חפש מאמרים:
שלום אורח
01.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכרז

מאת: lesswinשיווק19/05/20091124 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מכרז הוא מעין מו"מ בין מי שמבקש לקבל שירות או מוצר כלשהו לבין ספקי השירותים או המוצרים . מכרז הוא תהליך המחויב ע"פ חוק במגזר הציבורי אך הוא מתקיים גם במגזר הפרטי. ההליך של מכרז מאפשר למי שמציע את המכרז לבחור את ההצעה שנראית לו כהצעה הטובה ביותר.לא משנה אם זה מכרז לקבלת שירותי איסוף פסולת או מכרז למכירת מקרר או טלויזיה, המכרז תמיד משאיר לבעל המכרז את האפשרות לבחור את ההצעה שנראית לו כמתאימה ביותר. מכרז משיג שלושה יעדים שהם:

  • עורך המכרז יכול לבחור את ההצעה הטובה ביותר עבורו 
  •  מכרז מאפשר הזדמנות שווה לכולם להשתתף בפעילות העסקית המתקיימת במגזר הציבורי וגם במגזר הפרטי.
  •  מכרז מונע ממפרסם המכרז אפשרות של העדפת מקורבים או העדפה של כאלו שהעניקו לו הטבה כלשהי.

 מכרז הוא הליך המשלב בתוכו אספקטים כלכליים ומשפטיים , ההיבט המשפטי של מכרז קשור לאופן ביצוע המכרז בצורה הוגנת וטהורה. כל מי שלומד משפטים יודע שיש אפילו קובץ דינים מיוחד הנקרא דיני מכרזים שמטרתו למנוע מצבים של מכרזים לא הוגנים אשר לא מתנהלים בהתאם לחוקים ולתקנות השונות העוסקות בניהול תקין והוגן של מכרזים.

מכרזים הם הליך עתיק יומין שהיה קיים כבר לפני מאות שנים, המושג מכרז מגיע מהפועל כרז היות ובעבר היה כרוז שהיה מנחה את התהליך של המכרז והוא היה מכריז על המנצח במכרז. היום מכרזים השתכללו ושינו את פניהם והמכרזים הנפוצים ביותר הם מכרזים מקוונים און-ליין הפועלים באמצעות אתרי אינטרנט המיועדים לכך. מכרז באינטרנט הוא מכרז שיכול להתנהל בכמה שיטות ואופנים: יש מכרז אינטרנט שמתנהל כמו מכירה פומבית, יש מכרז אינטרנט שמתנהל כמכרז קבוצתי, יש מכרז אינטרנט שהוא מכרז הפוך , ועוד ועוד.

האינטרנט הפך בעשור האחרון להיות הבמה העיקרית שבה מתנהלים המכרזים הטובים ביותר, היום קשה למצוא מכרזים הנערכים באולמות גדולים או בכיכר העיר כפי שהיה לפני מאות שנים היום האינטרנט הוא הבמה שבה מתנהלים מכרזים שהשחקנים בהם הם ספקי המוצר והשרות מול רוכשי המוצר או השירות.

 



תגיות המאמר: מכרזים, מכרז


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
אתר המכירות "lesswin" שם לו למטרה להציע לגולשים חוויות קניה שאין דומה להן, לא ברשת האינטרנט ולא מחוצה לה. 
האתר מהווה זירת מסחר ממוחשבת לקניות שהן יותר מחוויה. האתר מבוסס על טכנולוגיות מתקדמות ומספק חווית קניה שונה ומאתגרת שבסופה ניתן לרכוש מוצרים במכרזים שונים במחירים זולים משמעותית ממחירי השוק.
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת lesswin

מאת: lesswinצרכנות19/05/091310 צפיות
מכרזי מכירות באינטרנט הם כבר עובדה מוגמרת. מכרזי מכירות באינטרנט הם אחד מהסממנים המובהקים של השנויים בהרגלי הצריכה המודרניים המאפיינים את הצרכנות בעידן האינטרנט.

מאת: lesswinצרכנות19/05/091125 צפיות
בשנים האחרונות אנו עדים לפריחה של הסחר האלקטרוני. יותר ויותר סוחרם מוכרים את מוצריהם באמצעות מכרזים ויותר ויותר ויותר לקוחות רוכשים את מוצריהם ע"י השתתפות במכרזים.

מאת: lesswinצרכנות19/05/091771 צפיות
תהליך של קניית מוצרים עבר בשנים האחרונות מהפכה של ממש. אם בעבר היינו מורגלים לקנות מוצר כלשהו בחנות והיה עלינו לבצע סקר שוק ולהתרוצץ בין כמה חנויות הרי היום יש אפשרות לקניה נוחה, מהירה ופשוטה באמצעות האינטרנט.

מאת: lesswinצרכנות19/05/091293 צפיות
כולנו מכירים את תופעת המכרזים. יש מכרזים עסקיים, יש מכרזים ציבוריים, ויש מכרזים פומביים. מכרזים פומביים אינם רק לשם מכירת מוצרים, יש מכרזים פומביים לפרויקטים שונים ויש מכרזים פומביים למשרות שונות במשק ועוד ועוד.

מאת: lesswinצרכנות19/05/092822 צפיות
פעם כולנו היינו רוכשים טלויזיה בחנויות השונות למכירת מוצרי חשמל, היום ניצבת בפני כולנו האפשרות הנוחה והקלה של רכישת טלויזיה דרך אתר מכרזים באינטרנט. כל שעלינו לעשות הוא לבחור את הטלויזיה שנראית לנו ומתאימה לנו ולרכוש את הטלויזיה בחנות וירטואלית או במכרז אינטרנט המציע למכירה את הטלויזיה הזו. מכרזי טלויזיה הם מכרזי אינטרנט המציעים למכירה עשרות סוגים של טלויזיות. יש אתרים של מכרזים טלויזיה שמציעים למכירה טלויזיות של יצרן ספציפי אחד ויש מכרזי טלויזיה שמציעים למכירה מגוון רחב של טלויזיות של יצרני

מאת: lesswinצרכנות19/05/091288 צפיות
מכרזים הם הליך עתיק יומין שקיים כבר מאות שנים. מכרזים מתקיימים היום באופן קבוע במגזר הציבורי, כולנו מכירים מכרזים של רשויות מוניצפליות או של חברות הזקוקות לקבל שירותים שונים ומפרסמות לשם כך מכרזים פומביים. מכרזים מכל סוג שהוא נועדו לאפשר לכל המשתתפים שוויון הזדמנויות בכל הקשור לזכיה במכרז, מכרזים גם מעניקים למפרסם המכרז את הזכות המלאה לבחור מי יהיה זה שינצח במכרז. מכרזים מתנהלים ע"פ תקנות והליכים משפטיים.

מאת: lesswinצרכנות19/05/091519 צפיות
מכרז אינטרנט הוא מכרז מקוון המתנהל באמצעות המדיה הדיגיטלית של האינטרנט. ישנם היום אתרי אינטרנט רבים שמהווים פלטפורמה לעריכת מכרזי אינטרנט שונים ומגוונים.

מאמרים נוספים בנושא שיווק

מאת: קורן דורשיווק06/07/222370 צפיות
כיצד ניתן לשווק בפייסבוק עם הכלים המתקדמים שיש היום בדפים עסקיים בפייסבוק? טיפים חשובים

מאת: nirשיווק24/06/213604 צפיות
הקמת אתר עסקי בפייסבוק הינו כלי מצוין המאפשר לכם לפרסם את עצמכם ולהגיע אל קהלים חדשים, המחפשים אחר המוצר או השירות אותו אתה מציע ולשמר את הלקוחות הקיימים שלכם.

מאת: ישראל רף שיווק31/05/213777 צפיות
העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים במארזי שי, עציצים ממותגים, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם עם מסר ממותג בעציץ להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: שלום כהןשיווק02/05/175462 צפיות
אף יום הולדת אינה שלמה בלי מסיבה נחמדה, קטנה או גדולה, שמאפשרת לנו לעשות בדיוק את זה וגם לחגוג את שעתיד לבוא.

מאת: שלום כהןשיווק16/11/162620 צפיות
מעבר דירה זה בדרך כלל מסוג אותם הדברים שמאוד לא קל להתמודד איתם. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקבל את ההחלטה ולמצוא את הדירה שאליה עוברים, ומייד לאחר מכן מתחילה העבודה. צריך למיין את החפצים, כי איזה זמן טוב יותר יש מאשר מעבר הדירה כדי להיפרד מכל מה שכבר לא משמש אתכם?

מאת: שלום כהןשיווק28/08/162956 צפיות
זה לא משנה אם יש לכם אתר אינטרנט או לא, אם יש לכם עסק קטן או גדול. כיום כל עסק שרוצה להצליח חייב שיהיה לו לוגו מתאים אשר ישדר על הגל של השירותים שהעסק בוחר להעניק לשירותיו. כך שאם יש לכם מסעדת דגים לדוגמה, תצטרכו כמובן לדאוג לכך שהלוגו ישדר על הקונספט הזה, תוכלו לעצב לוגו בהשראה של ים או כזה שמופיעים בו דגים. האפשרויות הינן רבות למדי וכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור מבחינתכם.

מאת: SEOMANשיווק25/05/162068 צפיות
אפילו מתנות קטנות לעובדים עשויות לשווק את העסק שלכם בצורה מעולה ולשלב חוויית יחסי עובד מעביד נפלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica