חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קלנועית

קלנועית נועדה לשימוש מוגבלים, מבוגרים, אנשי אחזקה במפעל, בקיבוץ, בכפר ובמושב,וגם עקרות בית וצעירים. הקלנועית היא רכב חשמלי קטן לאדם אחד או לשניים.
בתכנון קלנועית הושם דגש מיוחד לצרכים המיוחדים של מוגבלי תנועה ומבוגרים, בעלי מוגבלויות בכושר מוטורי וזמן התגובה. בנהיגה בקלנועית אין צורך בשילוב תנועות ידיים ורגליים להבדיל ממכונית, הניווט נעשה על ידי גם על ידי צגי מגע המותקנים על ההגה, משעושה את הנהיגה קלה עוד יותר. השימוש וההפעלה פשוטים למשתמש, ואין צורך בניסיון קודם בנהיגה, טסט או רשיון נהיגה. משתמשי קלנועית מעידים על שיפור איכות חייהם עם השימוש בקלנועית.

יתרונות הקלנועית:
קלנועית מגיעה לכל מקום, גם למקומות שאי אפשר להגיע אליהם ברכב רגיל, כמו: מבנים, שבילים, פארקים, ומקומות ציבוריים הומי אדם.
הקלנועית מאפשרת ניידות, נגישות ויכולת תמרון קלה.בקלנועית אפשר לסוע למכולת לערוך קניות, לקחת את הילדים לגן, לערוך סידורים, ללכת לבית הכנסת, למרפאה, להגיע לכל מקום, בקלות ובנוחות.
הקלנועית היא רכב חשמלי מונעת על-ידי מנוע חשמלי, שקטה, ואינה פולטת עשן, ולכן מאפשרת נסיעה נעימה גם בתוך מבנים.
מנוע הקלנועית נתען וחסכוני.
אפשר לאחסן את הקלנועית בכל מקום רצוי מקורה.
אורח חיים עצמאי .
" מיליארד אנשים לא טועים ", משתמשי קלנועית בכל רחבי העולם מצביעים על השינוי שחל בחייהם עם השימוש בקלנועית רכב חשמלי, לא עוד הסתגרות בבית.
קלנועית סטאר = בטיחות, חופש עצמאות וניידות קלנועית סטאר מפעילה מערך מכירות קלנועיות בפריסה ארצית. התקשר עכשיו ונציג מחברתנו ישמח לעזור לך ללא כל התחייבות מצדך.

אחריות קלנועית - מיני רכב חשמלי
אחריות קלנועית היא מלאה והלקוח אינו צריך לשלם עבור שירות או תיקונים על נזק כתוצאה מייצור לקוי, ובתנאי שנעשה שימוש רגיל ומבוקר, וכן שאחזקת הקלנועית נעשתה בהתאם להוראות השימוש של החברה. אם נמצא חלק פגום במשך תקופת האחריות והרוכש הודיע על כך באופן מיידי, החברה תתקן או תחליף את החלק או הקלנועית על פי שיקול דעתה המוחלט.
האחריות הנ"ל תקפה אך ורק כלפי הקונה הישיר של הקלנועית . אחריות זו תפקע מידית אם נעשה תיקון או שינוי כלשהו בקלנועית שלא ע"י נציג מוסמך של החברה. מוסכם במפורש כי אחריותנו על הקלנועית חלה אך ורק על עלות התיקון או החלפת הקלנועית ואביזריו , ואין אנו אחראים לכל הפסד כספי אחר ו/או אובדן/מניעת רווח ו/או הפסד תוצאתי כלשהו העלולים להיגרם עקב פעולתו הבלתי תקינה של הקלנועית .
קונה יקר – אנא זכור – אין לנוע עם הקלנועית בשטח ציבורי ללא הדרכה , והכרת הקלנועית והפעלתו.היא רכב חשמלי המיועד לעד שני אנשים ומאפשר נסיעה ללא צורך ברישיון נהיגה או בטסט. לקלנועיות שימוש רב בימינו, בעיקר בקרב אנשים מבוגרים, המתקשים בהליכה ממושכת או מוגבלים בתנועתם. קלנועיות משמשות גם לביצוע סידורים בקיבוצים, בכפרים ובמושבים בהם השירותים רחוקים הסעת הילדים לגן, קניות, קופת חולים ודואר ועוד.
בתכנון קלנועית הושם דגש מיוחד לצרכים המיוחדים של מוגבלי תנועה ומבוגרים, בעלי מוגבלויות בכושר מוטורי וזמן התגובה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קלנועית סאטר - יבוא ושיווק אופניים חשמליות וקלנועיות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קלנועית סטאר

מאת: קלנועית סטארגיל הזהב16/01/121252 צפיות
דוגמאות של מנועים חשמליים מצויות בחיי היום יום החל ממנועים זעירים במכוניות צעצוע, שעונים חשמליים דרך קלנועיות, כיסאות גלגלים חשמליים, כיסאות גלגלים ממונעים

מאת: קלנועית סטארתחבורה ורכב - כללי13/04/111252 צפיות
אילו נתגייסו כל בני האדם שבעולם ועמדו שכם אחד לפני גלגלי המכונות השונות ודחפו ומשכו ונענעו אותן, לא היה כוח שריריהם מספיק כדי להניע את כל המכונות הרבות והשונות, הפועלות בימנו בכוח המסופק להן על ידי המנועים למיניהם.

מאת: קלנועית סטארתחבורה ורכב - כללי12/04/111259 צפיות
הגורמים העיקריים להצלחתה של הקלנועית בשוק כיום הם: הבטיחות בנסיעה, טווח הנסיעה, נצולת המצבר, מהירות, זיהום הסביבה, עיצוב, ולבסוף הגורם שאין לזלזל בחשיבותו – התדמית של הקלנועית החשמלית לעומת מכונית הבנזין.

מאת: קלנועית סטארתחבורה ורכב - כללי10/01/111080 צפיות
המנוע החשמלי הוא מכונה פשוטה ומפליאה לשם הפיכת זרם חשמלי לתנועה מכנית, זה מנוע הנמצא גם בקלנועיות, למנוע החשמלי בקלנועיות יש רק חלק אחד נייד, והוא גוף מסתובב הנקרא בשם עוגן או רוטור.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213580 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204173 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205092 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192546 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181359 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181319 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181523 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica