חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדרך הבטוחה לקניית טבעות אירוסין באינטרנט

מאת: הילה סלעאופנה10/01/2011961 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעידן הגלובלי בו האינטרנט נגיש לכל, נתח ניכר מהמסחר העולמי מתנהל בין סוחרים וצרכנים ברשת. מיליוני אנשים ברחבי העולם מזמינים ורוכשים אונליין מוצרים מכל הסוגים, זולים כיקרים - טבעות אירוסין ומוצרי מזון כאחד. אתרי מכירות פומביות כמו ebay ו-amazon המוכרים מוצרים מכל הסוגים והמינים, הפכו לכלי זול, שימושי, יעיל ואפילו ממכר.

הרכישה באינטרנט היא כיום בטוחה ביותר ואין עוד מקום לחשש הפסיכולוגי מקנייה באופן וירטואלי. עם זאת, עדיין קיים קושי פסיכולוגי אצל מספר לא מבוטל שלצרכנים. רבים חוששים לרכוש באינטרנט באמצעות כרטיס האשראי הפרטי שלהם.

אך מגמה זו הולכת ופוחתת עם הזמן והחשש צפוי להתפוגג בהדרגה. הסיבה העיקרית לפחד היא שמועות חסרות בסיס על כך שהקנייה לא בטוחה בשל האפשרות שפרטי האשראי יגיעו לידיים הלא נכונות. אבל, היום אבטחת המידע היא נושא מפותח מאוד. כל חברה שמכבדת את עצמה נעזרת בחברות ייעודיות ובשיטות הצפנה משוכללות מתקדמות, להגנה על סודיות מוחלטת של פרטי הלקוחות.

גםאצל לקוחות ישראליים רבים קיים פחד זה ופעילות הסחר באינטרנט בשוק הישראלי"מפגרת" בכמה שנים אחרי שווקים אחרים בעולם כמו ארה"ב ומדינות אירופה. גםבשוק זה ניכרת מגמת התקדמות של מזעור הפחד, אך איטית בהשוואה למדינותהעולם. ההתקדמות מתבטאת בעיקר בהתרחבות ניכרת של הזמנת מוצרים זולים יחסית.זאת, מתוך מחשבה שאם מדובר בהונאה, יהיה אפשר ל"ספוג" את ההפסד.

כיום,באינטרנט פועלות חברות ישראליות רציניות ומכובדות המוכרות פריטים יקרי ערךכמו טבעות אירוסין. כדי למזער נזקים, ברצוננו להציג בפניך מספר טיפים להתנהלות נכונה לרכישת טבעות אירוסין משובצות יהלומים באינטרנט:

  1. לפני הרכישה מומלץ:

  1. לקרוא אודות הנתונים והאיכות של היהלום. לאמומלץ לוותר על מאפיין אחד כדי שמאפיין אחר יהיה באיכותו המירבית. לעיתיםהיהלום מאוד גדול אך הוא ייחשב זול מאוד כי הוא בצבע מדרגה נמוכה, או שרמתהניקיון שלו נמוכה (לפרטים נוספים).

  2. לבקר במספר אתרי אינטרנט (ואף בחנויות) ולהשוות בין דגמים, איכויות ומחירים.

  1. לאחר בחירת הטבעת,יש לוודא מי המוכר. חברות המכבדות את עצמן כותבות על עצמן באתר וכדאי להקדיש מספר דקות להיכרות ולראות "מי עומד מאחורי הקלעים". ניתן גם ליצור קשר טלפוני עם נציגי המכירות ואף להגיע לחנות ולראות את המוצר בעין (אםהדבר אפשרי).

  2. חשוב ביותר לוודא שהטבעת מגוף בעל מוניטין והכרה. בעת רכישת טבעות אירוסין באינטרנט, מומלץ לקרוא ביקורות, כתבות וטוקבקים על החברה כדי לוודא שתירכש הטבעת המושלמת ממוסד מוכר ואמין.

  3. אם החלטת להזמין דרך האינטרנט, יש לבדוק האם בדף התשלום קיים קוד אבטחה. אם עדיין קיים בך חשש תמיד ניתן לבצע את העסקה בטלפון.

  4. בדוק את מועד האספקה ואת מדיניות הביטולים וההחזרות של החברה לגבי המוצר.

  5. וודא שלטבעת מתלווה תעודה גמולוגית המעידה על נתוני האבן המרכזית.

  6. וודא קבלת חשבונית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

למידע נוסף על הדרך הבטוחה ביותר לרכוש טבעות אירוסין שתאפיל על כל הציפיות, אנא בקר באתר www.shireeodiz.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הילה סלע

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: דניאל מלמדאופנה16/02/222810 צפיות
האם שמלות חורף זה פריט לבוש שניתן לקנות אונליין?

מאת: רוני הכהןאופנה07/11/195522 צפיות
היכן רוכשים שמלות ערב לחתונה בתל אביב שגדולה עד מאוד? כאן התשובות

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193720 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאת: רוני הכהןאופנה07/02/181652 צפיות
מכיוון שמחיר לא משקף איכות, ובהחלט יכולים למצוא אפילו מיטה במבצע נהדר שאיתה יהיה נעים ונוח ללכת לישון מידי לילה למשך של שנים רבות הלאה. איך יודעים לעשות בחירה נכונה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוני הכהןאופנה23/01/181600 צפיות
מה יכולים לעשות כאשר אירוע חשוב מתקרב וצריכים את השמלה החגיגית מוקדם ככל האפשר? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה22/12/171719 צפיות
האם זה אומר כי רכישת טלפון חכם מבטלת גם את הצורך ברכישה של שעון ליד? ובכן, רבים רואים כי רכישה של שעון לגבר היא עדיין פעולה שמביאה איתה יתרונות שאי אפשר לבטל בקלות שכזו. קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה18/11/171898 צפיות
איזה מקום יכול להכיל מלאי נהדר של שמלות יותר מעניינות שכאלה? קראו הלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica