חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ענפי ניקיון

מאת: נכי כללישניקיון22/12/2010825 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


פעולת ניקיון מתייחסת לענפי ניקיון שונים כגון ניקיון בתים ודירות, ניקיון משרדים, ניקיון שטיחים וריפודים ועוד.

ישנו ניקיון דירות רגיל הכולל ניקוי המרצפות, חדרי המגורים וחדרי האמבטיות והשירותים. כאן לעיתים יש מקום לניקוי יסודי יותר הכולל את ניקיון הארונות, התריסים, החלונות ואפילו המשקופים והדלתות.

ניקיון יסודי אף יותר דרוש לאחר שיפוץ דירה או במעבר לדירה חדשה. במצבים אלו הדירה מלוכלכת באופן מיוחד ושאריות עבודות העץ והאבן ניכרות בכל רחבי הדירה.

במקרה זה קשה להשתלט לבד על ניקיון הדירה ומומלץ להזמין חברת ניקיון.

חברות כאלו ניתן לאתר הן באתרי אינטרנט, הן במקומונים וידיעונים למיניהם וכמובן – על ידי המלצות העוברות מפה לאוזן. תחום פורח בנושא העסקת אנשי אחזקה וניקיון הוא תחום חברות כוח האדם. השוק מציע כיום חברות רבות המתמחות בהתאמת שירותי ניקוי מכל הסוגים ללקוח. יתרונותיהן של חברות אלו בכך שהלקוח יכול להציג מספר דרישות כמו שכר, שעות עבודה ומיקום גיאוגרפי והחברות כבר דואגות לשדך לו מנקה או חברה המתאימים לצרכיו.

גם באתרים ניתן לבצע פעולה זו – על ידי המעסיק עצמו: הוא מפרסם את רשימת הדרישות ומנקה או חברה מתאימים מוזמנים להציע שירותיהם.

חברות אלו מציעות לא רק ניקיון יסודי של כל חלקי הבית עד הפרט האחרון אלא גם קרצוף הרצפה באמצעות מכונה מיוחדת שבזכותה מקבלת הרצפה מראה בוהק. פעולה זו של ניקיון הרצפה נקראת פוליש והיא רצויה כאשר הבית מאובק ומלוכלך באופן מיוחד.

יש הנוקטים בפעולה זו ובכלל בפעולות ניקיון יסודי גם לפני חגים כמו ראש השנה ופסח ובהזדמנויות אחרות.

פריטים אחרים הניתנים לניקוי יסודי בבית הם אביזרים כגון שטיחים, מרבדים וגם ריפודים למיניהם.

ניקיון השטיחים יכול להיעשות או באמצעות הזרקה או באמצעות הקצפה. סוגי השטיחים שניתן לנקות הם גם שטיחים רגילים – קטנים כגדולים, וגם שטיחים מקיר לקיר, שבמצב מלוכלך במיוחד המצריך זאת, ניתן אפילו להוציאם עבור ניקוי יבש.

ריפוד ניתן לנקות גם באותן שיטות וכאן – יש חשיבות לניקוי של כתמים גדולים וחריפים.

לעיתים מצב הריפוד הוא כה גרוע עד כי מומלץ להתייעץ לגבי החלפתו.

ניקוי והחלפת ריפודים יכול להיעשות עבור כל סוגי הבדים וכל סוגי הרהיטים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום  קידום אתרים בגוגל והקמת אתרים
אתרים שימושיים נוספים:
השליח - שליחויות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נכי כלליש

מאת: נכי כללישאבטחת הבית23/12/101074 צפיות
גם מצלמות אבטחה וגם מערכות אזעקה הם מוצרי אבטחה אשר להם מספר מטרות: מטרה ראשונה הינה מטרת אבטחה. זו דרושה הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי..

מאת: נכי כללישגינון22/12/10796 צפיות
גננים יכולים לעזור לכם בהקמת גינה בכל מיני היבטים: ראשית, בגלל ניסיונם הרב, גננים יודעים לתכנן את הגינה לפי השטח. בדרך זו, גם אם ברשותכם שטח קטן יחסית של כמאתיים ואפילו..

מאת: נכי כללישריהוט 22/12/10996 צפיות
ניתן להגדיר וילונות כמסך או פרגוד העשויים בדרך כלל מבד ומתוקנים על גבי חלונות וכמו כן בחדרי אמבטיות – לפי צרכי אותה יחידת מגורים בדירה..

מאת: נכי כללישמתכוני קינוחים22/12/101022 צפיות
ניתן להזמין עוגות מעוצבות אצל אופים המומחים בכך, אך בהחלט ניתן להסתדר לבד וגם ליהנות מהעניין אם החלטתם על הכנת עוגות מעוצבות באופן עצמאי..

מאת: נכי כללישניקיון22/12/10828 צפיות
עוזרת בית הינה אישה הממונה על ניקיון הבית. אך לעיתים ניתן להרחיב סמכויותיה של עוזרת בית לניהול משק הבית ממש וזו יכולה להיות אחראית גם על משימות נוספות חוץ מהנושא של..

מאת: נכי כללישתזונה22/12/101071 צפיות
מאז כניסתה של המודעות לבישול נטול שמן, דל בקלוריות, וכזה המכיל יסודות מזון בריאים בכמות גדולה ככל האפשר, מקפידים - לא רק בבישול הביתי אלא גם בבישול במסעדות, בתי מלון ומקומות עסקיים – על בישול בריא.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211487 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: yoni romניקיון31/05/181259 צפיות
האם הגיע הזמן לקנות ספה חדש או שאפשר עדיין ל"הציל" אותה? ואם כבר, איך בוחרים חברה מקצועית לניקוי ספת הבד?

מאת: רוני הכהןניקיון13/05/181310 צפיות
אחד מן הדברים שמאוד חשובים הוא שמירה על המקום של העבודה נקי ומסודר

מאת: רוני הכהןניקיון12/11/171800 צפיות
מה קורה כשאר הניקיון הזה הוא דבר אשר צריך להישמר באופן יציב גם במקום של העבודה שאליו מגיעים המוני אנשים כל יום מחדש ושם הם נמצאים לטווח של שמונה שעות ואף יותר מכך בממוצע? את הפעולה של הניקיון חלק ניכר מבצעים על ידי חברות ניקיון משרדים בתל אביב שם יש ריכזו גבוה של בתי עסק בצורה בולטת.

מאת: נריה שמואליניקיון21/08/171955 צפיות
מה חברות ניקיון יכולות לעזור לאדם הפשוט?

מאת: שלום כהןניקיון02/08/171647 צפיות
יש לא מעט דברים בחיינו שכולנו יודעים שעלינו לעשות אך לא נוח ולא נעים לנו להתעסק בהם. לדוגמה: ניקיון. מי לא היה רוצה שהבית שלו יהיה נקי יותר? ומי לא היה רוצה שהמשרד שלו יהיה מרשים מבחינת הניקיון והסדר? עם זאת, לא קל לענות על השאלה כיצד נוכל לשמור על הסדר ועל הניקיון בכל המרחבים שבהם אנחנו נמצאים כך שאתם ממש לא היחידים שמוטרדים מהעניין הזה. אפשרות טובה יכולה להיות הזמנת שירותיה של חברת ניקיון מקצועית כי חברה כזאת יכולה לעשות עבורכם את כל העבודה. חברת ניקיון מובילה תוכל להגיע לביתכם או לכל נכס אחר

מאת: רוני הכהןניקיון02/12/161607 צפיות
צריכים להתמודד עם שלבים לא פשוטים החל מבחירת איש מקצוע לעבודת השיפוצים, להתמודד עם השיפוצים עצמם שכוללים רעש ולכלוך שמצליחים להגיע לכל חדר מחדרי הבית, ולבסוף לחזור אל השגרה רק על מנת לגלות כי הבית פשוט מאוד מלוכלך. איך מנקים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica