חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מצלמות אבטחה מערכות אזעקה

מאת: נכי כללישאבטחת הבית23/12/20101072 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גם מצלמות אבטחה וגם מערכות אזעקה הם מוצרי אבטחה אשר להם מספר מטרות:

מטרה ראשונה הינה מטרת אבטחה. זו דרושה הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי.

ככל המדובר במגזר הפרטי, מצלמות אבטחה יכולות לשמש בבתים פרטיים וגם בדירות.

ראשית , מצלמות אבטחה משמשות לצילום השטח במשך עשרים וארבע שעות ביממה – הצילום המתמיד נועד לתעד תנועות חשודות ובמקרה ניסיון לגניבה או שוד של ממש להותיר תמונות מהאירועים בשטח לצרכי חקירה.

מקרה נוסף בו דרושות מצלמות אבטחה הוא כניסת מטפלת חדשה לתינוק או מטפל לקשיש, וכדי לבדוק את מהימנותם מומלץ להכניס מצלמות אבטחה.

שנית, מצלמות אבטחה משמשות כאמצעי הרתעה :כאשר אלו הבאים לפרוץ רואים את המצלמות, יש סיכוי גבוה יותר שיחשבו פעמיים לפני המעשה.

במגזר העסקי, מצלמות אבטחה יכולות לשמש לאותם צרכים, אלא שכאן חשוב להגדיל את כיסוי השטח מבחינת עדשות ואיכות המצלמה.

מצלמות אבטחה חשובות במיוחד באזורים המועדים לפורענות מבחינה בטחונית: הכוונה ליישובים מבודדים או כאלו הנמצאים בפרברי הערים, שאליהם יכולים לחדור לא רק גנבים אלא גם גורמים עויינים.

גם בבסיסים צבאיים כדאי להציב מצלמות אבטחה ובכל מתקן בטחוני או מסווג שם נחוץ להגן על המתחם מפני גורמים עויינים או חדירת פורצים.

לגבי מערכות אזעקה – אלו נדרשות במיוחד בבתים פרטיים וצמודי קרקע החשופים יותר לחדירת גנבים, אך גם בדירות בקומות ראשונות.

האזעקה חשובה לשקט הנפשי של יושבי הבית וגם שימושית ביותר: ברגע שנכנס גורם מזיק הביתה היא מזעיקה באופן מיידי את חברת האבטחה או רשויות האכיפה.

מערכות אזעקה מורכבות בדרך כלל מלוח בקרה ומלוח מקשים עבור הקלדת הקוד.

חשוב שבכל מערכות אזעקה תהיה אפשרות לא רק לקודד אלא גם לשחק עם זמן ההמתנה עד לקבלת צליל האזעקה.

בנוסף, מנגנון חשוב בנושא מערכות אזעקה הוא היכולת להעביר את קול האזעקה לטלפון נייד של בעלי הבית או לטלפונים ביתיים של קרובים – הדבר עשוי להועיל במידה והפריצה נעשתה כאשר בני הבית לא היו נוכחים.

ישנן מערכות אזעקה חדישות הכוללות גם אפשרויות נוספות: למשל – מערכות אזעקה שניתן להזין בתוכן מספרי טלפון והודעות, מערכות אזעקה הניתנות לחיבור של משדרים אלחוטיים ואפילו מערכות אזעקה העוקפות מכשירים כמו מזכירה אלקטרונית או פקס.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום  קידום אתרים בגוגל והקמת אתרים
אתרים שימושיים נוספים:
השליח - שליחויות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נכי כלליש

מאת: נכי כללישגינון22/12/10795 צפיות
גננים יכולים לעזור לכם בהקמת גינה בכל מיני היבטים: ראשית, בגלל ניסיונם הרב, גננים יודעים לתכנן את הגינה לפי השטח. בדרך זו, גם אם ברשותכם שטח קטן יחסית של כמאתיים ואפילו..

מאת: נכי כללישריהוט 22/12/10995 צפיות
ניתן להגדיר וילונות כמסך או פרגוד העשויים בדרך כלל מבד ומתוקנים על גבי חלונות וכמו כן בחדרי אמבטיות – לפי צרכי אותה יחידת מגורים בדירה..

מאת: נכי כללישמתכוני קינוחים22/12/101021 צפיות
ניתן להזמין עוגות מעוצבות אצל אופים המומחים בכך, אך בהחלט ניתן להסתדר לבד וגם ליהנות מהעניין אם החלטתם על הכנת עוגות מעוצבות באופן עצמאי..

מאת: נכי כללישניקיון22/12/10828 צפיות
עוזרת בית הינה אישה הממונה על ניקיון הבית. אך לעיתים ניתן להרחיב סמכויותיה של עוזרת בית לניהול משק הבית ממש וזו יכולה להיות אחראית גם על משימות נוספות חוץ מהנושא של..

מאת: נכי כללישניקיון22/12/10825 צפיות
ישנו ניקיון דירות רגיל הכולל ניקוי המרצפות, חדרי המגורים וחדרי האמבטיות והשירותים. כאן לעיתים יש מקום לניקוי יסודי יותר הכולל את ניקיון הארונות, התריסים, החלונות ואפילו המשקופים והדלתות.

מאת: נכי כללישתזונה22/12/101071 צפיות
מאז כניסתה של המודעות לבישול נטול שמן, דל בקלוריות, וכזה המכיל יסודות מזון בריאים בכמות גדולה ככל האפשר, מקפידים - לא רק בבישול הביתי אלא גם בבישול במסעדות, בתי מלון ומקומות עסקיים – על בישול בריא.

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201621 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201317 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201189 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191539 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191966 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181797 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181444 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica