חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צה"ל מנצח כל אתר הכרויות

מאת: ארז אהכרויות09/05/20091376 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחת הבעיות שבהן נתקלים פנויים ופנויות רבים, אשר מבקשים להכיר פנים חדשות בנוף חייהם, כדי ליצור ביחד מערכת זוגיות פורה ומספקת, נעוצה בכך שאנו כולנו חיים ופועלים בתוך מעגלים חברתיים די סגורים, כך שהפריצה מהם החוצה, אל מרחבים רחבים ופתוחים יותר, היא לא אחת קשה למדי.

הבעיה צפה ועולה אפילו בקרב בני 16 ואילך, אשר מתנהלים בתוך מעגלים חברתיים מצומצמים, אשר מקיפים בעיקר את אותן החברויות שנוצרו עוד בילדותם, בבית הספר היסודי והתיכוני, בתנועת הנוער, או במרחב ההכרויות והפעילויות של בני משפחתם הבוגרים יותר (חברים וחברות של האחים והאחיות, בנים ובנות של משפחות אחרות שנמצאות במעגל החברתי של ההורים, וכיו"ב).

דומה שהפריצה הגדולה והרחבה ביותר אל עולם ההכרויות של הבוגרים מתרחשת בצבא, באוניברסיטאות ובמכללות.

אל תוך מסגרות רחבות אלו נקבצים מדי שנה בשנה אלפי צעירים, אשר בינם לבין עצמם נוצרים מדרך הטבע יחסים בעלי עניין חדש ומשותף, כמו גם יחסי רעות ואחווה, אשר משמשים כדבק טוב ליצירת מעגלים חברתיים חדשים  וכמובן להשתייכות אליהם, כל זאת בנוסף למעגלים שהם מצויים בתוכם מימים עברו.

החיכוך הרחב והתזוזתי בין שני המינים, בעיקר בצבא ובמוסדות להשכלה גבוהה, נותן לכל הנפשות המצויות בתוכו את ההזדמנות להכיר מקרוב, בצורה כמעט בלתי אמצעית, בני זוג אפשריים,שעונים על ציפיותיהם בתחום הזוגיות והחיים בצוותא. מכאן ועד למימוש הציפיותיהם והתקוות המרחק כבר לא גדול.

חרף האמור לעיל, אין ספק בכך שבמסגרת הצבאית, בשל האחריות הרבה, המטלות והלחצים שבהם נתונים משרתי הסדיר, הקבע והמילואים, תהליך ההתגבשות וההיווצרות של עוד ועוד מעגלים חברתיים חדשים, שהם כה חיוניים ליצירת הזוגיות, היא הרבה יותר דינמית ומהירה מאשר באוניברסיטאות, במכללות או בחברות ענק שמעסיקות אלפי עובדים - בהנהלה, בייצור או בשירותי החברה ללקוחותיה.

לא בכדי צה"ל על כל זרועותיו הפך עם השנים ל"שדכן" הכי גדול במדינה, כמעין אתר הכרויות ענק. תרמו לכך אורך השירות הצבאי, ההשתתפות הבלתי פוסקת בקורסים שונים ומגוונים (בהם נפגשים חיילים וחיילות מבסיסים שונים, או ממעגלים שונים), האימונים, התורנויות, וכמובן הבילויים חברתיים בתוך הבסיסים או מחוצה להם. כל אלה נתנו את אותותיהם החיוביים ואת המוניטין הגבוה שיש לצה"ל בתחום הזוגיות.

אמת, לא כל הפנויים והפנויות מוצאים בני זוג במסגרות הגדולות הללו. אחוז לא קטן מאתנו לא מוצא, כמסתבר, את הזוגיות בתוך המעגלים הללו. מבחינה זאת, אפשר לומר בביטחון, שאתרי ההכרויות הרבים בארץ ובעולם, כמו גם האתרים החברתיים, משלימים את החסר בכך שהם מסייעים לכל מחפשי האהבה להכיר בני זוג אפשריים, שחייהם מתנהלים בתוך מעגלים חברתיים, אשר בדרך אחרת לא היו יכולים להגיע אליהם ולהכיר אותם.

על כך אפשר ללמוד לא רק מדיווחי גולשים באתרי הכרויות, אשר משתפים את מנהלי האתרים בשמחת כלולותיהם, אלא גם מתוך סיפורי זוגות שהכירו ונישאו בזכות אתרי הכרויות שונים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הכרויות דייטבר - אתר הכרויות ישראלי איכותי, מקום להתאהב בו.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ארז א

מאמרים נוספים בנושא הכרויות

מאת: שאול כהןהכרויות10/03/202812 צפיות
כיום הדרך הקלה והמהירה ביותר להכיר אנשים חדשים היא דרך האינטרנט. פחות אנשים מכירים כיום ברחוב, בים או בפארק. אז אם אתם מחפשים להכיר כל מה שנותר לכם...

מאת: שמוליקהכרויות10/03/202804 צפיות
אין כמעט אף אחד שלא חולם על זוגיות מלבלבת, כזו שמלאה באהבה ומובילה בסופו של דבר לחתונה והקמת משפחה מאושרת. אתרי הכרויות מתבססים על השאיפה...

מאת: אבי דוידיהכרויות23/02/193546 צפיות
מאמר שימושי לגברים שרוצים לדעת איך להתחיל עם בחורות וגם לנשים שרוצות לדעת איך להצליח עם גברים.

מאת: שמוליקהכרויות17/02/172182 צפיות
עולם הדייטינג עבר שינוי מהותי בשנים האחרונות ,פעם שרצינו להכיר האפשרויות היו די מוגבלות, ההיכרויות הפופולאריות לקשר בדרך כלל הגיעו דרך חברים/משפחה או במסגרות לימודיות/חברתיות/צבא ובבילויים יזומים...

מאת: ברסלב מאירהכרויות22/01/163092 צפיות
סך הכל את/ה לא רוצים להיות לבד... רוצה חיים עם אשה/בעל טובה לשמוח בחיים נכון ?! זה למה את חושב שאם תגרה את נפשך בסרטים כחולים סרטי סקס ועירום - אתה חושב שזה ישחרר לך את הלחץ ? דמיונות אתה הולך לבזבז את מיטב בכוחות שלך והקדושה שלך על דמיונות ובסוף תשאר לבד רטוב ובודד מתוסכל ועצוב !!! איך יוצאים מזה ??????

מאת: בובו נגן הסקסופוןהכרויות02/11/153020 צפיות
יש אינספור אתרי הכרויות באינטרנט - אתרי הכרויות למטרץ סקס וסטוצים, לדתיים, לאנשי הייטק, לגיל הזהב, לצעירים, לחיפוש שוגר דדי ועוד רבים ומגוונים אחרים. ההבדל העיקרי בין כל האתרים מתחלק למעשה לשניים: אתרים חינם ואתרים בתשלום...

מאת: אוריה בן מנחםהכרויות22/06/153166 צפיות
רבים מאיתנו עושים זאת כיוון שהדבר מוסיף לריגוש שבמערכת היחסים, ויש היאמרו כי אלמנט של אהבה אסורה רק מגביר את החשק והאהבה בין בני הזוג ואף מעצים את הקשר ביניהם, במיוחד כאשר על דבר הקשר להשאר בתור סוד ולא לצאת לאוויר העולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica