חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האישה חוגגת יום הולדת

מאת: S.M Designהפקות אירועים22/11/20101268 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אומרים שלהכיר בחורה אחרי שהיה לה יום הולדת זה כמו לקנות אוטו עם טסט לשנה , יש במשפט הזה קצת מוסר השכל כי כשלאישה יש יום הולדת היא דורשת יחס מיוחד ומתנה מרגשת אתם בטח דורשים לילה מהנה ומילת מזל טוב קטנה. אל תשכחו ששני המינים מאד שונים ולכן מאד מומלץ לך לזכור את תאריך יום הולדתה כי אם לא תאחל מזל טוב היא לא תמהר לשכוח את זה ותזכיר לך את זה כל פעם מחדש. וגם אם הנשים שלכם לא כאלה תמיד כיף לשמח אותן במילה טובה ומתנה קטנה לתשומת לב ולא רק בתאריך יום הולדת אלא גם סתם לפעמים בשביל האווירה והטובה והכיף. הנה מספר טיפים לרגש את האישה .

מסיבת הפתעה

רעיון מצוין אפקט ההפתעה הוא אפקט מרגש , כיפי ובלתי צפוי ( בתנאי שזה לא מתגלה) כדי לארגן יום הולדת בהפתעה עליכם תחילה להתחיל לאסוף לאט לאט את מספרי הטלפון של החברים הכי טובים שלה , של המשפחה ולהתחיל לעשות רשימת מוזמנים מסודרת , לאחר מכן חישבו על המקום המועדף לכם לחגוג את החגיגה בית קפה , סרט , סטנד אפ , סדנאות כמו צחוק או שקט , ארוחה ביתית , באולינג , על האש , הופעה לאחר שקבעתם את המקום חישבו על תירוץ מעולה למה כן ללכת לשם והכינו גרסה תואמת לכולם שחלילה ההפתעה לא תתגלה , תוכלו לומר כי אתם יוצאים רק שניכם וכולם ימתינו במקום שנקבע. ציינו אותות מוסכמים כדי שהמוזמנים יידעו מתי תגיעו בדיוק . במידה ובחרתם לעשות בבית ערכו רשימת מאכלים מוכנה ותכננו היטב את האירוע. בהצלחה.

מתנות

אומרים "שונא מתנות יחיה" אבל עם יד הלב יש מישהו שלא אוהב לקבל מתנות ליום הולדת ? במיוחד אם זו מתנה שכל כך רצה ולא יכל להרשות לעצמו ? אני בטוחה שתסכימו איתי . אז השלב הבא שירגש את אשתך זה יום הולדת עם מתנות שלא יכלה להרשות לעצמה כי פחדה לבקש או אפילו מתנות לא יקרות ערך שרק יוכיחו את אהבתך ותשומת הלב שהענקת עבורה. המתנות היקרות שתוכל לקנות לה הן תכשיטים ואם אפשר אז תכשיטים משובצים יהלומים וכמה שיותר , תמיד יהיה לה כיף להגיד שבעלה קנה לה תכשיט ולא סתם תכשיט אלא עם יהלומים. אם אתה לא יכול להרשות לעצמך גם תכשיט זהב לבן או כסף תלוי מה היא תמיד עונדת יהיו מתנה מעולה . אופציה נוספת היא לארגן שיט או טיסה לחו''ל במקום רומנטי שלא הייתם בו בעבר וליהנות מהשלווה של שניכם בלי אף אחד אחר. כמובן שניתן לעשות זאת גם באתרי תיירות בארץ כמו טבריה , ים המלח , אילת , תל אביב נשאר לכם רק לבחור.

המתנות במחיר בינוני וסביר שתוכל לרכוש לה  הן בשמים , חלוק עם כתובית מקורית , פיג'מה סקסית או אחת שימושית לבית ולשינה , איפור . המתנות היותר זולות אך זה לא אומר שהן פשוטות זה לשלוח זר פרחים בהפתעה עם קצת שוקולד מתוק בלון קטנטן ומילות ברכה למקום העבודה או לבית .

במידה ואתה לא כל כך מתמצא במוצרים של בנות תמיד תוכל לקחת איתך ידידה טובה , שכנה , אחות , אמא ולהתייעץ עימן על הדברים הטובים ביותר שלדעתם היא הכי תאהב . כמובן קח מישהי שמכירה אותה טוב כדי שתוכל לקלוע בדיוק לטעמה.
הכי חשוב זה לא לעשות טעות ולקנות משהו שהאישה לא מעוניינת בו בכלל, לדוגמא, לתת לה שובר עם כניסה למקום של מתקנים מתנפחים :) וזו רק דוגמא גרועה אחת למתנה ממש גרועה

אני יכולה להבטיח שכל אישה תשמח לקבל מסיבת הפתעה או מתנה קטנה שתוכיח לה שלא שכחת את היום שלה .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

S.M Design מתמחה בכתיבת תוכן לאתרים, קידום אתרים בגוגל בנוסף ניתנים שירותי בניית אתרים באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת S.M Design

מאת: S.M Designאימון עסקי14/03/111175 צפיות
ייעוץ עסקי קיבל תאוצה בשנים האחרונות ובעיקר הרבה אהדה מבעלי עסקים . רוב החברות הגדולות בעלות מוניטין גבוה דואגות כל מספר שנים להזמין ייעוץ עסקי כדי לשנות תהליכים ולהתייעל.

מאת: S.M Designתחבורה ורכב - כללי15/02/111109 צפיות
הובלות הוא תחום בו חברות רבות מתחרות על הלקוחות ומעוניינות להשיג כמה שיותר בעוד שאתם כלקוחות מעוניינים לבחור את החברה הטובה והאמינה ביותר. על מנת שתגיעו לחברה הטובה ביותר עליכם לבדוק מה כל חברה מציעה לכם.

מאת: S.M Designימי הולדת11/01/11973 צפיות
אטרקציות רבות יש לאירועים כמו : זיקוקים , מייצגים , קייטרינג ועוד... כל אטרקציה מוסיפה אווירה אחרת לאירוע . האם באמת כדאי להזמין אטרקציות ?

מאת: S.M Designעסקי מזון09/01/111069 צפיות
משלוחי פיצה הם המראה שבה משתקפים נורמות החיים המודרניים שלנו, נורמות החיים שבהם אנו כבר לא משקיעים זמן רב במטבח לשם הכנת מאכלים אלא משקיעים

מאת: S.M Designתחבורה ורכב - כללי08/01/111009 צפיות
הובלות קטנות הן שירות שמיועד ללקוחות הן מהמגזר הפרטי והן ללקוחות מהמגזר הפרטי, הובלות קטנות נועדו בד"כ להובלה של מספר מועט של חפצים או לתכולה מצומצ...

מאת: S.M Designטיולים בחו"ל23/12/101079 צפיות
טיסות שכר הידועות בשמן הלועזי טיסות צ'רטר , אלו הן טיסות שחברות התעופה השונות מציעות אותן לצד הטיסות הסדירות. טיסות שכר הן טיסות שמופעלות ע"פ נהלים שונים מטיסות סדירות, לוח הזמ....

מאת: S.M Designתחבורה ורכב - כללי22/11/10941 צפיות
רבים מאתנו משתמשים בשירות ההובלות , לעתים זה כאשר אנו עוברים דירה, ולעתים זה כאשר אנו צריכים להעביר את תכולת החנות שלנו מהחנות הישנה ששכרנו לחנות החדשה שאנו שוכרים עכ...

מאמרים נוספים בנושא הפקות אירועים

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195891 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/01/193001 צפיות
הרשימה הבאה תעשה לכם סדר בכל מה שאתם צריכים לארגן לימי השבעה, מסוכות אבלים להשכרה ועד פתרונות חימום וקירור.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים22/07/182281 צפיות
אוהלים להשכרה | מסוככים עליכם בכל תנאי אוהלים יכולים לשמש למטרות שונות, לפניכם מספר מדדים שיוכלו לסייע לכם לבחור את האוהל הטוב והמתאים ביותר עבורכם. אין ספק שמשפחת האוהלים עברה תמורות במהלך ההיסטוריה, האוהלים הקדמונים ששימשו למגורים הפכו למבנים ארעיים לאנשים הנודדים בדרכים ונראה כי עד השנים האחרונות אנשים הכירו בעולם המערבי רק את אוהלי הקמפינג, אבל היום זה נראה אחרת אוהלים של היום הינם מבנים שיכולים לשמש כמבני קבע בגני אירועים או במסעדות, אנשים נהנים מאוהלים להשכרה לעריכת אירועים או למטרה של מפ

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים17/06/181474 צפיות
אוהלי אבלים הם מוצר נפוץ בקרב היושבים שבעה, כבר הורגלנו לראות את האוהלים כאשר אנו הולכים לנחם מכרים, מחיר אוהלי אבלים הם טווח רחב וחשוב להתמצא.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים03/06/181569 צפיות
הסוכה שאתם שוכרים תשמש אתכם ותענה על הצרכים שלכם. כדי שכך יקרה ואתם תהיו מרוצים עליכם לזכור מספר נקודות חשובות. כאשר עומדים לשכור סוכות אבלים להשכרה יש לזכור מספר נקודות חשובות. וזאת כדי שתוכלו להפיק תועלת מקסימלית מהשירות ותהיו מרוצים מהמוצר שקבלתם. קראו להלן על הנקודות המשמעותיות שיעזרו לכם לכוון את עצמכם לחברה המומלצת, ולקבלת השירות ההולם והרצוי לכם.

מאת: tiloniהפקות אירועים08/04/181594 צפיות
הפקת לוויות זהו תהליך הדורש הקפדה על פרטים טכניים מרובים. לפני הכל, יש להעביר את גופת המת אל בית הלוויות, תוך תיאום ההלוויה עם חברה קדישא. בנוסף, צריך לתקשר עם הגורמים הרלוונטיים ולסדר עניינים של רישיון קבורה, פרסום מודעות אבל ועוד

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/02/181715 צפיות
חשבם לשכור סוכות אבלים להשכרה? עליכם לברר על החברה לפני שאתם סוגרים עסקה. כדי שתקבלו מענה מתאים לצורך שלכם ותהיו מרוצים. כאשר שוכרים מוצר, חשוב מאוד להיות בטוחים שאתם מתנהלים מול משכיר אמין והוגן. כך שאתם תקבלו את המוצר הרצוי לכם, ותהיו מרוצים משירות מתאים שעונה על הצורך שלכם. קראו להלן על הפרטים שצריך לברר אודותיהם לפני שפונים לשכור מוצר מחברה. כך תדעו כיצד להתנהל ולהשיג את התוצאה המקסימלית והמתאימה לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica