חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדרך למצוא סווינגרס

מאת: דוד אלפסידייטינג16/01/20111767 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סקר שוק שעשיתי בעין ביקורתית מראה שישנם המון זוגות נשואים שרוצים לבצע סווינגרס, עקב זה שהם רוצים רוב הסיכוים לשבור שגרה. ללא שום ספק בחירה בתהליך של סווינגרס מסוגלת להיות נכונה, אף על-פי שכדאי לבדוק את טיב היחסים בין בני הזוג קודם על כן. גדילה של תחום החלפת זוגות באיטליה מצביעה על דילול המאטודה המקובלת למינימום וגדילה של המאטודה החדשה למקסימום. סווינגרס מצד אחד הם דבר חיובי, אבל מאידך גיסא קיימים זוגות שהדבר לא כ"כ מתאים להם. בשביל לקבל עוד הסברים נוספים ודעות של מומחה אחד או יותר, מומלץ לעשות בדיקה מקצועית ורמי חברים לפני שמבצעים סווינגרס.

סווינגרס אוהבים חילופי זוגות בהגדרה.

בימים האחרונים יש צמיחה של מספר אתרי האינטרנט שעוסקים בחיפוש סווינגרס, עקב כך שללא ספק החלפת זוגות הולכת ומתפתחת בארץ. פרוצדורה קצר ומהיר של רישום לאתר אינטרנט יכול לחשוף אתכם בימהרה לאלפי זוגות שרוצים לבצע סווינגרס בכל אופציה. היות וקיימים הרבה אתרים כאלו, יש לעשות סקר שוק ולוודא את אתרי האינטרנט האלו. מאחר שמדובר בחוויה מהנה בלי ספק, עם השנים תדונו עם מכרים של על סווינגרס ותחשפו גם אותם לזה. כמו שהוזכר קודם לכן, מחקר שביצעתי בנושא מראה שברוב המקרים מדובר בבני אדם ליברלים וחופשיים. עד כמה שידוע לי קריטי לשים גבולות, על מנת לשמור על הסדר והכללים באופן או צורה הסבירה ביותר בין בני הזוג.

עקב כך שהדבר נדרש באמצעות המון בני אדם, בימים האחרונים עלו לאוויר הרבה אתרים אחרים של סווינגרס. קריטי לגרוס שלא בכל אתרי האינטרנט הללו יש הרבה זוגות שרוצים לעשות סווינגרס ולעיתים מדובר רק באינדקסים בלי אפשרות להרשמה כלל. רצוי לבדוק ולעשות סקר שוק, בטרם אתם נרשמים לאתר מרשתת בתחום סווינגרס. עקב כך שלפעמים קיימים זוגות מתחזים, לכל הדעות שבמטרה לעשות סווינגרס בדרך הכי טובה כדאי לוודא את הזוגות עם החברים שלכם. לטעמי שווה לבצע בדיקה במרשתת על אותו זוג ולקרוא הרבה חוות דעת וחוויות אחרות של גברים ונשים אחרים, בכדי לקבל פרספקטיבה מלאה.

הזוגות שמבצעים חילופי זוגות נחשפים לראשונה.

בארצות שונות ביקום כמו למשל ארה"ב, ארצות הברית וישראל עניין סווינגרס נהיה נורא שכיח ואיתן. כנכתב למעלה מדובר בתחום לא חדש אולם כמובן מושך ומעניין. עקב כך שהם מצאו בכך עיסוק או בילוי שללא ספק מאתגר ומלהיב, בני אדם שאוהבים זאת יעשו סווינגרס בשנית. צריך לומר שרצוי להיות זוג ליברלי בכדי לבצע חילופי זוגות, אף לפי שישנם זוגות צרי עין. עקב כך שזה מעלה את האדרנלין וההורמונים, אחרי שתעשו סווינגרס אתם מסוגלים להיות מכורים לזה כמו למכשיר מכשיר סלולארי. מאחר שקיימים זוגות שאינם נשואים או מכרים אחד של השני, כיום עולה הצורך לוודא בספקנות את העניין של זוגות מתחזים.

גם זכרים שמאבדים שיער וגם בחורות בכל הגילאים יכולים לעשות סווינגרס, עקב כך שיש מגוון רחב של אנשים שרוצים לבצע החלפת זוגות בכל אפשרות. בימים אלה ניתן למצוא ע"י הסלולארי או באמצעות המחשב הנייד זוגות נוספים להחלפה, הודות לטאכנולוגיה ולאינטרנט. קיימים מועדונים פורמאלים שנותנים מכתב בוהק לגבי מסיבות של סווינגרס בכל ימות השנה, היות ומסיבות מתקיימות בלי ספק בדרך כלל בכל פיריודה. עקב כך שקיימים זוגות מתחזים שחשוב להזהר מהם, יש כאמור לוודא בעין חשדנית את הזוגות שמולכם. הודות לנסיון שככל הנראה הספקתם לצבור בזמן האחרון, במהלך השנים תוכלו לגמרי להבדיל לבד בין זוג אמיתי לבין זוג לא אורגינאלי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לכל אחד יש היכולת להמציא ביטויים ומילים חדשות שיוצרות שפה חדשה, סלנג מהווה את שיא הביטוי של השפה העממית החדשה הבאה מתוך מילים אשר מגיעות מתוך מוחו הקודח של העם המייצר עבורנו סלנג חדש.
זכרו שכל אחד יכול להוסיף בעצמו לשפת הסלנג, רק באמצעות הפעלת דמיון ויוזמה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד אלפסי

מאת: דוד אלפסיפסיכומטרי03/03/111654 צפיות
כיוון שהמון גברים ונשים מבינים שכדאי לקבל ציון גבוה במבחן, לימודי פסיכומטרי אצל צעירים נמצאים בצמיחה מתמדת. עקב כך שהמבדק שם שונה במקצת, בארצות כמו פולין אוקראינה וארה"ב קורס פסיכומטרי מתנהל מעט אחר.

מאת: דוד אלפסיעסקי מזון02/03/112438 צפיות
כמעט תמיד הגדרה מיטבית של מכונות ממתקים בתקופה האחרונה תהיה באמצעות סקירה של המטרה הסבירה ביותר שבה עושים שימוש, עם זאת שיש מכונות אוטומטיות שהצליחו במהלך הזמן לספק שירות שהוא בפועל איכותי ממש גם עבור בני אדם שבודקים בעין ביקורתית.

מאת: דוד אלפסיבניין ואחזקה - כללי02/03/112741 צפיות
בימים אלה כל ארגון בין-לאומי ממליץ על מזגנים כשיטה שנחשבת לעניין עדיף בשביל לקרר חדר רגיל, היות ושוב יש אנשי מחקר שטוענים בהחלט שרכישה של מזגן תעזור לקרר בימהרה. כפי שנראה לי ביקור קצר ביפן יוכיח כמו שנכתב לפני כן שגם ממחה בינלאומי כמו לירן דוידוב טועה לפעמים על פי מה שאני יודע

מאת: דוד אלפסיקניות 21/02/111501 צפיות
קיימים אתרי אינטרנט רבים במגוון ארצות בתבל כמו אנגליה, רומניה וארה"ב אשר מספקים הטבות או מבצעים שונים בתקווה למשוך אליהם גולשים. לעניות דעתי אתרי אינטרנט אלו מהווים פלטפורמה שיווקית ומאפשרת ליצור תהליך של קירבה עם הלקוחות השונים.

מאת: דוד אלפסיעסקי מזון21/02/111629 צפיות
כאמור מכונות אוטומטיות כמו לדוגמה מכונות שתייה או מכונות אוטומטיות הם בהחלט הדרך הסבירה ביותר על מנת לפתוח עסק עצמאי. עדיף לבצע בוחן שוק אולטימטיבי ולוודא איפה עדיף להפעיל קו מכונות שתייה ואילו ממתקים נחוץ להחדיר בקו מכונות אוטומטיות.

מאת: דוד אלפסיבניין ואחזקה - כללי19/02/111555 צפיות
היות ולא נעשה בחינה מעמיקה של השוק באופן סטנדרטי במטרה לדלל את המעלה היותר טובה של מחירי מזגנים, לא תמיד מזגנים היו חזקים ביחודי לדעתי בפיריודה בשנים עברו. כיוון שאין אלטרנטיבה אופציונלית להזמנת מזגנים עקרונית בחודשי הקיץ החמים בימים האחרונים.

מאת: דוד אלפסיניקיון17/02/111600 צפיות
לפי מיטב הבנתי צריך לבחון באמצעות בדיקה מעמיקה של השוק איזו חברת אחזקת מבנים היא הכי סבירה עבורכם. קריטי לשים לב אם ניקיון בניינים כוללת ניקיון חדרי מדרגות וכן ניהול מבנים אופטימלי.

מאמרים נוספים בנושא דייטינג

מאת: orya peryדייטינג29/10/152547 צפיות
לעיתים לזוגות חסרה פרטיות אם זה בשל העובדה שהם עוד צעירים וגרים בבית ההורים או שיש עיסוק מתמיד בילדים שנמצאים בבית, לפעמים פשוט מתחשק לקחת כמה שעות הפסקה ולהירגע מכל הלחץ בפרטיות באיזו פינת חמד. אך חדרים בבתי מלונות שוכרים ללילה שלם ומשלמים על כך סכום נכבד, כדי לחסוך בעלות גבוה שכזו ניתן להשכיר חדר לפי שעה. חדרים אלו לרוב כוללים סוויטות רחבות ידיים עם שלל פינוקים אך עם מחיר שעתי קבוע כך שאפשר להתפנק לחזור הביתה וכל זה במחיר סביר ביותר.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151896 צפיות
רוצים להפתיע את בן הזוג שלכם? מרגישים שהזוגיות שלכם זקוקה לריענון? יום הנישואין מתקרב? בדיוק עבור מצבים כאלו, הפתרון המומלץ הוא השכרת חדרים לפי שעה.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151915 צפיות
את ובן זוגך שוכבים על מיטה זוגית נוחה, על מצעים רכים במיוחד, מתכרבלים מול הטלוויזיה עם כוסות יין משובח ביד. כמה זמן עבר מאז הרשיתם לעצמכם להעניק חוויה רומנטית שכזו?

מאת: orya peryדייטינג15/10/151933 צפיות
המשפחה היא הדבר החשוב ביותר עבורך, כך שכמעט בכל יום, הנושא הזה מעסיק אותך- אתה מתעניין איך היה לילדים היום בבית ספר, את לוקחת את הקטן לרופא אם הוא חולה ושניכם דואגים להורים שלכם, אם חלילה קרה להם משהו, או שהם חולים.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151865 צפיות
זוגות רבים מחפשים דרכים לגוון ולהעשיר את הזוגיות שלהם- השגרה היומיומית המתישה והמשעממת, עלולה להביא לשחיקה בזוגיות

מאת: orya peryדייטינג15/10/152128 צפיות
חיי זוגיות מוצלחים, פירושם השקעה בלתי פוסקת- בתשומת לב, בדאגה, בהבנה ובהפתעות מיוחדות שיוסיפו לה גיוון וצבע. אין ספק, שחופשה בצימר מושלג ברמת הגולן בחורף, או נופש חלומי באי מבודד יוסיפו מאוד לחוויה האישית והזוגית שלכם

מאת: orya peryדייטינג09/10/151800 צפיות
זקוקים לכמה שעות של רוגע עם הבת זוג? מעוניינים בסוויטה דיסקרטית עם פינוקים וג'קוזי? מאמר זה בהחלט יפשט לכם את הדברים וכך תקלו בבחירת המקום שבאמת מתאים לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica