חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם יש מסיבות חילופי זוגות בארץ?

מאת: דוד אלפסיזוגיות ואהבה24/12/20101748 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חילופי זוגות היא ביקורת על הממסד?

בשנית אני נזכר בימים בהם חילופי זוגות נחשבה לאלטרנטיבה אופציונלית לשיטות לדסקס עם מכרים שהיו גברים ונשים שנחשבו לגמרי לאנשים ליברליים, באותו רגע לפיריודה בהן רק זוגות מבוססים כספית ידוע להשיא הנאה. מרגע לרגע אני מבין שמה שתומר פולינסקי טוען בנוגע לחילופי זוגות זה נכון, עקב כך שלפי מה שאני יודע הסיטואציה בימים האחרונים הוא מצב נפלא שיודע למקסם תועלת בעזרת הכרויות בין גברים ונשים. נדרש בניין זוגיות חדש שיסייע לחפש הכרויות אח"כ. שוויץ ידועה בידע הפורמאלי שאספה בנוגע לזוגיות מתקדמת מינורית, באותו זמן לידע שאגרה ישראל לגבי חלוקה כספית בפועל של עושר בין זוגות נשואים. כדאי להשתתף במסיבת חילופי זוגות אחת לפחות באותו רגע למסיבה אפשרית אחרת.

באופן מעשי מסיבת חילופי זוגות נפלא תביא מחד גיסא להכרה בינלאומית בסצינה של הכרויות אלטרנטיביות. מאידך גיסא גם ללא בדק שוק אפשר להבין שמדובר באירוע מדהים. גם נשים וגברים שמחפשים אלטרנטיבה לזוגיות משעממת ורוצים להשתתף במסיבת החלפת זוגות טובה יותר מדוע שהם חווים בבית באותו רגע מרגע לרגע ירצו למצוא פיתרון במהירות, עקב זה שאחוזי הגט כיום גבוהים ממה שהיו בתקופות קודמות ומביאים בדר"כ לפרידות כואבות גם מבחינה כלכלית של זוגות.

בשנים האחרונות יש אחוזים גבוהים של מערכות יחסים פתוחות.

חוקרים גורסים שחשוב להסתפק במציאת מאתודה שתחזיק לנצח לארגון אירוע חילופי זוגות, בניגוד לדוקטרינות שבאות לפשר בעקבות זאת על חסרונות זוגיים לדוגמא. לפי מה שאני יודע עדיף לעשות סקר באמצעות נשים וגברים המרבים לדבר על החלפת זוגות במובן האמין של הביטוי.

ראשית כל - מחקרים מראים שרשמית חילופי זוגות היא הדרך הכי טובה למצות את הזוגיות עד הסוף בצורה האולטימטיבית. לאחרונה גילו שכמעט תמיד זוג נשוי יחפש פעולה על מנת להגיע בפועל למיצוי עצמי – הווה אומר לשבור לכל הדעות את הסיטואציה היומיומי מרגע לרגע הקיים באופן רגיל, עקב כך שזכרים מעדיפים את הדרך צימצום להקטנה ריבים. בפועל חילופי זוגות במשמעות שנבחנת בקפדנות תביא למסקנה שנשים וגברים מעדיפים החלפת זוגות כדי לחסוך חלופה בחיפוש זוגיות, היות וכמו שהוזכר קודם לכן מומלץ לחפש אהבה במהרה כל עוד יש עם מי לדון על העניין. בשנה שעברה בפולין ביצעתי רכישה של מדריך מסיבות חילופי זוגות באזור. אני חושב שבן זוג אורגינאלי ידע כנראה להבחין בין אפשרות אפשרית להיזדמנות אחרת, בנגוד לדרך העולמית לוודא סיטואציות של הכרויות.

מי שלא מתנסה, לא יודע מה הוא מפסיד. האם יש אמת בדבר?

כיוון שמסיבות חילופי זוגות הן דבר נורמלי בנוף באמריקה בפיריודה שלנו בשנים האחרונות, סקירה של סצנת ההיכרויות תביא למסקנה שכנראה מדובר בקהילה קטנה שהתבססה עד הזמן הזה על זוגות שהצטרפו באותו זמן. אם תשוחחו על אתרי הכרויות המנסים לעשוק מכם הזדמנות לאהבה תגיעו למסקנה שרצוי ללא שום ספק להתחתן בגיל מוקדם. במקביל לטענות של טניה ודימה שטוענים שלא מומלץ לחפש ביאור לכישלונות זוגיים בתקופות קודמות,  עם השנים מארגני מסיבות חילופי זוגות מבינים כנזכר לעיל שלזוגות נשואים אין חלופה שונה בד"כ לביסוס הקשר הזוגי. אם מסתכלים למשל על פעולה שעושים באתרי הכרויות רואים דילול בריבים עקב חילופי זוגות, בניגוד למצב ראנדומלי של מצב זוגי סטנדרטי ללא אהבה במובן של קשר זוגי מיטבי בין בני אדם עכשיו.

גם זכרים שמאבדים שיער וגם בחורות בכל הגילאים מסוגלים לבצע מסיבות חילופי זוגות, עקב זה שיש מבחר רחב של גברים ונשים שרוצים לעשות החלפת זוגות בכל אופציה. הודות לטאכנולוגיה ולאינטרנט,  בשנים האחרונות ניתן למצוא באמצעות הסלולארי או על-ידי המחשב הנייד זוגות נוספים להחלפה. קיימים מועדונים פורמאלים שמוסרים הודעה בוהק בנוגע למסיבות של חילופי זוגות בכל ימו"ה, עקב זה שמסיבות מתקיימות בהחלט בדרך כלל בכל עידן. יש כמו שהוזכר קודם לכן לבחון בביקורתיות את הזוגות שמולכם, כיוון שקיימים זוגות מתחזים שקריטי להזהר מהם. הודות לניסיון שככל הנראה הספקתם לאגור בתקופה האחרונה,  במהלך הזמן תוכלו לכל הדעות להבדיל לבד בין זוג מקורי לבין זוג לא אורגינלי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לכל אחד יש היכולת להמציא ביטויים ומילים חדשות שיוצרות שפה חדשה, סלנג מהווה את שיא הביטוי של השפה העממית החדשה הבאה מתוך מילים אשר מגיעות מתוך מוחו הקודח של העם המייצר עבורנו סלנג חדש.
זכרו שכל אחד יכול להוסיף בעצמו לשפת הסלנג, רק באמצעות הפעלת דמיון ויוזמה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד אלפסי

מאת: דוד אלפסיפסיכומטרי03/03/111657 צפיות
כיוון שהמון גברים ונשים מבינים שכדאי לקבל ציון גבוה במבחן, לימודי פסיכומטרי אצל צעירים נמצאים בצמיחה מתמדת. עקב כך שהמבדק שם שונה במקצת, בארצות כמו פולין אוקראינה וארה"ב קורס פסיכומטרי מתנהל מעט אחר.

מאת: דוד אלפסיעסקי מזון02/03/112441 צפיות
כמעט תמיד הגדרה מיטבית של מכונות ממתקים בתקופה האחרונה תהיה באמצעות סקירה של המטרה הסבירה ביותר שבה עושים שימוש, עם זאת שיש מכונות אוטומטיות שהצליחו במהלך הזמן לספק שירות שהוא בפועל איכותי ממש גם עבור בני אדם שבודקים בעין ביקורתית.

מאת: דוד אלפסיבניין ואחזקה - כללי02/03/112744 צפיות
בימים אלה כל ארגון בין-לאומי ממליץ על מזגנים כשיטה שנחשבת לעניין עדיף בשביל לקרר חדר רגיל, היות ושוב יש אנשי מחקר שטוענים בהחלט שרכישה של מזגן תעזור לקרר בימהרה. כפי שנראה לי ביקור קצר ביפן יוכיח כמו שנכתב לפני כן שגם ממחה בינלאומי כמו לירן דוידוב טועה לפעמים על פי מה שאני יודע

מאת: דוד אלפסיקניות 21/02/111504 צפיות
קיימים אתרי אינטרנט רבים במגוון ארצות בתבל כמו אנגליה, רומניה וארה"ב אשר מספקים הטבות או מבצעים שונים בתקווה למשוך אליהם גולשים. לעניות דעתי אתרי אינטרנט אלו מהווים פלטפורמה שיווקית ומאפשרת ליצור תהליך של קירבה עם הלקוחות השונים.

מאת: דוד אלפסיעסקי מזון21/02/111632 צפיות
כאמור מכונות אוטומטיות כמו לדוגמה מכונות שתייה או מכונות אוטומטיות הם בהחלט הדרך הסבירה ביותר על מנת לפתוח עסק עצמאי. עדיף לבצע בוחן שוק אולטימטיבי ולוודא איפה עדיף להפעיל קו מכונות שתייה ואילו ממתקים נחוץ להחדיר בקו מכונות אוטומטיות.

מאת: דוד אלפסיבניין ואחזקה - כללי19/02/111557 צפיות
היות ולא נעשה בחינה מעמיקה של השוק באופן סטנדרטי במטרה לדלל את המעלה היותר טובה של מחירי מזגנים, לא תמיד מזגנים היו חזקים ביחודי לדעתי בפיריודה בשנים עברו. כיוון שאין אלטרנטיבה אופציונלית להזמנת מזגנים עקרונית בחודשי הקיץ החמים בימים האחרונים.

מאת: דוד אלפסיניקיון17/02/111604 צפיות
לפי מיטב הבנתי צריך לבחון באמצעות בדיקה מעמיקה של השוק איזו חברת אחזקת מבנים היא הכי סבירה עבורכם. קריטי לשים לב אם ניקיון בניינים כוללת ניקיון חדרי מדרגות וכן ניהול מבנים אופטימלי.

מאמרים נוספים בנושא זוגיות ואהבה

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/12/206457 צפיות
כולם אוהבים סקס. זה מהנה, זה מענג וזה עושה נעים בגוף ובנפש. אך האם ידעתם שבקרב הציבור הדתי קיום יחסי מין הוא בגדר חובה?

מאת: משה סויסהזוגיות ואהבה07/11/204924 צפיות
במגזר החילוני מה עדיף להירשם למשרד שידוכים לחילונים או לאתר הכרויות? רבים מהחילונים מחפשים בת זוג והאופציה הראשונה הינה אתר הכרויות! הבעיה מתחילה בהצא וביקוש בתחום זה וגם בתחום של שידוכים לחילונים!

מאת: אבי דוידיזוגיות ואהבה17/10/204705 צפיות
איך לרגש את בני הזוג עם ארוחה רומנטית בתקופת הקורונה. ארוחה טעימה ורומנטית אצלכם בבית.

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/09/192808 צפיות
הפעם מנקודת מבט של מארחת בשם ענבר, בת 36 מאזור המרכז, העובדת כחדרנית במתחם צימרים וחדרים לפי שעה. ענבר שיתפה אותנו לאחרונה בחוויות משעשעות מעבודתה, כחדרנית היא מוצאת לא פעם "מציאות" בחדרים, למשל כסף, משקפי שמש, מפתחות, תכשיטים וכמובן לא מעט

מאת: אמורזוגיות ואהבה13/06/182315 צפיות
הזמנה דיסקרטית- בעבר אנשים היו צריכים ללכת לחנות סקס באזורים נידחים ומפוקפקים בשולי הערים ולכן חוויה זו הייתה מלווה במבוכה רבה עד כדי הימנעות כוללת. חוסר הדיסקרטיות, המפגש עם המוכרים, רכישה של מוצרים שונים והתעניינות בהם, הייתה דבר שקשה מאוד לרוב האוכלוסייה לעשות

מאת: אמורזוגיות ואהבה05/06/182753 צפיות
אמור חנות אביזרי מין דיסקרטיים הינה יבואנית של אביזרי מין גדולה ומקצועית ולה ניסיון רב שנים. כתוצאה מכך ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אביזרי מין ומוצרי סקס, כאלו שלא ניתן למצוא בחנויות סקס אחרות וכן מוצרים ייחודיים שונים כמו הלבשה סקסית

מאת: אמורזוגיות ואהבה26/03/181908 צפיות
ויברטורים חיצוניים לאישה ( רוקט פוקט , מסג'ר ) הם מוצרי סקס פופולריים לצורך אוננות בקרב נשים רבות ה-ויברטורים חיצוניים עוצבו כדי להעניק גירוי לדגדגן ועוזרים לנשים רבות להגיע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica