חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מחשבים ניידים

אנשים עובדים וכן סטודנטים ואוכלוסיות אחרות זקוקים עבור עבודתם או לימודיהם למכשירי מחשבים ניידים שיכללו גם את התכונות של מחשב רגיל ואת אפשרויות החיבור שלו ולצד כל אלה – גם מחשב שיהיה קל, קומפקטי, נוח לשימוש ובעל יכולת נשיאה טובה.

חבילה המאגדת יחד את כל היתרונות אפשר למצוא במכשירי מחשבים ניידים.

מחשבים ניידים מצטיינים בנוחותם בגלל היותם משוחררים מחוטים, כבלים וחיבורים וגם בגלל משקלם הנמוך. התכונות האלו מקנות למחשב קלות בנשיאה ונוחות בשימוש.

המשקל, אפשרויות הביצוע והחיבור, רמת התיפקוד והמחיר צריכים להילקח בחשבון כאשר מחליטים על רכישת מחשבים ניידים. השיקול שצריך לעמוד בראש ובראשונה לנגד עיני הקונה הוא הצרכים לפי אופי העבודה ועד כמה חיונית לעבודתו קלות הנשיאה:

ישנם עובדים או סטודנטים הזקוקים למשקל קל וקלות נשיאה של מחשבים ניידים באופן מיוחד. מדובר בעובדים כמו אנשי עסקים המרבים בנסיעות או בטיסות, אנשי מכירות שרוב פגישותיהם נערכות מחוץ למשרד, אדריכלים ומעצבי נוף אשר אופי עבודתם מחייב שעות עבודה בחוץ. כמו כן ישנם עובדים המשלבים עבודה במקום הקבוע עם לימודים באוניברסיטה, אנשים העובדים בשני מקומות עבודה או יותר וגם אנשים אשר מעדיפים לעבוד או ללמוד במקומות פתוחים, ציבוריים ואפילו במסעדות. עבור כל אלו יתרונות מחשבים ניידים קריטיים במיוחד, ובמיוחד אלו המתאפיינים במשקל קל במיוחד, גודל נוח , נוחות בנשיאה וקומפקטיות.

עבור עובדים כאלו מחשבים ניידים הם כמו חבר צמוד שאי אפשר בלעדיו לאורך היום.

מחשבים ניידים קלים אפשר למצוא גם במשקל של 1 – 2 קילוגרם ויש מביניהם אפילו בגודל ספר. הם כוללים את כל הממשקים הסטנדרטיים וחיבורים המאפשרים גם גלישה באינטרנט וכדומה.

עבור אנשים אשר קלות הנשיאה חשובה למדי אך לא הכרחית ניתן להציע מחשבים ניידים במשקל יותר גבוה. הם עדיין נוחים ולא כבדים ואורך חיי הסוללה שלהם ממוצע. כמו כן מחיריהם נוחים.

מבחינת חוזק ועמידות מחשבים ניידים מסוג זה  – מחשבים ניידים אלו מגיעים בחוזק שלהם כמעט למחשב שולחני רגיל.

אלו המעדיפים  רמת ביצוע גבוהה ומסך גדול והמשקל והגודל אינם כה חשובים לעבודתם, יכולים גם הם לרכוש מחשבים ניידים. בשוק מחשבים ניידים קיימים מחשבים ניידים שהם אמנם יותר כבדים אך יתרונם ניכר בביצועים איכותיים, אפשרויות מגוונות , מסכים גדולים ונוחים לשימוש וגם – עלות נמוכה.

 



תגיות המאמר: מחשבים ניידים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים | קידום אתרים בגוגל

אתרים מומלצים:

מגוון - שליחויות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ask4web קידום אתרים

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131784 צפיות
במאמר זה נדבר על מגבונים לחים ועל מגבוני נייר, למידע נוסף אודות מגבונים לחים היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131833 צפיות
במאמר זה, נדבר על מטאטא ועל הייתרונות של מטאטא איכותי, בנוסף נדבר על יעה, למידע נוסף אודות מטאטא היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131641 צפיות
במאמר זה, נדבר על אריזות מזון וכמו כן, על סינרים, למידע נוסף אודות אריזות מזון היכנסו לאתר.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/132089 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/131539 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון13/02/131681 צפיות
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

מאת: ask4web קידום אתריםצילום אירועים12/02/131678 צפיות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

מאמרים נוספים בנושא מחשבים ניידים

מאת: nirמחשבים ניידים02/12/213118 צפיות
החברה של ימינו עברה תמורות מרחיקות לכת בעשורים האחרונים. כיום אנו לא יכולים להסתדר רגע בלי המחשב שלנו, הפלאפון ושאר המכשירים האלקטרונים. עבור רוב האנשים מחשב הוא לא רק אמצעי לבידור, ידע והנאה אלא הוא מקור עבודה ובלעדיו לא ניתן לפעול. לכן,

מאת: לפטופ אנרג'ימחשבים ניידים29/05/187601 צפיות
יתרונם של המחשבים הניידים בפני המחשבים הנייחים, נעוץ בכך שהם הרבה יותר נוחים, קטנים יותר וקלים לניוד ממקום למקום. הם מתאימים יותר לנסיעות, פגישות, או לכול מטרה אחרת שאינה מחייבת חיבור תמידי לשקע החשמל. ההבדל הבולט בין המחשבים הניידים לנייחים, הינו, שהם קטנים יותר ומכילים חלקים רגישים יותר לטלטלות וזעזועים. כל פגיעה קטנה עלולה לגרום לתקלות שונות, החל משבר במסך ועד לפגיעה ברכיב בלוח האם.

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187738 צפיות
מחשבים ניידים הפכו בשנים האחרונות לחכמים ומסובכים ביותר. בניגוד למחשבים הנייחים, האנשים אשר מתכננים את המחשבים הניידים צריכים להתחשב במשקל ובגודל של כלל המערכת

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187702 צפיות
מחשבים ניידים הפכו לכלי העבודה העיקרי במאה העשרים ואחת ואף על פי שהניידות שלהם נוחה לנו, היא שמה אותם בסכנה. הרכיבים הדחוסים בתוך המחשב

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/183489 צפיות
מי מספק מטענים חלופיים למחשבים ניידים? מה היא העלות של מטען מקורי למחשב נייד? בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען לטאבלטים ומחשבים ניידים? היכן מומלץ לרכוש מטענים למחשב?

מאת: רוני הכהןמחשבים ניידים12/04/182369 צפיות
היכן הכי טוב לבצע את הצעד החשוב הזה של תיקון מחשב נייד?

מאת: קידום מנצח - kwinמחשבים ניידים25/02/181921 צפיות
מעבדת מחשבים מקצועית באיזור ירושלים מבצעת שחזור ידע ברמה הגבוהה שיש.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica