חפש מאמרים:
שלום אורח
18.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סוגים שונים לשערים חשמלים

סוגים שונים לשערים חשמלים

כיום קיימים בשוק, סוגרים רבים של שערים חשמליים כאשר כל סוג מתאים לצורך ספציפי של הלקוח,של המבנה. לא כל אחד מהשערים מתאים לכל מקום ולכן, ישנם מספר סוגים רחב של שערים על מנת לאפשר לכל אחד להתאים ללקוח בצורה המקסימלית. שערים חשמליים, משתנים אחד מהשני בצורתם ובגלל הפעלתם. ישנם שערים אשר נפתחים בעזרת כרטיס מגנטי ויש כאלו שפועלים בעזרת קוד סודי,יש שערים מופעלים על ידי שלט רחוק , טלפונים סלולריים ועוד. בנוסף כל שער נבדל מהאחר מבינת עיצוב, כל אדם יכול לבחור את העיצוב המתאים לו.

 

סוגי שערים:

שער חשמלי- מחסום אישי: מחסומים אישים הנם שערים חשמליים ,שיוצאים מהרצפה ומתקפלים בעת הצורך בהתאם לשימוש. המחסום עולה מהרצפה לאחר שהרכב עוזב את החניה ומונע מרכב זר להיכנס לאותה חנייה תוך שליטה בלעדית לבעל החנייה. מחסום זה הנו חזק ומעניק בטחון מלא למשתמש בו.

 

שער חשמלי-מחסום זרוע:שער מסוג זה נועדו בעיקר לבניינים בהם יש מספר דיירים, ניתן לפתוח את השער בעזרת השלט בלבד והוא מעניק ביטחון רב לדיירי הבניין.

 

שער חשמלי-שער דו כנף: שער מסוג זה נפתח עם ציר פנימה או החוצה בהתאם לצרכים של הלקוח. שער זה, הנוסוג השער המבוקש ביותר מבים השערים החשמלים הקיימים היום בשוק. ברוק המקרים עשיו השער מאלומיניום , ברזל או פלדה. ישנם גם שערים מעץ.

 

שער חשמלי-שער נגרר: שער מסוג זה ניתן להתקין שער רק במקום בו אין הולכי רגל. חשוב לשים לב לפני התקנת השער שיש מספיק מקום עבור השער להיפתח. ברוב המקרים מותקן השער בחניון תת קרקעי.

 

שער חשמלי -שער כנף: בדומהלשער דו כנף, אלו הם שערים אוטומטיים, אשר מותקנים על ציר פנימי או חיצוני. תוכותיו של שער זה זהותלגמרי לשער דו כנף, פרט לעובדה כי הוא נפתח כיחידה אחת ואינו מחולק לשניים.

 

שער חשמלי- מתרומם:כאשר מתקינים שער חשמלי מתרומם, זה אומרכי אין אף שער אחר אשר מתאים למתחם.שער זה יותקן לרוב בחניון תת קרקעי ואינו מותאם לפתחי וסגירה בתדירות גבוהה.

 

שער חשמלי- מחסום רגיל: מחסום רגיל הנו סוג שער אשר בנויכזרוע אשר עולה ויורד, האפשרות לפרוץ אל המתחם כאשר מותקן מחסום מסוג זה הוא כמעט בלתי אפשרי, שער זה מנוע כניסה של רכבים כאשר החניון הספציפי לא אמור לשרת אותם.

 

שער חשמלי- תריס גלילה: שער זה בדומה לשער מלא מתרומם , מותאם לחניון תת קרקעי.

 

שער חשמלי-שער מלא קונזולי: שער אשר מיודע למנוע מרכבים או מהולכי רגל להיכנס אל מתחם פרטי,מקום בחנייה אשר לא קיימות גישה להולכי הרגל באופן הנסיעה חייב להיות מישורי.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד אוחיון

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213632 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204223 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205145 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192552 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181368 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181325 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181532 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica