חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סרטי התדמית הסוד

מאת: רונן נירוקסשיווק20/12/20101027 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סרטי תדמית רבים מצליחים להחזיר את ההשקעה הכספית בהם תוך חודשים ספורים. אחרים מתקבלים בתשואות על ידי המזמין אך מהר מאוד מגיעים למגירה ושם מסיימים את חייהם.

מה הופך סרט תדמית למוצלח? מה הופך סרטי תדמית אחרים לכושלים וחסרי השפעה ואפקטיביות?

נראה שישנם פרמטרים רבים, וכאן נסקור כמה מהם.

פרמטר אחד להצלחה של סרטי תדמית הוא הפרמטר של ההתאמה המדויקת לקהל היעד. כך למשל, אם קהל היעד הוא מה שמכונה 'קהל שבוי', לאמור נמצא בצפיה ללא יכולת להפסיק את, כגון צופים בסרט תדמית בכנס, או קהל שבוי מרצון כגון מסיימי קורס שצופים בסרט תדמית על הקורס, שיש להם עניין רב לראות את עצמם. במצב כזה נוכל להעמיק את המסרים של סרט התדמית גם אם על חשבון אריכות מסוימת וקצב מהיר קצת פחות.

סרטי תדמית אחרים שאינם מיועדים לקהל שבוי, כגון סרט תדמית פרסומי לאינטרנט, כאן הגישה צריכה להיות שונה. סדר הצגת הדברים צריך להיות מוכפף לשיקול שלא להניח לצופה רגע דל בו הוא עלול לעזוב את האתר או לסיים את הצפיה. כאן נפתח בסרט התדמית יותר סימני שאלה מסימני קריאה, נשאיר אותו מסוקרן לקראת הרמת טלפון או המשך קשר שיווקי.

גם אם הוגדר קהל נניח באינטרנט, חשוב להגדיר במידת האפשר מין, גיל, רמת התמצאות בחומר המדובר, צפיה בשעות עבודה או פנאי וכן הלא הפרמטרים חשובים ביותר לדיוק והאפקטביות של סרטי התדמית.

לסיכום: הדיוק בכיוון לקהל היעד, התאמת הפורמט מהתסריט ועד הצילום, הבימוי והעריכה כשמול עיני היוצרים נמצא עומד קהל היעד הרלוונטי ומצבו בעת הצפיה.

מאמרים אחרים שלי ברשת המומלצים: הגדלת חזה.

 



תגיות המאמר: סרטי תדמית, סרט תדמית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מומחה קידום אתרים, SEO MASTER

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן נירוקס

מאת: רונן נירוקסרהיטים20/12/101254 צפיות
ירושלים דלתות מעוצבות רבות לה. כעיר ייחודית משלבת היסטוריה עשירה ועתיקות, דרכים נפתלות וצרות בין סמטאות השכונות העתיקות, פינות חמד עם חצרות של פעם מהם עולה גרם מדרגות צר עם מעקה ברזל חלוד אל הגזוזטרה- מרפסת פתוחה אל דלתות כניסה לבית המגורים עצמו שהוא

מאת: רונן נירוקספרסום20/12/101542 צפיות
דלתות מעוצבות לבית מתוכננות ותלויות במידה רבה ביכולת שלנו למקסם את חלל הפתח לפי התכנון האדריכלי הקיים הנתון, ולפי צורת המבואה בכניסה מבחוץ ,ולא פחות מכך בתכנון דלתות כניסה ביחס לפרטים מתוך הבית.

מאת: רונן נירוקספרסום20/12/101106 צפיות
לכאורה שאלת קהל היעד של סרט התדמית שאנחנו מפיקים היא שולית, לכאורה אנחנו רוצים שכמה שיותר אנשים יראו לזהו.

מאת: רונן נירוקספרסום20/12/101051 צפיות
סרטי תדמית נועדו לשכנע, אולם לפני שנכנסים לפרטי השכנוע באמצעות המצלמה והעריכה אנו נדרשים לשאלה את מי בדיוק משכנעים.

מאת: רונן נירוקספרסום20/12/101136 צפיות
סרטי תדמית הם וריאציה מתקדמת של מה שהיה פעם מצגת. גם כיום ישנם עדיין מעטים שמציגים את מסריהם או סחורתם באמצעות מצגת. למצגת ישנם מספר יתרונות.

מאת: רונן נירוקספרסום20/12/101064 צפיות
החלטנו להשקיע סכום כסף ניכר בהפקה של סרט תדמית מקצועי. אנחנו מחכים בקוצר רוח לראות את סרט התדמית מוכן ובעקבותיו את הטלפונים מצלצלים ואת ה'מצלצלים' מרשרשים.

מאת: רונן נירוקספרסום20/12/101069 צפיות
כל סרט תדמית זקוק להגדרה מדויקת של קהל היעד שלו. הגדרה זו צריכה להיות בבסיס העבודה של התסריט והבימוי. סרט תדמית שלא נעשתה עבודה זו של הגדרת קהל יעד מדויק ניכר בפגם זה באופן ברור

מאמרים נוספים בנושא שיווק

מאת: קורן דורשיווק06/07/222401 צפיות
כיצד ניתן לשווק בפייסבוק עם הכלים המתקדמים שיש היום בדפים עסקיים בפייסבוק? טיפים חשובים

מאת: nirשיווק24/06/213635 צפיות
הקמת אתר עסקי בפייסבוק הינו כלי מצוין המאפשר לכם לפרסם את עצמכם ולהגיע אל קהלים חדשים, המחפשים אחר המוצר או השירות אותו אתה מציע ולשמר את הלקוחות הקיימים שלכם.

מאת: ישראל רף שיווק31/05/213806 צפיות
העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים במארזי שי, עציצים ממותגים, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם עם מסר ממותג בעציץ להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: שלום כהןשיווק02/05/175466 צפיות
אף יום הולדת אינה שלמה בלי מסיבה נחמדה, קטנה או גדולה, שמאפשרת לנו לעשות בדיוק את זה וגם לחגוג את שעתיד לבוא.

מאת: שלום כהןשיווק16/11/162646 צפיות
מעבר דירה זה בדרך כלל מסוג אותם הדברים שמאוד לא קל להתמודד איתם. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקבל את ההחלטה ולמצוא את הדירה שאליה עוברים, ומייד לאחר מכן מתחילה העבודה. צריך למיין את החפצים, כי איזה זמן טוב יותר יש מאשר מעבר הדירה כדי להיפרד מכל מה שכבר לא משמש אתכם?

מאת: שלום כהןשיווק28/08/162963 צפיות
זה לא משנה אם יש לכם אתר אינטרנט או לא, אם יש לכם עסק קטן או גדול. כיום כל עסק שרוצה להצליח חייב שיהיה לו לוגו מתאים אשר ישדר על הגל של השירותים שהעסק בוחר להעניק לשירותיו. כך שאם יש לכם מסעדת דגים לדוגמה, תצטרכו כמובן לדאוג לכך שהלוגו ישדר על הקונספט הזה, תוכלו לעצב לוגו בהשראה של ים או כזה שמופיעים בו דגים. האפשרויות הינן רבות למדי וכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור מבחינתכם.

מאת: SEOMANשיווק25/05/162072 צפיות
אפילו מתנות קטנות לעובדים עשויות לשווק את העסק שלכם בצורה מעולה ולשלב חוויית יחסי עובד מעביד נפלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica