חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה זה עורב אפור

מאת: נאור סימוןבעלי חיים - כללי08/12/20102166 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

העורב האפור ממשפחת העורבים זוהו בעל החיים שמריבתנו רגילים לשמוע את קולו בקולי קולות ושהסטיגמה עליו מספרת על תאוות הבצע לכסף וזהב.

את העורב ניתן לזהות בצבעי השחור בדרך כלל, רגליים קצרות וחזקות ומקור מסיבי שבעזרתו נעזר העורב לאוכל את הבשר והנבלות שאוהב במיוחד.

בארץ ובעולם קיימים כ 40 מינים של עורבים נפוצים החל מדרום אמריקה ועד הודו הרחוקה, כאשר המינים הנפוצים בישראל הם: העורב מזרע, העורב ההודי, העורב השחור, עורב קצר זנב והעורב אפור.

אז מי הוא העורב האפור

את העורב האפור שאינו נחשב לחברותי וידידותי במיוחד, ניתן לראות בדרך כלל בצורה מונוגמית עם בת זוגתו איתה הוא בונה את ביתם למטרת מגורים ודגירה על ביציהם הירקרקות במשך 24-29 ימים, ולפעמים אף בקבוצה גדולה עם שאר להקת העורבים איתה הוא חי ונושם.

את העורב האפור אפשר לזהות בעזרת אורכו שמגיע ל-47 ס"מ וניתן לראותו באזורי מרכז הארץ וצפונה באזורי שביל ישראל.

העורב האפור הוא ציפור נפוצה שדווקא נחשבת ליותר אינטלגניטית משאר מיני העורבים האחרים, שנפוץ בעיקר באסיה ובצפון אירופה.

העורב האפור בישראל מוגדר כעורב מזיק על ידי רשות הטבע והגנים שבדרך לוכדים אותם וממיתים אותם בגלל הנזקים הלא קטנים שגורמים לחקלאים והעופות האחרים, המזון אותו צורך במרבית חיוו העורב האפור הם פירות, לטאות, מכרסמים, קיני ציפורים וזרעים שמוצא העורב אצל החקלאים המטפחים ומגדלים את הירקות והפירות מזרעים אלו.

לטייל בישראל ולנפוש ולראות את העורב האפור

במידה והחלטת שאתה מעוניין לנפוש בארץ ולטייל בה, סביר להניח שיצא לך לראות לא מעט פעמים את העורב האפור שמבקר בלא מעט מקומות, אחד המקומות שבהם באמת אפשר לראות את העורב האפור בכל פינה ובכל מקום זהו באזורי מלונות ים המלח והסביבה, כמובן שגם במרכז הארץ באזורי נתניה ותל אביב ישנה כמות גדולה של עורבים, אבל חשוב לציין שהם אוהבים את המקומות הפותחים ואת השקט, כך שבאזור ים המלח האזור הוא האידיאלי ביותר עבורם בשביל שיוכלו לחיות את חייהם בשקט ובשלווה מהנה במיוחד.

 



תגיות המאמר: עורב אפור, אורב עפור


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נהורה טורס - איתך לאורך כל הדרך

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נאור סימון

מאת: נאור סימוןטיולים בחו"ל15/10/129878 צפיות
במידה והחלטת לטוס לחופשה דווקא בתקופת החורף, מומלץ מאוד שתיקח בחשבון את האפשרות של לטוס לנפוש דווקא ברומא בירת איטליה הנמצאת באירופה הקסומה, דווקא בחורף אנו ממליצים בחום לצאת ולנפוש ברומא בשביל לראות דברים שעדיין לא ראיתי.

מאת: נאור סימוןטיולים בחו"ל17/09/121306 צפיות
במידה והחלטת שתאילנד הוא היעד הבא בו תבקר, מומלץ מאוד לקחת רגע של נחת ופסק זמן מכל מה שאתה עושה ממש ברגע זה ולקרוא את הטיפים הטובים ביותר שיעזרו לך בקבלת ההחלטות באיזו טיסה לבחור, מהו המלון הטוב ביותר, מהי האופציה והדרך הטובה ביותר להתנייד בתוך המדינה וכמובן המלצות נוספות שיעזרו לכם בנושא. הצטרפו אלינו.

מאת: נאור סימוןטיולים בחו"ל01/06/111358 צפיות
אחד היעדים הרחוקים ביותר לטיסה כיום מישראל זוהי בלי שום ספק אוסטרליה, כאשר היעד נחשב לאחד מהיעדים המרתקים ביותר והתוססים ביותר לטיול, כיום כל אחד שביצע בירור עזה או אחר עם סוכן הנסיעות האישי שלו בנושא הטיסות לאוסטרליה יודע שהטיסות נחשבות לטיסות היקרות ביותר שיש מישראל.

מאת: נאור סימוןטיולים בחו"ל08/05/112567 צפיות
אז החלטת לקחת את הרגליים ולנסוע או יותר נכון לטוס לאחד מהטיולים היותר מפנקים שיכולים להיות וזה באוסטרליה..?!, עכשיו מה שנותר זה רק להחליט על הטיסה הטובה ביותר שיש, כאשר כיום טיסות לאוסטרליה מישראל הם דבר לא פשוט במיוחד לאור העובדה של מספר אפשרויות מצומצמות הנמצאות באפשרותך!

מאת: נאור סימוןתיירות ונופש - כללי27/03/111788 צפיות
החלטת לטוס לניו יורק ונכון לעכשיו מה שמעניין אותך זה לטוס דווקא עם חברות התעופה הזרות לניו יורק..? אין ספק בכלל שמה שיכול להיות הכי אטרקטיבי בעבורך הינה טיסה זולה ואיכותית עם חברת תעופה שכזו, אבל...

מאת: נאור סימוןטיולים בחו"ל21/02/111524 צפיות
אין ספק שבקיץ הקרוב יהיו מספר יעדים בארצות הברית שהולכים להיות הכי חמים שיש ולכן, החלטנו הפעם להביא לכם מידע קצר ומעט פרטים על היעדים החמים אליהם תוכלו להגיע בשביל לטוס לארצות הברית.

מאת: נאור סימוןתיירות ונופש - כללי19/12/102069 צפיות
אין ספק בכלל שאחד התאריכים הפופולאריים ביותר לטוס כיום לתאילנד זה בפסח, פסח נחשב לפופולארי מאוד מבחינת האוכלוסייה הישראלית מבחינת הטיסות לתאילנד וזאת בגלל ש...

מאמרים נוספים בנושא בעלי חיים - כללי

מאת: בתיה כץבעלי חיים - כללי03/12/195969 צפיות
אך מה יהיה ניתן לומר על מנגנון המשלב בו מספר חלקים מופרדים הפועלים בתיאום? הרי כדי שאבולוציה תשמור מקרה כלשהו, עליו לתת יתרון הישרדותי משמעותי בו ברגע, אחרת היצור לא "ישרוד יותר טוב מאחיו". מסתבר שקיימים מנגנונים בטבע המראים של"אבולוציה" ניחנה גם בראיית העתיד, או במילים אחרות, עובדה נוספת לקיומו של גורם אינטלגנטי חיצוני.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173629 צפיות
הרחקת יונים באמצעות רשת להרחקת יונים, הינה שיטה נפוצה ואופטימלית, אשר קיימת במס' רב של מבנים ובניינים ומספקת פתרון מקיף למניעת קינון ומטרד רב של היונים. רשת נגד יונים ניתנת להתקנה באזורים שונים של הבית, בגדלים שונים ובסוגים שונים.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173371 צפיות
לא רבים יודעים כי קיים מקצוע בשם "מרחיק יונים". מרחיק יונים כשמו כן. מרחיק יונים משתמש בשיטות שונות להרחקת היונים מהאזור המבוקש .

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173180 צפיות
הרחקת יונים הינו תחום גדול בו קיימים חברות ובעלי מקצוע רבים ושונים, אשר נותנים מגוון פתרונות לכלל סוגי האוכלוסייה, החל מלקוחות פרטיים, וועדי בתים, ועד ללקוחות עסקיים וחברות. בתחום זה חשוב להבין מהו צרכיכם ולהכיר את השיטות השונות הקיימות להרחקת יונים, וכן למצוא בעל מקצוע אמין ומנוסה, אשר יוכל לספק לכם שירות הרחקת יונים כמו שצריך.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172827 צפיות
הרחקת יונים מאזורי קינון ביתיים, מצריכה לנקוט במספר דרכים מסוימות אשר באמצעותם ניתן להרחיק את היונים ולהיפטר מהם אחת ולתמיד. אין זה מספיק לגרש את היונים ולקוות שלא יחזרו, נדרשות כאן שיטות מיוחדות להרחקת יונים וכן הקדשת זמן והשקעה רבה בכדי להשיג פתרון יעיל בהרחקת היונים.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172740 צפיות
הרחקת יונים משלטים הינה שיטה חדשה ויעילה אשר נותנת מענה למטרד היונים אשר מביאות עימם לכלוך ורעש כאשר הם מקננות על גבי שלטי פרסום של עסקים וחנויות. מטרד זה יכול לעורר סלידה אצל הלקוחות המבקרים במקום ואף חלילה להרחיק אותם, דבר אשר יכול לפגוע בפרנסתו של העסק או בעל החנות.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172447 צפיות
הרחקת יונים ניתנת לביצוע באופן עצמאי על ידי מס' שיטות מסוימות להרחקת יונים משטח ביתכם או מבית העסק שלכם, אך, בכדי להשיג תוצאות טובות יותר, המאפשרות הרחקת יונים לצמיתות, כדאי שתשקלו פניה אל חברה מקצועית להרחקת יונים, אשר מומחית בכלל סוגי העבודות הרחקת היונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica