חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסעדת וולפנייט משלוחים

מאת: Dror Kaspyצרכנות05/01/20113950 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מסעדת וולפנייט בתל אביב היא המבורגריה ברמה אחרת, לא עוד בשר מעובד וקפוא, טיגון בשמן עמוק ולחמניות ישנות העטופות באריזת וואקום. וולפנייט מציע מבחר של המבורגרים בלחמנייה, ממאה אחוז בשר בקר וטלה טרי או חזה עוף ושניצלים ולחמניות חמימות הנאפות במקום, המבורגר מליגה אחרת.

סניפי המסעדה בנויים כדיינר אמריקאי, ההזמנה מתבצעת בקופה והישיבה בשולחנות על בסיס מקום פנוי או על הבר. עם סיום הכנת המנה נקראים הלקוחות באמצעות מערכת כריזה לקחת אותה, אין מלצרים ולא צריך להשאיר טיפ. מטבח המסעדה אינו מוסתר ועומד חשוף מאחורי הבר והלקוחות יכולים לראות את הטבחים עובדים על המנה שלהם.

למי שמעוניין לאכול המבורגר איכותי בבית, יכול להשתמש בשירותי המשלוחים של וולפנייט, טלפון אחד והאוכל בדרך, תוך שעה בערך השליח כבר אצלכם. שיטה נוחה יותר היא הזמנה באמצעות אתרי האינטרנט למשלוחים, מקישים את שם המסעדה ותפריט מפורט נפתח, ההזמנה וירטואלית והתשלום בכרטיס אשראי או במזומן לשליח. אם גם אתם מרבים להזמין אוכל מבחוץ, כדאי להצטרף כחבר לאחד מאתרי המשלוח, באתרים הגדולים יש אלפי חברי מועדון שיחד מביאים להוזלת העלויות בהזמנת משלוחי אוכל מוכן, אתר תן ביס הוותיק למשל, מציע הטבות והנחות בעת ההזמנה למחזיקים בו, בין אם ההזמנה בוצעה במזומן ובין אם בכרטיס אשראי. ההזמנה מתבצעת באמצעות האתר בלבד ואין צורך לשוחח טלפונית עם הסניף, הרכישה בכרטיס האשראי באמצעות האתר היא מאובטחת.

הוולפנייט היא המבורגריה המתמחה בהמבורגרים איכותיים. ניתן להזמין המבורגר מבשר בקר, מבשר טלה וחזה עוף או שניצלים. הכול עשוי מאה אחוז בשר טהור הנטחן ומתובל במקום. בתפריט קיים היצע רחב ומעניין של הבשר בשילוב עם רכיבים שונים.

מלבד ההמבורגר בלחמנייה, ניתן להזמין מגוון סלטים, סלט אישי, סלט ירוק או סלט קיסר, כולם מירקות טריים ורטבים מעולים. כמובן שיש גם צ'יפס במנה גדולה או קטנה.

מפתיעה במיוחד היא מנת ההמבורגר לצמחונים, לחמנייה חמה מקמח מלא, המבורגר נטול בשר מטופו ופטריות פורטבלו, עגבניה, נבטי צנונית ורוטב פסטו, מנה מעולה וערבה לחיך גם למי שאינו צמחוני.

למסעדת וולפנייט שני סניפים הממוקמים בתל אביב.

הסניף הראשון נמצא ברחוב לילנבאום 40, פינת נחלת בנימין ופתוח בימים ראשון עד רביעי ושבת בין השעות שתיים עשרה בצהריים ועד שלוש לפנות בוקר ובימים חמישי ושישי הסניף פתוח בכל יום בין השעות שתיים עשרה בצהריים ועד ארבע וחצי לפנות בוקר.

הסניף השני נמצא ברחוב יהודה המכבי 53, פינת ויצמן ופתוח בכל ימות השבוע, ראשון עד שבת בין השעות שתיים עשרה בצהרים ועד אחד בלילה.

בשני הסניפים יתבצעו משלוחים בכל יום משתיים עשרה בצהריים ועד אחד עשרה וחצי בלילה. ומספר הטלפון זהה לשני הסניפים 03-5177155 לצורך משלוחים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלוגר וכותב מאמרים בנושאי מסעדות מומלצות בתל אביב,דרכים להזמין משלוחים באינטרנט, טיפים כלליים לחובבי בילויים קולינאריים ועוד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Dror Kaspy

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214248 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204384 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205286 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193445 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica