חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ג'וביקס - לוחות דרושים

מאת: Efratדרושים11/01/20111138 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ג'וביקס - לוחות דרושים
לוחות דרושים הם אחת הדרכים הטובות ביותר לחיפוש עבודה באופן יעיל. בלוח דרושים מפרסמים מעסיקים על משרות שהתפנו בעסק שלהם. התחומים שמפורסמים בלוחות הדרושים הם מגוונים ויכולים לבוא מכל מקצוע ותחום שהוא כגון – מזכירות, בתי קפה, ראיית חשבון, כלכלה, ניהול, מכירות, שירות לקוחות וכו'. לוחות דרושים מאפשרים גם למעסיקים וגם למועסקים לפרסם דרישות עבודה. ההתפתחות הטכנולוגית והאינטרנט בפרט הפכו את הליך חיפוש עבודה להרבה יותר פשוט, נגיש וזמין באמצעות לוחות הדרושים האינטרנטיים.

איך פועלים לוחות דרושים?
לוח דרושים פועל באופן מאוד פשוט – כל אדם שמחפש עבודה, בין אם פוטר בין אם התפטר ובין אם רוצה לעשות הסבה מקצועית, נכנס לאתר אינטרנט של לוח דרושים. קיימים לוחות דרושים כלליים שבהם בעל העסק נרשם,לעיתים משלם תשלום חודשי או  חד-פעמי לאתר, כותב את פרטי העסק וכתובת דוא"ל אליה ישלחו קו"ח. רוב לוחות הדרושים הכלליים לא ידרשו תשלום עבור המעסיקים, וכמובן שלא עבור מחפשי העבודה. עבור המחפש עבודה כל שעליו לעשות הוא למלאות פרטים אישיים ולקבל את המשרות הנחשקות בתחומו, או לעשות חיפוש כללי באתר, לבדוק את המודעות החדשות והאקטואליות ולראות מה לטעמו.

מה החשיבות של לוחות דרושים?
לוח דרושים הוא בעל יתרון גדול מאוד שכן הוא מתעדכן באופן יומיומי ודואג לשלוח לכתובת המייל שמחפש התעסוקה הזין עדכונים על משרות חדשות שיכולות להיות רלוונטיות אליו. כל משרה חדשה שעולה בקנה אחד עם דרישות הגולש נשלחת אליו. לוחות הדרושים מסייעים בחיפוש עבודה וחיפוש עובדים מצד המעסיק בדרך פשוטה ואטרקטיבית. קורות החיים עוברים ישירות למעסיקים והשלב הבא יהיה ראיון עבודה. שמירה על מקצועיות, על קורות חיים מדויקים וכנים ורושם ראשוני טוב בראיון עבודה יכולים לסייע לכם להשיג את המשרה הנחשקת. דרושים הייטק

 



תגיות המאמר: גוביקס לוחות דרושים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Efrat

מאת: Efratקניות 09/04/137891 צפיות
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

מאת: Efratקניות 09/04/137956 צפיות
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

מאת: Efratצרכנות09/04/138039 צפיות
ישנן חנויות ש"מגהצות" את סמל בית הספר שמשורטט בגלופה על פני החולצה – ואז הוא בדרך כלל בולט ממנה ומתבלה במהירות, וישנן חנויות שמדפיסות את הסמל באופן מיידי על פני החולצה. אצל אורי עצמון עובדים בשיטת הדפסת משי או על חיתוך של טפט במכונת הפלוטר.

מאת: Efratחקירות09/04/137969 צפיות
חידוש שמצאה דנה תדמור הוא מתחום מכשירי הבילוש הקטנים הוא עטי הפטנט שמצד אחד הן עטים תמימות למראה אך מצד שני הן יכולות להכיל בתוכן מצלמה או אמצעי הקלטה של קול שמסוגל להקליט מקרוב שיחה שלמה

מאת: Efratאופנה09/04/137882 צפיות
אתרי האינטרנט מייצרים יתרון למי שאינו יכול להגיע לחנות ומעוניין בהזמנה של הפריט – גם ישירות לכתובת אחרת, ופעמים רבות מייצרת גם הנחה והשוואת מוצרי תינוקות בקלות.

מאת: Efratביגוד והנעלה09/04/137513 צפיות
מדובר על חולצות טי מודפסות עם כיתוב משעשע אשר לרוב לובש החתן, האבות של שני הצדדים ולעיתים גם השושבינים. החולצה מהווה גם לבוש פחות מחייב וגם הפתעה לכל האורחים שמחכים לראות מה יהיה כתוב על החולצה. לעיתים חולצות מעין אלו גם מחולקות לאורחים כמזכרת חתונה.

מאת: Efratאירועים וחתונות – כללי05/02/137216 צפיות
האורחים המשתתפים באירוע מתחילים לדמיין אותו כבר מהרגע שבו מזכירים את התאריך, שמוסרים את ההזמנה ולדלות עליו מעט יותר פרטים. יד הדמיון ממשיכה לצייר את האירוע המצופה בצבעים המדומים, אולם מי שבאמת נותן את משיכת המכחול הנכונה היא חברת הפקות אירועים – אותו גוף שאמון על החוויה הצרופה לאותו המפגש. כאשר מדובר על אירוע לעובדים, המעסיק לא צריך לשבור

מאמרים נוספים בנושא דרושים

מאת: ליאורדרושים01/01/174100 צפיות
עבודה באירופה לאנשים צעירים, יכולה להתאים עבור ישראלים, שהם בעלי דרכון אירופי. עבודה באירופה, כאנשי מכירות, מאפשרת להרוויח סכומים גבוהים, ולכן היא כדאית.

מאת: elichai rubinדרושים14/06/152671 צפיות
מעסיקים רבים במשק הישראלי, קטנים כגדולים, מתקשים למצוא עובדים איכותיים המתאימים להם מבחינת זמינות, כישורים מקצועיים, ניסיון, מקום מגורים ופרמטרים נוספים. ולכן, הוקמה הרשת החברתית iperhour, רשת זאת מאפשרת למעסיקים ומחפשי עבודה למצוא אחד את השני.

מאת: arielcדרושים17/04/151850 צפיות
מה היא עבודה בחול, ומה כדאי לדעת לפני שעולים על המטוס?

מאת: arielcדרושים17/04/151776 צפיות
טיפים שיעזרו לכם למצוא עבודה בקנדה

מאת: tanga2דרושים10/04/151860 צפיות
עבודות שוות בקנדה

מאת: tanga2דרושים10/04/151896 צפיות
אילו יעדים איכותיים יש לעבודה בחול?

מאת: tanga2דרושים10/04/151796 צפיות
ברצלונה היא עיר נפלאה ותיירותית בספרד. עבודה בברצלונה מספקת חוויה מדהימה ובלתי נשכחת וגם סכומי כסף לא מבוטלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica