חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המון מעצבים, מעט איכות - איך בוחרים?

מאת: Alexis Vanderחתונות08/12/20101217 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המון מעצבים, מעט איכות - איך בוחרים? אחד הימים החשובים בחיים, ויש שיאמרו החשוב מכולם, הוא יום חתונתנו – זהו יום שמוקדש כולו לאוהבים הצעירים, שבוחרים לחגוג את אהבתם הגדולה ולהתחייב בפומבי לקשור את חייהם זה בזה לעולמים, לטוב ולרע.

לכן את חייבת להיראות פשוט מדהים, ומה יותר יפה משמלת כלה מעוצבת ומרהיבה, שמציעה לכל אשה להרגיש כמו נסיכה מהאגדות?

כיצד בוחרים שמלה? מהי עלות מומלצת? מהן האופציות העומדות בפניך? מחפשים עיצוב שמלת כלה? רוצה מידע על שמלות כלה 2011? זה המקום!

מחיר ממוצע של שמלה מעוצבת הוא כ-5,000 ₪, אך עבור כלות רבות סכומים אלה נחשבים לנמוכים ביותר. השכרת שמלה עולה בממוצע כעשרים אחוז פחות מקניה, ובהפרש מחיר כזה מזערי, במרבית המקרים עדיף לקנות את השמלה ולשמור אותה למזכרת מהיום המיוחד.

שמלת כלולות – מה עושים?.

צריכה למצוא מעצב שמלות כלה? בקשי המלצות מחברות טובות שקנו שמלה לחתונה בשנים האחרונות (אבל לא לפני עשור), וחפשי קטלוגים של המעצבים הרלוונטיים כדי להתרשם אם מגוון השמלות שלהם נאות בעינייך.

השתמשי בקטלוגים, אך התייחסי אליהם בתור הנחייה ולא יותר, לטובת התוודעות לאפשרויות הקיימות, לבחירה של סגנון מועדף וקבלת רעיונות לעיצוב השמלה שלך.

מתאים לך? הגיעי לסלון הכלות, בעדיפות לתיאום מראש, כדי שיתנו לך את תשומת הלב המלאה.

במהלך הביקור ולאחריו, חישבי: האם המעצב או המעצבת נותנים לך יחס אישי, או שאת מופנית לעובדים זוטרים יותר? האם הם קשובים? האם את זוכה לשירות טוב מטעם הצוות? איך הם מתייחסים ליתר הלקוחות במקום? האם העלות היא משהו שתוכלי לעמוד בו?

בררי גם אם יש עוד שירותים שאת מקבלת, כעיצוב תסרוקת ואיפור במהלך יום החתונה עצמו, הדבר יכול לחסוך הרבה כסף. כמו כן ישנם מקומות ש לוקחים שירותים אלה צעד אחד הלאה, ומוסיפים על הבסיס גם טיפולי ספא, ג'קוזי ושאר פינוקים אשר הופכים את שעות ההכנה לנעימות ומהנות.

סלון מעולה מקפיד על סטנדרטים גבוהים בכל פרמטר – בדים וחומרים, עיצוב וסטייל וללא ספק, השירות. ולכן, אין סיבה שתצטרכי להתפשר על פחות מהטוב ביותר.

מעוניינת למצוא פרטים בנושא שמלת כלה? כנסי לאתר http://www.kala-yafa.co.il/ למציאת מיטב המעצבים ונותני השירות בתחום, בלחיצת כפתור קטנה. מזל טוב!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Alexis Vander

מאת: Alexis Vanderריהוט 08/12/101227 צפיות
איך מרהטים נכון? מחליפים חדר שינה? רכישת רהיטים היא מהלך בעל חשיבות רבה בכל מהלך עיצוב או סידור של מקום עבודה או בית, כיוון שהרהיטים שבוחרים הם אלו אשר ישפיעו על המראה והפעולה במרחב למשך מספר שנים לכל הפחות.

מאת: Alexis Vanderאירועים וחתונות – כללי08/12/101347 צפיות
חוגגים חתונה. הכל תמיד מעוניינים אירוע מדהים. פעם כולם פשוט סמכו על מנהל אולם האירועים שידאג לעיצוב: החופה, השולחנות, גופי התאורה והקישוטים על הקיר. מה שיצא מזה הוא שכל החתונות נראו זהות, עם זר של ציפורנים על השולחנות, שנדלירים מצועצעים וחופה פשוטה מדי. זו הסיבה שבימינו המון זוגות מעדיפים לשכור שירות עיצוב ארועים ברמה מקצועית.

מאת: Alexis Vanderריהוט 08/12/101491 צפיות
הסביבה משעממת? מחפשים שולחן ישיבות? קנייה של ריהוט היא מהלך חשוב בכל עיצוב בתים ומשרדים, שהרי בחירות הריהוט הן אלו המשפיעים על החזות הכוללת ונוחות התנועה במקום למספר שנים לפחות.

מאת: Alexis Vanderבעלי חיים - כללי08/12/101351 צפיות
רוצים כלב? אימצתם גור כלבים והייתם מעוניינים לדעת כיצד מומלץ לטפל בו ולאלפו? הבחירה להביא כלב היא גדולה ואין לבסס אותה אך ורק על אהבה לבעל החיים הפרוותי. לא מצליחים למצוא מידע על וטרינרים? רוצים לגלות הכל על וטרינר תל אביב? במאמר זה תקבלו הרבה טיפים מועילים בנושא גידול כלבים:

מאת: Alexis Vanderאירועים וחתונות – כללי08/12/101393 צפיות
רוצים שהאירוע שלכם יהיה הכי יפה? הכל מעוניינים שהחתונה שלהם תהיה האירוע היפה ביותר אי פעם. כשאמא ואבא התחתנו הם פשוט סמכו על מנהל האולם שיהיה אחראי לעיצוב: החופה, השולחנות, קישוטי הקירות והתאורה. מה שיצא מזה הוא שכל החתונות נראו בערך אותו הדבר, עם זר של שושנים על כל שולחן, תאורה ברמת הפלורסנט וחופה לבנה ומשעממת. זו הסיבה שבשנים האחרונות המון זוגות מעדיפים לקחת שירות עיצוב אירועים כשירות מקצועי.

מאת: Alexis Vanderריהוט 08/12/101279 צפיות
אספתם קצת כסף? מחליפים מטבח? בחירת הרהיטים זה שלב חשוב בכל מהלך של סידור דירה או משרד, הלא הרהיטים הם אלו אשר ישפיעו על החזות הכוללת והפעולה במרחבים הפנימיים כעת ובעתיד.

מאת: Alexis Vanderאירועים וחתונות – כללי28/11/101103 צפיות
מחפשים נואשות אולם חתונה? כמה שמענו כבר על בחירת מקום לארוע, מה לא שמענו כבר? אפשר לעצב שמלת כלה מדהימה, להתאים סיכות לשיער, לייבא את מקהלות הילדים המצוינות ביותר ולהאכיל את המשתתפים במאכלים שונים, אבל כל אלה לא יעזרו מאומה באין מיקום נכון.

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182898 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181372 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181507 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181584 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172060 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172178 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172106 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica