חפש מאמרים:
שלום אורח
15.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדפסה על חולצות ובגדי גלישה

מאת: ramaprintצרכנות20/12/2010856 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הדפסות על חולצות הן נפוצות מאוד ומשוות לבגד מראה אישי ומיוחד.קיימות  שיטות מגוונות של הדפסות על חולצות כמו באמצעות גיהוץ של מדבקות בטמפרטורה גבוהה המאפשרת את הטבעתן על הבד.. טכנולוגיה נוספת היא של דפוס משי המתאים בעיקר להדפסה אומנותית.

כשמדובר בחולצות גולשים, שחיינים וצוללנים, המבלים בין הגלים ובמים בכל עונה ובכל מזג אוויר, ההדפס שלהם חייב להיות איכותי ועמיד במים. הדפסים בשיטות קונבנציונאליות על חולצות אינם עמידים במים והם יתקלפו וידהו עםהזמן. כיום, בטכנולוגיה חדשה וייחודית, ניתן להדפיס על החולצות הדפסים צבעוניים שלא יורדים במים. צבעי החולצה נשמרים במצבם המקורי והחומר שלהם לא מתבלה.

ההדפסה נערכת בבית דפוס הכולל מגוון של תמונות להדפסה לבחירה או שהלקוח מספק את ההדפס המבוקש על גבי דיסק. ההדפס של החולצה הופך אותה למיוחדת ומאפשר להביא לידי ביטוי את אישיותו של הלובש אותה. הגולשים יכולים להשתמש בציורים הקשורים לים ולגלישה, הצוללנים יכולים לבחור אלמנטים מן הים ושחיינים יכולים לשלב אלמנטים מעולם השחייה .

החולצות עשויות מבד נושם ששומר על טמפרטורה אחידה של הגוף ומגן על הגולש או השחיין מקרני השמש. ניתן לבחור מבין גזרות שונות של חולצות, עם שרוול קצר או ארוך. טכניקת ההדפסה המתקדמת נעשית בשיטות משוכללות ומכשור מיוחד. גם לאחר שנים של שחייה במי כלור הצבע לא דוהה.  גם גלישה במי הים ושהייה שמש לא הורסים את ההדפסים.

הגולשים יכולים לרכוש חולצות מכל הסוגים והצבעים עם הדפסים מרהיבים ובמחירים משתלמים. לא צריך לרכוש מותגים יוקרתיים מחו"ל . החולצות המקומיות עליהן מדפיסים בבית הדפוס מותאמות לטעמו האישי של הלובש, מיוצרות ברמה גבוהה ומחיריהן משתלמים  יותר. בית הדפוס מייצר חולצות  בכמויות הרצויות לקונה אשר יכול להרשות לעצמו לרכוש מגוון של חולצות בעלות כה משתלמת..

צוות עובדי בית הדפוס מורכב מעובדים מקצועיים ומנוסים. ההדפס  הרצוי מתבצע בצורה מדויקת וברמת גימור גבוהה. התוצאה צריכה להיות זהה לתמונה או הציור המבוקש מבחינת מיקומה על החולצה, גווניה וממדיה. ההדפס צריך להראות בצורה חדה ובולטת.  אם אין ללקוח תמונה או ציור מוגדרים אלא רק רעיון, העובדים של בית הדפוס אפשר להתייעץ עם עובדי בית הדפוס לגבי  כל הדפס: אילו צבעים משתלבים היטב, איזה צבע רקע של חולצה מתאים לתמונה שעליה וכו'.

הגולשים ,השחיינים והצוללנים נהנים מחולצות נוחות ומלאות שיק בשלל דוגמאות וצבעים ובמגווןשל מידות
לרזים ולגדולי הממדים. החולצות עשויות מסוגי בדים שונים המגנים על העור מקרינת UV במים ומחוצה להם.

 הדפסה על בגדי ספורט

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הדפסת חולצות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ramaprint

מאת: ramaprintרהיטים02/11/10718 צפיות
כשעוסקים בספורט ימי כולל גלישה, שחייה, שייט או צלילה, יש צורך בביגוד מיוחד. הבדים חייבים להיות קלילים, לא מגרים את העור, לא סופגים מים ושמש ונוחים לביצוע הספורט הימי.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214287 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204426 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205329 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194186 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193412 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193461 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182928 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica