חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסיבת רווקות - ערב נורמולוגיה

 

?

היום כמו בכל תחום בחיים גם חגיגת של מסיבת רווקות אנחנו מנסים לחדש, להפתיע ולעשות משהו שונה ובלתי שגרתי. ישנן חגיגות של מסיבת רווקות המחפשים את השינוי והחידוש במיקומים שונים בהם ניתן לערוך את החגיגה כדוגמת יאכטה בלב ים, לופטים, וילות, חדרי מלון יוקרתיים ועוד. לעומת זאת ישנן חגיגות של מסיבת רווקות המוסיפות יש לומר מעט תבלין חריף או פלפל לחגיגה בדמות תוכנית אומנותית הכוללת בין השאר הזמנה של אנשי מקצוע בתחומים שונים כגון: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, סקסולוגית, מתקשר ועוד. מסיבת רווקות אם כך הן כבר לא מה שכולנו מכירים וזוכרים כמסיבה נטולת רסן של אלכוהול, ריקודים וחשפן אחד או שניים.

מהי נומרולוגיה:

נומרולוגיה משמעה תורת המספרים. באמצעות תאריך הלידה של כל אחד מאיתנו, שמנו, שם משפחתנו, שמות הורינו, מספר הבניין בו אנו גרים ומספר הדירה ניתן לנתח תכונות, קווי אופי, יכולותינו ומגבלותינו ואפילו הכישרונות החבויים בנו. הנומרולוגיה משמשת למעשה ככלי בידי נומרולוג להבנת ההתנהגות האנושית בעזרתה הוא מסייע ללקוחותיו להגיע להבנה עצמית טובה יותר. נומרולוג המגיע לנתח את אופיין ועתידן של משתתפות בחגיגה של מסיבת רווקות בלתי רגילה יכול לתת להן את הייעוץ והכלים הראשוניים בדרך לקבל החלטות בקשר לעתידן בתחומים שונים כגון: קריירה, תחביבים, מימוש פוטנציאל, כישרונות ואהבה. עם זאת חשוב לזכור כי נומרולוג הוא רק מייעץ והבחירה היא לגמרי בידיים שלכן. הנומרולוגיה ידועה עוד מתקופות קדומות במצרים העתיקה, היוונים, הבבלים והאשורים.

מה בין מסיבת רווקות ונומרולוגיה?:

כפי שכבר הזכרנו לעיל חוגגות מסיבת רווקות מחפשות שינוי ואטרקציה, לא עוד חשפן ואלכוהול בלי שליטה אלא גם תוכן ועניין. החברות הכי טובות של הכלה מעוניינות להכניס קצת עניין אל תוך חגיגת מסיבת רווקות ומזמינות לערב אחד נומרולוג שינתח את עתידן, עברן, אופיין ומה שבאמצע למשתתפות ולכלת השמחה בחגיגה של מסיבת רווקות בלתי נשכחת.

נומרולוג המגיע אל מסיבת רווקות מנתח על פי תורת המספרים את עתידן של המשתתפות בתחומי חיים שונים כגון: קריירה, עבודה, זוגיות, פרנסה ועוד. נומרולוגיה היא תורת המספרים יכולה לאבחן קווי אופי ותכונות, התאמת בין בני זוג, התאמה בין מספר הבית לדיירים, הצלחה במקצוע מסוים, מידת הרוחניות של האדם ועוד.

משתתפות מסיבת רווקות שהזמינו נומרולוג ירצו בעיקר לדעת מה צופן העתיד לכלה על פי תורת המספרים, האם יהיו לידות בקרוב, האם תהיה לכלה ולחתן הצלחה ושפע והאם יהיו בעתיד חתונות נוספות לחלק מהחוגגות ועוד כהנא וכהנא פרטים פיקנטיים ומסקרנים. נומרולוג המגיע לחגיגה של מסיבת רווקות יודע כי עיקר עיסוקו באותו ערב יהיה אהבה, זוגיות ומה שבינם, קרי, התאמה בין בני זוג, מציאת בני זוג, פוריות, מספרי גורל של הכלה וכל הנוכחות, אנרגיות חיוביות, מה משמעות תאריך החתונה של כלת הערב ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

loftlife

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי תיבי

מאת: אבי תיביבידור ופנאי - כללי21/04/111616 צפיות
אטרקציות למסיבת רווקים אכן רבות לכן תנסו לצמצם את הרשימה ללא יותר משלוש עד ארבע האפשריות ותלכו על ההכי מתאימה למסיבת רווקים שלכם .

מאת: אבי תיבימסיבות רווקים ורווקות21/04/111113 צפיות
מסבית רווקים היא תופעה שכיחה כיום כמעט שאין חתן שלא רוצה שיחגגוג לו את מסיבת רווקים בבית של חבר טוב או לופט משגע.

מאת: אבי תיבימסיבות21/04/111206 צפיות
מקומות קיימים למסיבות בגוונים רבים בישראל יחד עם זאת מרבית המקומות ממוקמים בעיר תל אביב ביחוד למסיבות הרווקים הרבות שמתרחשות בישראל ,במסיבות הרווקים תמצאו כל טוב אם זה קייטרינג חלבי איכותי וכלה בלופט מפואר למסיבת רווקים.

מאת: אבי תיביצימרים25/01/111226 צפיות
הלופטים למסיבות פזורים ברחבי ארצנו בכל מקום והם קימים כבר זמן לא מועט כתרבות נוספת שהתפתחה בארצנו הקטנטונת הלופטים לאירועים הם מדהימים ביופיהם ומתחלקים לכל מיני סוגי אירועים חלקם אירועי מסיבות רווקים חלקם ימי הולדת .

מאת: אבי תיביבידור ופנאי - כללי28/12/101066 צפיות
שהיום בוחרים מקום למסיבה פרטית ישנה אופציה חדשנית ומענינת שהיא הלופטים לאירועים שכובשים בסערה כל חלק ריק במדינה וזאת כמובן בגלל הביקושים הערים למסיבות פרטיות בארצנו .

מאת: אבי תיביתחביבים09/12/101074 צפיות
מסיבת רווקות כבר מזמן לא עושים עם סתם מוזיקה אלכוהול וריקודים היום הכלה רוצה שיזכרו את מסיבת הרווקות , ומשקיעה לשם כך מאמצים רבים לקבלת ירוע שכולם ידברו עליו.

מאת: אבי תיביהפקת אירועים08/12/101095 צפיות
מסיבת הרווקות גורמת ריגוש גדול אצל הכלה וגם אצל החוגגות מה שהופך את המסיבה למוצלחת ביותר זו הפעלה סוחפת , שמתאימה מאוד למסיבת רווקות .

מאמרים נוספים בנושא מסיבות רווקים ורווקות

מאת: קובימסיבות רווקים ורווקות11/12/195721 צפיות
כל מי שהציע נישואין לבן או הבת זוג שלו יודע מיד אחר ההצעה , בגמר ההתרגשות , השימחה המיוחדת , הבכי, האושר שמציף אותנו ותחושחת הגאווה שהגבר שלכם בחר בכן להיות לו לאישה לאם ילדיו והשותפה לכל החיים , למחרת האנרגיוות מתחלפות למסע בזמן של חיפוש אולם, תקליטן,שמלת כלה ואיפור, את מי להזמין , איזה הפקה נעשה וממש צוללים להכנות מרתוניות, בו בזמן נזכרים שבאמת נשאר עוד קצת זמ למסיבות.

מאת: רוני הכהןמסיבות רווקים ורווקות09/11/171636 צפיות
מסיבה אמיתית תכלול לא מעט אלמנטים חשובים מלבד מסיבת רווקות אביזרים שובבים. מהם הדברים הכי חשובים? קראו הלאה ותבינו.

מאת: ניב אבןמסיבות רווקים ורווקות21/03/175434 צפיות
היום הזה של החתונה הוא יום אחד אשר לקראתו צריכים לחלוף ימים רבים שבהם ההתעסקות עבור הארגון של החתונה היא רבה וכוללת המוני פרטים שצריכים להכין וביניהם גם ההכנה של מסיבת הרווקות שנערכת בשבוע שלפני החתונה בצורה המסורתית.

מאת: vodplaceמסיבות רווקים ורווקות06/07/162013 צפיות
נדרשתם לארגן מסיבת רווקות והחלטתם לחפש מקום מיוחד במינו, למסיבה בלתי נשכחת... וילה למסיבת רווקות היא המקום המושלם לאירוע שכזה. תכנון מוקפד ושימוש במגוון האפשרויות והפינוקים שוילה למסיבת רווקות מציעה, יוביל לאירוע מדהים שהכלה המיועדת, החברות והמשפחה לא ישכחו זמן רב.

מאת: גילת פייןמסיבות רווקים ורווקות15/07/152204 צפיות
סגרתם מסיבה בלופט במרכז או בכל מקום אחר בארץ ושוקלים להזמין חשפנית? על שהרעיון נשמע טרנדי וסקסי, כדאי להביא בחשבון יתרונות וחסרונות שעשויים להרים את המסיבה לגבהים חדשים או לגרום גם לאי נעימויות.

מאת: גילת פייןמסיבות רווקים ורווקות28/06/151889 צפיות
הנה הגיע היום הגדול והחתן המאושר סומך על החברים הכי טובים שלו שיארגנו לו מסיבת רווקים בלתי נשכחת כמו שהוא תמיד חלם עליה. יש הרבה מקומות והרבה סוגים של מסיבות רווקים אך רק דרך אחת לבחירת הלוקיישן המושלם.

מאת: אסי יוסימסיבות רווקים ורווקות07/01/152583 צפיות
מסיבת שחרור, מפגש חברים או סתם כי בא לכם להתפנק לבד, יש כמה דברים שחשוב שתדעו מראש ובדרך כלל יהיו רלוונטיים עבור כל נערות הליווי החנויות מנהלות אתרים בהם תוכלו להזמין את הפריטים המבוקשים ולקבלם בתוך מספר ימים באמצעות רשת הדואר או שירותי. הקדימו לבצע את ההזמנ החושקות באקט מיני עם בני זוגן אזי בן הזוג מפרש שירותי ליווי זאת כדחייה מינית, עובדה המחלישה את האגו הגברי והדבר לא

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica