חפש מאמרים:
שלום אורח
21.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דלתות מעוצבות ירושלמיות

מאת: רונן נירוקסרהיטים20/12/20101256 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ירושלים דלתות מעוצבות רבות לה. כעיר ייחודית משלבת היסטוריה עשירה ועתיקות, דרכים נפתלות וצרות בין סמטאות השכונות העתיקות, פינות חמד עם חצרות של פעם מהם עולה גרם מדרגות צר עם מעקה ברזל חלוד אל הגזוזטרה- מרפסת פתוחה אל דלתות כניסה לבית המגורים עצמו שהוא מעין חדר אחד גדול ומחולק.
מתחת בקומת הכניסה חדר קטן יותר והקירות מעובים אבן כבדה ובתוכן צוהר חלון עץ לצד דלתות כניסה ברזל כבדות עם בריח פנימי הסוגר עליהן מצד לצד עם סגירתם בחשיכה.
הנוף היהודי השטריימל עם הגלימה השחורה או המפוספסת וקולות התפילה מבתי הכנסת, לצד צלילי המואזין הבוקעים מהמבנה הירוק עם כיפה מעוגלת וסמל הסהר, ולצד הנוצרים והארמנים שהגיעו לעיר במאות הקודמות בשליחות הכנסייה לשמר את אתרי הקדושה שלהם- כנסיית הקבר וקתדראלת סיינט-גיימס.
קתדראלת סנט ג 'יימס ברובע ארמני היא הכנסייה הגדולה בעיר של כנסיות בתי כנסת ומסגדים. הארמנים ידועים ביכולת עיצוב האריחים שלהם והם נמכרים בשווקים כחפצי אמנות ,ולתלייה על קירות בכניסה לבתים  ולצד דלתות כניסה או כשמות ומספרים לבתים.
את היכולות האמנותיות הללו קשה ליישם ישירות על גבי דלתות מעוצבות בגלל השבירות של האריחים ולכן הם יתאימו בפריטי ריהוט משלים.
אגב לעמים שלנו היהודים והארמנים יש משותף רב כעמים נרדפים, ויש את המושג "שואת הארמנים", ואת הרובעים היהודי והארמני בירושלים. וגם בקהילה זו יש את המונחים "דתיים" ו"חילוניים".
 ייחודו של הרובע הארמני הוא היותו ממוקם בתוך חומות משלו, בנוסף לחומות העיר העתיקה.  הרובע, סוג של התחום עצמו בגטו שלו. על הקיר מעל דלתות מעוצבות בעץ חקוקות  מספר כתובות ארמנים עתיקים, עיטורים וצלבים, שנקראים  "קטשרים" - יש להם חשיבות אמנותית גדולה והם נחשבים נדירים בסביבה האומנותית שלנו.  שימו לב קברו של הפטריארך הארמני ציור על גבי שערי העץ. כוכב על הרצפה של הקפלה מציין את המקום שבו קבור ראשה.
 דלתות הכניסה מיוחדות במינן ומעוטרות את הקבר, כפי שהם מעוטרת שריון צבים וצדפות.  מאמינים רבים מגיעים לכנסייה במיוחד כדי לנשק את פתח הקבר של ג 'יימס - כמו יעקב-עבורנו שהיה אחד משליחי הנביא ישוע מנצרת.

מאמרים נוספים ברשת בנושא סרטי תדמית.

 



תגיות המאמר: דלתות מעוצבות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מומחה קידום אתרים, SEO MASTER

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן נירוקס

מאת: רונן נירוקספרסום20/12/101544 צפיות
דלתות מעוצבות לבית מתוכננות ותלויות במידה רבה ביכולת שלנו למקסם את חלל הפתח לפי התכנון האדריכלי הקיים הנתון, ולפי צורת המבואה בכניסה מבחוץ ,ולא פחות מכך בתכנון דלתות כניסה ביחס לפרטים מתוך הבית.

מאת: רונן נירוקספרסום20/12/101109 צפיות
לכאורה שאלת קהל היעד של סרט התדמית שאנחנו מפיקים היא שולית, לכאורה אנחנו רוצים שכמה שיותר אנשים יראו לזהו.

מאת: רונן נירוקספרסום20/12/101055 צפיות
סרטי תדמית נועדו לשכנע, אולם לפני שנכנסים לפרטי השכנוע באמצעות המצלמה והעריכה אנו נדרשים לשאלה את מי בדיוק משכנעים.

מאת: רונן נירוקספרסום20/12/101139 צפיות
סרטי תדמית הם וריאציה מתקדמת של מה שהיה פעם מצגת. גם כיום ישנם עדיין מעטים שמציגים את מסריהם או סחורתם באמצעות מצגת. למצגת ישנם מספר יתרונות.

מאת: רונן נירוקספרסום20/12/101067 צפיות
החלטנו להשקיע סכום כסף ניכר בהפקה של סרט תדמית מקצועי. אנחנו מחכים בקוצר רוח לראות את סרט התדמית מוכן ובעקבותיו את הטלפונים מצלצלים ואת ה'מצלצלים' מרשרשים.

מאת: רונן נירוקספרסום20/12/101071 צפיות
כל סרט תדמית זקוק להגדרה מדויקת של קהל היעד שלו. הגדרה זו צריכה להיות בבסיס העבודה של התסריט והבימוי. סרט תדמית שלא נעשתה עבודה זו של הגדרת קהל יעד מדויק ניכר בפגם זה באופן ברור

מאת: רונן נירוקסשיווק20/12/101029 צפיות
סרטי תדמית רבים מצליחים להחזיר את ההשקעה הכספית בהם תוך חודשים ספורים. אחרים מתקבלים בתשואות על ידי המזמין אך מהר מאוד מגיעים למגירה ושם מסיימים את חייהם.

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204868 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/196050 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182651 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181793 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181767 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181903 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181636 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica