חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עצות לגידול כלבים

מאת: Alexis Vanderבעלי חיים - כללי23/11/20101435 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מעוניינים לאמץ כלב? הבאתם כלב והייתם רוצים לגלות איך לטפל בו ולאלפו? ההחלטה לרכוש כלב היא צעד ענקי ואין לבסס אותה רק משום חיבה לבעל החיים. מחפשים אינפורמציה בנושא צער בעלי חיים? רוצים לדעת הכל על אימוץ כלבים בחינם? קבלו לא מעט עצות טובות מתחום הכלבים:

ראשית וודאו שאתם בשלים להכניס כלב לחייכם, הן מצד השינוי שהדבר יגרור בחייכם ובהתנהלותכם, והן מהבחינה הכספית. כלב דורש טיולים לצרכים ומתיחת עצמות, לדאוג למזון ולשתיה, ולהעניק לו חיבה ותשומת לב.

נוסף על כך, כל כלב גורר הוצאות הכרחיות, קבועות וארעיות, לחיסון, אוכל לכלבים, ציוד כרצועות וטיפולים במקרה תאונה או בעיית בריאות. במידה ואינכם מוכנים לזה, מומלץ מאד שתחסכו מעצמכם ומהכלב את האכזבה והסבל ואל תביאו כלב לפחות לתקופה הקרובה.

העדיפו לאמץ כלב ממכלאה ע"פ כלב ממגדל פרטי – כלב גזעי ממגדל פרטי תמיד מקבל בית, בשעה הכלביות מפוצצות בשלל כלבים שננטשו. חלק גדול מהכלביות ממיתות את בעלי החיים שנשארים אצלן אחרי פרק זמן כלשהו, וגם העמותות שאינן בוחרות בשיטה זו לרוב אינן מסוגלות לספק לבע"ח טיפול צמוד ואיכותי מפאת העומס הרב. הכלביה תאפשר לכם לבחור את הכלב המושלם מתוך מגוון רב ובנוסף, כלב שתביאו מכלבייה ייתן אהבה שאינה נגמרת ולעולם יהיה אסיר תודה מפני שהענקתם לו חיים חדשים.

לאמץ גזעי או מעורב? בעת שכלבים גזעיים מציעים לבעליהם יוקרה מסויימת, דווקא המעורבים נוטים להיות נבונים יותר, בעלי חיים ארוכים יותר ולוקים פחות במחלות תורשתיות.

אם הבאתם כלב הביתה, חשוב מאוד שתשקיעו בחינוך והאילוף שלו. כלב שקיבל חינוך נכון הוא כלב שמח, ובמידה ומצבו הנפשי רגוע, גם לכם יותר נחמד לחלוק סביבת מחייה.

רוצים צער בעלי חיים רמת גן?
היכנסו לאתר http://www.liberation.org.il/, שבו תמצאו מידע חיוני בנושא כלבים וסוגיהם, טכניקות חינוך, המון טיפים שימושיים, והמלצות בנושא המון וטרינרים, מומחי אילוף, ציוד ומזון.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Alexis Vander

מאת: Alexis Vanderריהוט 08/12/101223 צפיות
איך מרהטים נכון? מחליפים חדר שינה? רכישת רהיטים היא מהלך בעל חשיבות רבה בכל מהלך עיצוב או סידור של מקום עבודה או בית, כיוון שהרהיטים שבוחרים הם אלו אשר ישפיעו על המראה והפעולה במרחב למשך מספר שנים לכל הפחות.

מאת: Alexis Vanderאירועים וחתונות – כללי08/12/101344 צפיות
חוגגים חתונה. הכל תמיד מעוניינים אירוע מדהים. פעם כולם פשוט סמכו על מנהל אולם האירועים שידאג לעיצוב: החופה, השולחנות, גופי התאורה והקישוטים על הקיר. מה שיצא מזה הוא שכל החתונות נראו זהות, עם זר של ציפורנים על השולחנות, שנדלירים מצועצעים וחופה פשוטה מדי. זו הסיבה שבימינו המון זוגות מעדיפים לשכור שירות עיצוב ארועים ברמה מקצועית.

מאת: Alexis Vanderריהוט 08/12/101489 צפיות
הסביבה משעממת? מחפשים שולחן ישיבות? קנייה של ריהוט היא מהלך חשוב בכל עיצוב בתים ומשרדים, שהרי בחירות הריהוט הן אלו המשפיעים על החזות הכוללת ונוחות התנועה במקום למספר שנים לפחות.

מאת: Alexis Vanderבעלי חיים - כללי08/12/101348 צפיות
רוצים כלב? אימצתם גור כלבים והייתם מעוניינים לדעת כיצד מומלץ לטפל בו ולאלפו? הבחירה להביא כלב היא גדולה ואין לבסס אותה אך ורק על אהבה לבעל החיים הפרוותי. לא מצליחים למצוא מידע על וטרינרים? רוצים לגלות הכל על וטרינר תל אביב? במאמר זה תקבלו הרבה טיפים מועילים בנושא גידול כלבים:

מאת: Alexis Vanderחתונות08/12/101215 צפיות
אחד הימים החשובים בחיים, ויש שיאמרו החשוב מכולם, הוא יום חתונתנו – זהו יום שמוקדש כולו לאוהבים הצעירים, שבוחרים לחגוג את אהבתם הגדולה ולהתחייב בפומבי לקשור את חייהם זה בזה לעולמים, לטוב ולרע.

מאת: Alexis Vanderאירועים וחתונות – כללי08/12/101389 צפיות
רוצים שהאירוע שלכם יהיה הכי יפה? הכל מעוניינים שהחתונה שלהם תהיה האירוע היפה ביותר אי פעם. כשאמא ואבא התחתנו הם פשוט סמכו על מנהל האולם שיהיה אחראי לעיצוב: החופה, השולחנות, קישוטי הקירות והתאורה. מה שיצא מזה הוא שכל החתונות נראו בערך אותו הדבר, עם זר של שושנים על כל שולחן, תאורה ברמת הפלורסנט וחופה לבנה ומשעממת. זו הסיבה שבשנים האחרונות המון זוגות מעדיפים לקחת שירות עיצוב אירועים כשירות מקצועי.

מאת: Alexis Vanderריהוט 08/12/101276 צפיות
אספתם קצת כסף? מחליפים מטבח? בחירת הרהיטים זה שלב חשוב בכל מהלך של סידור דירה או משרד, הלא הרהיטים הם אלו אשר ישפיעו על החזות הכוללת והפעולה במרחבים הפנימיים כעת ובעתיד.

מאמרים נוספים בנושא בעלי חיים - כללי

מאת: בתיה כץבעלי חיים - כללי03/12/195910 צפיות
אך מה יהיה ניתן לומר על מנגנון המשלב בו מספר חלקים מופרדים הפועלים בתיאום? הרי כדי שאבולוציה תשמור מקרה כלשהו, עליו לתת יתרון הישרדותי משמעותי בו ברגע, אחרת היצור לא "ישרוד יותר טוב מאחיו". מסתבר שקיימים מנגנונים בטבע המראים של"אבולוציה" ניחנה גם בראיית העתיד, או במילים אחרות, עובדה נוספת לקיומו של גורם אינטלגנטי חיצוני.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173619 צפיות
הרחקת יונים באמצעות רשת להרחקת יונים, הינה שיטה נפוצה ואופטימלית, אשר קיימת במס' רב של מבנים ובניינים ומספקת פתרון מקיף למניעת קינון ומטרד רב של היונים. רשת נגד יונים ניתנת להתקנה באזורים שונים של הבית, בגדלים שונים ובסוגים שונים.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173364 צפיות
לא רבים יודעים כי קיים מקצוע בשם "מרחיק יונים". מרחיק יונים כשמו כן. מרחיק יונים משתמש בשיטות שונות להרחקת היונים מהאזור המבוקש .

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173170 צפיות
הרחקת יונים הינו תחום גדול בו קיימים חברות ובעלי מקצוע רבים ושונים, אשר נותנים מגוון פתרונות לכלל סוגי האוכלוסייה, החל מלקוחות פרטיים, וועדי בתים, ועד ללקוחות עסקיים וחברות. בתחום זה חשוב להבין מהו צרכיכם ולהכיר את השיטות השונות הקיימות להרחקת יונים, וכן למצוא בעל מקצוע אמין ומנוסה, אשר יוכל לספק לכם שירות הרחקת יונים כמו שצריך.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172819 צפיות
הרחקת יונים מאזורי קינון ביתיים, מצריכה לנקוט במספר דרכים מסוימות אשר באמצעותם ניתן להרחיק את היונים ולהיפטר מהם אחת ולתמיד. אין זה מספיק לגרש את היונים ולקוות שלא יחזרו, נדרשות כאן שיטות מיוחדות להרחקת יונים וכן הקדשת זמן והשקעה רבה בכדי להשיג פתרון יעיל בהרחקת היונים.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172732 צפיות
הרחקת יונים משלטים הינה שיטה חדשה ויעילה אשר נותנת מענה למטרד היונים אשר מביאות עימם לכלוך ורעש כאשר הם מקננות על גבי שלטי פרסום של עסקים וחנויות. מטרד זה יכול לעורר סלידה אצל הלקוחות המבקרים במקום ואף חלילה להרחיק אותם, דבר אשר יכול לפגוע בפרנסתו של העסק או בעל החנות.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172437 צפיות
הרחקת יונים ניתנת לביצוע באופן עצמאי על ידי מס' שיטות מסוימות להרחקת יונים משטח ביתכם או מבית העסק שלכם, אך, בכדי להשיג תוצאות טובות יותר, המאפשרות הרחקת יונים לצמיתות, כדאי שתשקלו פניה אל חברה מקצועית להרחקת יונים, אשר מומחית בכלל סוגי העבודות הרחקת היונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica