חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צפניק- מחפרון

מאת: Efratתחבורה ורכב - כללי30/11/20101338 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צפניק- מחפרון

מחפרון הינו כלי רכב המשמש לתעשייה, לחקלאות ועוד, כחלק מצמ"ה (ציוד מכאני הנדסי). הוא נקרא גם מעמיס דו- כפי, שופל או גם טרקטור. המחפרון הוא בעצם טרקטור יעודי קטן יחסית שעליו מורכבים יעה קדמי  ומחפר קטן בירכתיים. המחפרון הוא אחד הכלים הנפוצים ביותר באתרי בנייה, במיזמי הנדסה עירוניים ובתחזוקה שוטפת של כבישים ותשתיות אורבניות. היתרון הגדול שלו בניגוד לכלי צמ"ה כבדים ואחרים, הוא שהמחפרון יכול להתנייד על כבישים ועל דרכים סלולות.

נתוני המחפרון

המחפרון הומצא כבר בשנת 1953 על ידי מייסד חברת JCB, סיריל ג'וזף במפורד. הוא זה שביסס למחפרון את צורתו של הכלי שיש לו יעה קדמי ומחפר קטן על קבי טרקטור חקלאי.  רוכבו של הכלי הוא 2.5 מטרים לרוחבו לכל היותר ו- 4.5 מטרים לאורכו לכל היותר. היעה הקדמי למעשה הינו כף שעימה חופרים באמצעות ארבע זרועות הידראוליות, והמחפר הקטן האחורי הינו זרוע תלת מפרקית המצוידת ביעה אחורי קטנה יותר, המשמשת לשבירת אספלט הכנת תשתיות לקוי מים, חשמל וביוב ועבודות עפר קטנות אחרות. לנהג ישנו מושב ארגונומי לנוחות רבה וההיגוי נעשה באמצעות הגה בעל ידית, דוושת גז, דוושת בלם וידית הילוכים. יש למחפרון הספק עבודה ויעילות כלי כולל הקטנת צריכת הדלק הנשלטת על ידי חיישנים אלקטרוניים.

עוד שימושים למחפרון

המחפרון אשר יש לו מהירות מירבית של 30 קמ"ש משמש בנוסף גם להעברת חומרי בנייה ממקום למקום, נשיאת חפצים ביעה והעברתם ממקום למקום, חפירת חורים, סלילת דרכים ומדרכות, החלפת צנרת, סתימת חורים, נטיעת עצים, תקיעת שלטי דרכים וגדרות. את המחפרון נים ניתן לקנות בחנות כחדש, לקנות משומש כיד שניה או לשכור, כדי לחסוך לצורך עבודה בבנייה או יישומים אחרים למחפרון באופן נקודתי.  

 



תגיות המאמר: צפניק מחפרון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Efrat

מאת: Efratקניות 09/04/137906 צפיות
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

מאת: Efratקניות 09/04/137972 צפיות
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

מאת: Efratצרכנות09/04/138053 צפיות
ישנן חנויות ש"מגהצות" את סמל בית הספר שמשורטט בגלופה על פני החולצה – ואז הוא בדרך כלל בולט ממנה ומתבלה במהירות, וישנן חנויות שמדפיסות את הסמל באופן מיידי על פני החולצה. אצל אורי עצמון עובדים בשיטת הדפסת משי או על חיתוך של טפט במכונת הפלוטר.

מאת: Efratחקירות09/04/137983 צפיות
חידוש שמצאה דנה תדמור הוא מתחום מכשירי הבילוש הקטנים הוא עטי הפטנט שמצד אחד הן עטים תמימות למראה אך מצד שני הן יכולות להכיל בתוכן מצלמה או אמצעי הקלטה של קול שמסוגל להקליט מקרוב שיחה שלמה

מאת: Efratאופנה09/04/137895 צפיות
אתרי האינטרנט מייצרים יתרון למי שאינו יכול להגיע לחנות ומעוניין בהזמנה של הפריט – גם ישירות לכתובת אחרת, ופעמים רבות מייצרת גם הנחה והשוואת מוצרי תינוקות בקלות.

מאת: Efratביגוד והנעלה09/04/137527 צפיות
מדובר על חולצות טי מודפסות עם כיתוב משעשע אשר לרוב לובש החתן, האבות של שני הצדדים ולעיתים גם השושבינים. החולצה מהווה גם לבוש פחות מחייב וגם הפתעה לכל האורחים שמחכים לראות מה יהיה כתוב על החולצה. לעיתים חולצות מעין אלו גם מחולקות לאורחים כמזכרת חתונה.

מאת: Efratאירועים וחתונות – כללי05/02/137243 צפיות
האורחים המשתתפים באירוע מתחילים לדמיין אותו כבר מהרגע שבו מזכירים את התאריך, שמוסרים את ההזמנה ולדלות עליו מעט יותר פרטים. יד הדמיון ממשיכה לצייר את האירוע המצופה בצבעים המדומים, אולם מי שבאמת נותן את משיכת המכחול הנכונה היא חברת הפקות אירועים – אותו גוף שאמון על החוויה הצרופה לאותו המפגש. כאשר מדובר על אירוע לעובדים, המעסיק לא צריך לשבור

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213632 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204220 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205143 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192551 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181367 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181325 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181530 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica