/02/111561 צפיות
היות ולא נעשה בחינה מעמיקה של השוק באופן סטנדרטי במטרה לדלל את המעלה היותר טובה של מחירי מזגנים, לא תמיד מזגנים היו חזקים ביחודי לדעתי בפיריודה בשנים עברו. כיוון שאין אלטרנטיבה אופציונלית להזמנת מזגנים עקרונית בחודשי הקיץ החמים בימים האחרונים.

מאת: דוד אלפסיניקיון17/02/111607 צפיות
לפי מיטב הבנתי צריך לבחון באמצעות בדיקה מעמיקה של השוק איזו חברת אחזקת מבנים היא הכי סבירה עבורכם. קריטי לשים לב אם ניקיון בניינים כוללת ניקיון חדרי מדרגות וכן ניהול מבנים אופטימלי.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214293 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204431 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205335 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194187 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193415 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193462 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182930 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica