חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה תועלתם של אטרקציות לאירועים ?

מאת: S.M Designימי הולדת11/01/2011974 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אטרקציות רבות יש לאירועים כמו : זיקוקים , מייצגים , קייטרינג ועוד... כל אטרקציה מוסיפה אווירה אחרת לאירוע . האם באמת כדאי להזמין אטרקציות ?

כדי לדעת האם כדאי להזמין אטרקציות מסוימות צריך להכיר אותם ולהתנסות בהם . ההתנסות יכולה להיות באירועים אליהם אתם מוזמנים או לבקש לראות את האטרקציה בשטח מהאדם שממנו הזמנתם אותה. אטרקציות  המוכרות לכולנו הן זיקוקים , מייצגים , קייטרינג . המייצגים רק בשנים האחרונות תפסו תאוצה , אך זיקוקים תמיד היו אטרקציה מוכרת ומועדפת כיום כמעט שאין אירוע בלי זיקוקים. גם קייטרינג הפך היום למרכז האירוע תוכלו לראות קייטרינג בכניסה לאירוע ולנשנש קצת לפניי ותוכלו לראות קייטרינג גם בתוך האירוע כמו בר משקאות חריפים מיוחד ועוד...

האם האטרקציות הכרחיות?

יש שיאמרו שיש אטרקציות לאירועים מיותרות ובזבוז של כסף ומה שעושה את האירוע שמח וכיפי זה לא זיקוקים ולא קייטרינג אלא האורחים עצמם . עם קצת מוזיקה יש אווירה חגיגית שגורמת לכולם לרקוד וליהנות . ומעבר לכך אם זה אירוע משפחתי לא זיקוקים ירגשו אתכם אלא העובדה שהקרובים שלך מאושרים ושמחים. ישנם אנשים שמסתפקים במספר מצומצם של אטרקציות כמו להזמין רק זיקוקים וקייטרינג או להזמין רק בר משקאות או כל דבר אחר שהם אוהבים. כך הם בעצם כן מכניסים אטרקציה נעימה שתשנה את האווירה וגם חוסכים כסף.

וכמובן ישנם אנשים שלא מתפשרים על אירוע איכותי שיהיה בו כל מה שצריך אם זה קייטרינג , בובות ענק , מייצגים , זיקוקים , זמר או כל דבר אחר . הם לא כל כך חושבים על הכסף או כי יש להם מספיק כדי לכסות על כל האירוע או שהחשיבה היא חשיבה לא נכונה. כמובן שכדאי מאד להוסיף אטרקציה או שניים לאירוע במיוחד אטרקציה מרגשת שמשנה את האווירה כמו זיקוקים. אבל להזמין הרבה אטרקציות זה בזבוז של כסף שיגרום לאורחים רק להתבלבל ולא לזכור מה היה מרוב שהיה הרבה. לא תמיד שפע זה הדבר הכי טוב שיש.

אילו אטרקציות לבחור ?

בחרו אטרקציה שתרגש את האורחים כמו זיקוקים בכניסה לחופה ובריקוד הסלואו או בחרו מייצגים שיעניקו שואו לכניסה ומראה מושקע . והדבר שהכי כדאי להשקיע בו זה קייטרינג הרי בסופו של כל אירוע מדברים על האוכל , האם הוא הוגש חם ? , האם הוא היה טעים ? , האם האוכל היה איכותי ? , האם המקום היה היגייני ? וכדי שכל התשובות יענו בחיוב תשקיעו בקייטרינג , בטן מלאה באירוע תעשה רק לטוב לשם שלכם ולתיאור האירוע שלכם. מעבר לכך האוכל נותן אנרגיה ואוכל טוב מכפיל אותה.

בחרו אטרקציות שעומדות בתקציב שלכם ומתאימות לקהל היעד שלכם . במידה ורוב האורחים הם צעירים בחרו קייטרינג בר משקאות אלכוהול במידה והקהל שלכם יותר מבוגר בחרו אטרקציות בהתאם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

S.M Design מתמחה בכתיבת תוכן לאתרים, קידום אתרים בגוגל בנוסף ניתנים שירותי בניית אתרים באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת S.M Design

מאת: S.M Designאימון עסקי14/03/111178 צפיות
ייעוץ עסקי קיבל תאוצה בשנים האחרונות ובעיקר הרבה אהדה מבעלי עסקים . רוב החברות הגדולות בעלות מוניטין גבוה דואגות כל מספר שנים להזמין ייעוץ עסקי כדי לשנות תהליכים ולהתייעל.

מאת: S.M Designתחבורה ורכב - כללי15/02/111109 צפיות
הובלות הוא תחום בו חברות רבות מתחרות על הלקוחות ומעוניינות להשיג כמה שיותר בעוד שאתם כלקוחות מעוניינים לבחור את החברה הטובה והאמינה ביותר. על מנת שתגיעו לחברה הטובה ביותר עליכם לבדוק מה כל חברה מציעה לכם.

מאת: S.M Designעסקי מזון09/01/111069 צפיות
משלוחי פיצה הם המראה שבה משתקפים נורמות החיים המודרניים שלנו, נורמות החיים שבהם אנו כבר לא משקיעים זמן רב במטבח לשם הכנת מאכלים אלא משקיעים

מאת: S.M Designתחבורה ורכב - כללי08/01/111011 צפיות
הובלות קטנות הן שירות שמיועד ללקוחות הן מהמגזר הפרטי והן ללקוחות מהמגזר הפרטי, הובלות קטנות נועדו בד"כ להובלה של מספר מועט של חפצים או לתכולה מצומצ...

מאת: S.M Designטיולים בחו"ל23/12/101080 צפיות
טיסות שכר הידועות בשמן הלועזי טיסות צ'רטר , אלו הן טיסות שחברות התעופה השונות מציעות אותן לצד הטיסות הסדירות. טיסות שכר הן טיסות שמופעלות ע"פ נהלים שונים מטיסות סדירות, לוח הזמ....

מאת: S.M Designהפקות אירועים22/11/101269 צפיות
אומרים שלהכיר בחורה אחרי שהיה לה יום הולדת זה כמו לקנות אוטו עם טסט לשנה , יש במשפט הזה קצת מוסר השכל כי כשלאישה יש יום הולדת היא דורשת יחס מיוחד ומתנה מרגשת אתם בטח דור...

מאת: S.M Designתחבורה ורכב - כללי22/11/10941 צפיות
רבים מאתנו משתמשים בשירות ההובלות , לעתים זה כאשר אנו עוברים דירה, ולעתים זה כאשר אנו צריכים להעביר את תכולת החנות שלנו מהחנות הישנה ששכרנו לחנות החדשה שאנו שוכרים עכ...

מאמרים נוספים בנושא ימי הולדת

מאת: עידן אברהמיימי הולדת13/06/181780 צפיות
כולנו אוהבים חוויות, אקסטרים ועוד, כאשר אנו רוצים לספק לילדים שלנו אחר צהריים מהנה ומקפיץ בלי לרוקן את הארנק, מומלץ לחפש השכרת מתנפחים בזול.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת07/06/181428 צפיות
כולנו מחפשים לתת לאירוע שלנו טאצ' מיוחד, חגיגת יום הולדת או כל אירוע אחר, מתנפחים לילדים הופכים את האירוע למושלם. מתנפחים לילדים הם מוצר שכולנו כבר מכירים מהילדות, הם חרוטים לנו עמוק בתודעה כחוויה שאף ילד לא יכול לפספס, מתנפחים לילדים הם כמו סנפלינג או חוויה מרגשת אחרת שחווים המבוגרים, האפשרות לקפוץ ולהשתולל בלי החשש של הנפילות והכאבים מעניקים לילדים חוויה שונה ומהנה, הם יוכלו על המתנפחים לעשות כל פעלול שלא העזו לעשות על האדמה המוצקה.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת25/05/181762 צפיות
רציתם לארגן מסיבת יום הולדת חגיגית לילד שלכם? מעוניינים לחגוג ולהפעיל מסיבה אטרקטיבית לחברים שלו? השכרת מתנפחים לימי הולדת זה רעיון נהדר!

מאת: עידן אברהמיימי הולדת12/02/181710 צפיות
המתקנים המתנפחים היו ועודם המתקנים האהובים ביותר על כל ילד. הם הולכים ומשתבחים עם השנים כאשר כיום ניתן למצוא מתנפחים המשלבים אתגרים שונים המעניקים למתקנים הללו ממד אטרקטיבי במיוחד. השכרת מתקנים מתנפחים מהווה כיום מענה אולטימטיבי למגוון מטרות כמו הפעלה לימי הולדת, הפעלות לקייטנות או סתם כך ליום של כיף. איך נבחר את המתקנים המתאימים כדי ליהנות מכל היתרונות שלהם?

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181456 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181500 צפיות
בחירת הפעלות ליום הולדת/ ליצן ליום הולדת

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181390 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן - מומלץ! לקריאה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica