חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מבצעים, יגעת מצאת!

מאת: דוד אלפסיצרכנות30/12/2010886 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חפשו אחר המבצעים בסוף העונה.

היות וההצעות מחיר מסוגלים להיות נמוכים נורא, כפי שנראה לי אין ספק שצריך לחכות במטרה שיהיה מבצע או הנחה. אפשר להביט המון הנחות או מבצעים בעיקר בזמן סוף עונה, הודות לכך שהחנויות מאוד רוצות להיפטר מהמלאי שלהם. אמיר ולילך אומרים שביצעו רכישה בימים אלה המון בגדים בקצת כסף יחסית, הודות להנחה שקיבלו. הנחה לרשת בינלאומית ניתן ככל הנראה לקבל בחנויות שלה מסביב ליקום, אולם יש ארצות כמו מרוקו איטליה ויוון שכעקרון ייתכן ולא תוכלו לקבל שם הנחה או מבצעים שונים. על מנת לקבל את המחיר היותר טוב בכל אופציה, שווה לבדוק ולחפש הנחות באינטרנט. הנחה מינורית יכולה לנוע בדר"כ בין אחוזים אחדים לבין עשרות אחוזים.

רון קנה מוצר והוא הבין מאוחר יותר שהיה מדובר במוצר נורמלי שנקנה לכל הדעות ללא הנחה משמעותית. כפי שנדמה לי רכישה בלי הנחות מבצעים כשיש מבצעים הניתנים באותה עת בעזרת מטודה של משיכת בני אדם בזריזות בעזרת מחירים זולים, עקב כך שבשנים האחרונות כמו שנאמר בני אדם עושים יותר קניות ללא שום ספק. היות ומחיר מצוין מושך יותר בני אדם המחפשים הנחות, מדענים טוענים שאם הנחה תגיע בעקבות זאת שמוכר מחפש יתרון פיננסי מינימלי תביא עקרונית לגדילה במכירות. חברי הטוב רון נודלמן אומר שרוב הסיכוים שהוא אף בשנים קודמות לא עשה בוחן שוק לפני קנייה מצד אחד. אך בפועל כמו שהוזכר קודם לכן כולם כבר יודעים שבלי סקר שוק קשה למצוא מבצעים איכותיים. עקב העובדה הזו אני טוען שצריך לחפש אלטרנטיבה שונה להנחה הטובה ביותר או הנחות בקנייה.

יש גם הנחות ששווה להעיף בהן מבט.

לפני הכל חשוב להגיד שבעשור האחרון המון נשים וגברים מחפשים לעשות קניה רק אם יש על המוצר שרצו הנחה מדהים. יש נשים וגברים שאומרים שבמידה ולא תהיה הנחה הם מוכנים לחכות המון זמן, על אף שהמחיר נמוך בכל אופן. הודות לכך שחנויות מנסות דוקטרינות אחרות על מנת להצליח למכור, בכל עת בשנה ניתן להביט מבצעים או הנחות למוצרים אחרים. אין ספק שמתי שקונים בחנות כשיש הנחות או מבצע ים אז יש הרגשה עדיפה יותר. הודות לטכנולוגייה ולאתרים השונים בתחום, בימים האחרונים ניתן למצוא בקלות במרשתת הנחות ומבצעים נהדרים. כפי שנאמר קריטי לבצע בדיקה מעמיקה של השוק במרשתת, בטרם רוכשים מוצר מסויים.

ישנם מאטודות נפרדות לספק הנחות ללקוחות שפונים פורמלית לגופים המספקים הנחה מינימאלית, עקב זה שיש דוקטרינה שנחשבת למאתודה הכי טובה למתן מבצעים לצרכנים שונים במשק. מומחים לצרכנות אומרים שחשוב למקסם גדילה של הנחות שיביאו להוזלה מדקה לדקה, אפילו שמסקירה פיננסית עסקים המספקים מבצעים מצליחים פיננסית. עקרונית עסקים מרוויחים הרבה בד"כ מלקוחות חוזרים, באותו רגע להליך המביאה לקוחות בכל פיריודה לעסק באופן רנדומלי. עדיף לעסק נורמלי המוכר מוצר מיטבי לקחת בחשבון הנחות.

מה קניה חברתית עשתה עבורנו לאחרונה?

בניגוד לאופן האמיתי בו לקוחות פעלו בשנים עברו, כמעט כל הלקוחות מסתכלים על מבצעים בעין ביקורתית ומבצעים סקר שוק מקיף לפני רכישה באמצעות קניה חברתית למהדרין. כנכתב לעיל יש להבין שבגלל המהפכה הצרכנית עולה הצורך לתת הנחה גדולה ללקוחות.

עקב זה שבמהלך הזמן לקוחות יבינו שהעסק נותן מבצעים לשווא, עדיף לזכור שלא מותר לעסק לנסות לשדוד את הלקוח ולא לספק הנחות. למעשה ככה"נ שלקוחות בעת האחרונה לא עוסקים בגזירת קופונים, אף על פי שאפשר למצוא הנחה מעולה בעיתונים מחד גיסא. אך למעשה יש דרך אופציונאלית לחסוך כסף והיא מבצעים הניתנים מדקה לדקה כפי שגורס הצרכן דוד נודלמן. בארצות כמו גרמניה נהוג לעשות בחינה מעמיקה של השוק לפני רכישה של מוצר, בנגוד לארצות כמו קנדה בהן בודקים הנחות בדיקדוק על-ידי המלצות של מומחים כמו פרופסור רמי אהרונוב. גברים ונשים כבר הבינו שלא כדאי להתפשר על ברירה צרכנית לא מיטבית כמו הנחה שניתנת במכשיר סלולארי. ברמה האינטרנשיונאלית נשים וגברים מחפשים מבצעים שיסייעו לחסוך כסף בשנית ברכישה חוזרת במקביל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לכל אחד יש היכולת להמציא ביטויים ומילים חדשות שיוצרות שפה חדשה, סלנג מהווה את שיא הביטוי של השפה העממית החדשה הבאה מתוך מילים אשר מגיעות מתוך מוחו הקודח של העם המייצר עבורנו סלנג חדש.
זכרו שכל אחד יכול להוסיף בעצמו לשפת הסלנג, רק באמצעות הפעלת דמיון ויוזמה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד אלפסי

מאת: דוד אלפסיפסיכומטרי03/03/111654 צפיות
כיוון שהמון גברים ונשים מבינים שכדאי לקבל ציון גבוה במבחן, לימודי פסיכומטרי אצל צעירים נמצאים בצמיחה מתמדת. עקב כך שהמבדק שם שונה במקצת, בארצות כמו פולין אוקראינה וארה"ב קורס פסיכומטרי מתנהל מעט אחר.

מאת: דוד אלפסיעסקי מזון02/03/112437 צפיות
כמעט תמיד הגדרה מיטבית של מכונות ממתקים בתקופה האחרונה תהיה באמצעות סקירה של המטרה הסבירה ביותר שבה עושים שימוש, עם זאת שיש מכונות אוטומטיות שהצליחו במהלך הזמן לספק שירות שהוא בפועל איכותי ממש גם עבור בני אדם שבודקים בעין ביקורתית.

מאת: דוד אלפסיבניין ואחזקה - כללי02/03/112741 צפיות
בימים אלה כל ארגון בין-לאומי ממליץ על מזגנים כשיטה שנחשבת לעניין עדיף בשביל לקרר חדר רגיל, היות ושוב יש אנשי מחקר שטוענים בהחלט שרכישה של מזגן תעזור לקרר בימהרה. כפי שנראה לי ביקור קצר ביפן יוכיח כמו שנכתב לפני כן שגם ממחה בינלאומי כמו לירן דוידוב טועה לפעמים על פי מה שאני יודע

מאת: דוד אלפסיקניות 21/02/111501 צפיות
קיימים אתרי אינטרנט רבים במגוון ארצות בתבל כמו אנגליה, רומניה וארה"ב אשר מספקים הטבות או מבצעים שונים בתקווה למשוך אליהם גולשים. לעניות דעתי אתרי אינטרנט אלו מהווים פלטפורמה שיווקית ומאפשרת ליצור תהליך של קירבה עם הלקוחות השונים.

מאת: דוד אלפסיעסקי מזון21/02/111629 צפיות
כאמור מכונות אוטומטיות כמו לדוגמה מכונות שתייה או מכונות אוטומטיות הם בהחלט הדרך הסבירה ביותר על מנת לפתוח עסק עצמאי. עדיף לבצע בוחן שוק אולטימטיבי ולוודא איפה עדיף להפעיל קו מכונות שתייה ואילו ממתקים נחוץ להחדיר בקו מכונות אוטומטיות.

מאת: דוד אלפסיבניין ואחזקה - כללי19/02/111555 צפיות
היות ולא נעשה בחינה מעמיקה של השוק באופן סטנדרטי במטרה לדלל את המעלה היותר טובה של מחירי מזגנים, לא תמיד מזגנים היו חזקים ביחודי לדעתי בפיריודה בשנים עברו. כיוון שאין אלטרנטיבה אופציונלית להזמנת מזגנים עקרונית בחודשי הקיץ החמים בימים האחרונים.

מאת: דוד אלפסיניקיון17/02/111599 צפיות
לפי מיטב הבנתי צריך לבחון באמצעות בדיקה מעמיקה של השוק איזו חברת אחזקת מבנים היא הכי סבירה עבורכם. קריטי לשים לב אם ניקיון בניינים כוללת ניקיון חדרי מדרגות וכן ניהול מבנים אופטימלי.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214243 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204380 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205282 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193443 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica