חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הולכת לאיבוד בין כל הקטלוגים?

מאת: maya807שמלות כלה ובגדי חתן16/01/2011811 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הולכת לאיבוד בין כל הקטלוגים וחלונות הראווה? יום חשוב מאוד בחיינו, ויש שיאמרו החשוב מכולם, הוא יום חתונתנו – יום שמוקדש כולו לאוהבים הצעירים, שבוחרים לחגוג ביחד את אהבתם ולהתחייב בפומבי לזוגיות משותפת לעולמים, לטוב ולרע.

באירוע גדול ומשמעותי זה את מעוניינת להיראות מצוין, ומה עושה את זה טוב יותר משמלת כלולות של מעצב, הגורמת לכל אישה להרגיש כמלכה ליום אחד?

כיצד בוחרים שמלה? מה העלות הממוצעת? אילו סגנונות קיימים? מחפשות שמלות כלה 2011? רוצה פרטים בנושא שמלות כלה צנועות? עכשיו זה זמן מצויין להתחיל:

מחיר בסיס של שמלת כלה מעוצבת הוא 6000 שקל, אך בעצם סכום זה בקושי מכסה את הנעליים. השכרת שמלת חתונה עולה כ-10 אחוזים פחות מקניה, ובהפרש מחיר כזה מזערי, ברוב המקרים מומלץ פשוט לרכוש את שמלת הכלה ולשמור אותה למזכרת מהיום המיוחד.

קטלוג שמלות כלה – טיפים.

עדיין לא מצאת סלון או מעצב? שאלי קרובות משפחה וחברות שרכשו שמלה בשנים האחרונות (ולא לפני עשור), ובנוסף חפשי קטלוגים של המעצבים הללו במטרה להתרשם אם השמלות נאות בעיניך.

העזרי בקטלוגים, אבל חישבי עליהם כהנחיה ולא יותר מכך, לטובת היוודעות לדגמים הקיימים העונה, מגוון הסגנונות והגזרות ובכדי לקבל רעיונות לשמלתך שלך.

אחר כך, בקרי בסטודיו או בסלון הכלות, עדיף בתיאום מבעוד מועד, כדי שתקבלי את מירב תשומת הלב.

שם, שאלי את עצמך: האם מעצב או מעצבת הבית מבלים איתך זמן, או מפנים אותך לעובדים הזוטרים? האם המעצבים קשובים? מה לגבי השירות הכללי? איך היית מתארת את היחס לכלות אחרות? והמחיר, האם תוכלי לעמוד בו?

בררי בנוסף אם התשלום מזכה אותך עבור שירותים נלווים, כמו עיצוב שיער לפני האירוע, זה יכול לחסוך לך הרבה זמן וכסף. יש מקומות מסויימים אשרבחרו לקחת את השירותים הללו צעד אחד קדימה, ומוסיפים גם טיפולי ספא ושלל פינוקים שהופכים את ההכנות הארוכות לנעימות בהרבה.

סטודיו איכותי שומר על איכות גבוהה בכל הבחינות – תפירה וחומרים, עיצוב וכמובן, בשירות. לכן, אין סיבה שתצטרכי להתפשר על פחות מהטוב ביותר.

מחפשת שמלות לחתונות? גלשי לאתר http://www.ganvradim.co.il/ ותגיעי למיטב המעצבים והמעצבות, במהירות ובקלות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת maya807

מאת: maya807משפחה וזוגיות - כללי02/11/111272 צפיות
למי יש זמן לארוז? באפשרותכם למצוא מס' חברות המספקות שירותי אריזה בנוסף להובלה. צוות עבודה יבוא לעסק מס' ימים לפני יום המעבר בכדי לארוז רכושכם.

מאת: maya807בית חכם02/11/111064 צפיות
כל אדם מכיר סיפור על שכן שנשדד בזמן מסויים. לאור ההתפתחות הטכנולוגית, יש המון גילויים ופתרונות אבטחה שלא יצריכו מכם מאמצים גדולים מדי פיסית וגם מבחינה פיננסית.

מאת: maya807בניין ואחזקה - כללי02/11/111295 צפיות
יש כל הזמן הפסקות חשמל? אינכם חשמלאים מוסמכים? חשוב לזכור לא לנסות לתקן באופן עצמי את בעיית החשמל

מאת: maya807לימודים אקדמאיים02/11/111211 צפיות
אין מנוס אלא לחשוב טוב-טוב על מה שלומדים. יש לעניין סיבה ברורה מאוד, שכן החלטה זו בהחלט תשפיע על חייכם. קיים סיכוי רציני, שסוג התואר שאתם תבחרו

מאת: maya807שיפוצים02/11/111209 צפיות
בזמן שקונים שיש, וודאו שהעלות כוללת גם הובלה, התקנה ואחר

מאת: maya807שיפוצים02/11/111236 צפיות
ככל שהשנים עוברות לאחר שסיימתם תיכון - ככה יותר קשה להשלים את הבגרויות. לכן , אנו ממליצים שתתחילו בתהליך הכי מוקדם שאפשר.

מאת: maya807שיפוצים02/11/111878 צפיות
יש קונצונזוס! זכוכית היא חומר מקסים, המלא בתכונות שהופכות אותו לפרקטי ודקורטיבי – חומרי הגלם נמצאים במצבו הטבעי בשפ

מאמרים נוספים בנושא שמלות כלה ובגדי חתן

מאת: רוני הכהןשמלות כלה ובגדי חתן07/12/171513 צפיות
איפה מוצאים שמלה שכזו? עבור שמלות ערב תל אביב הוא המקום המושלם, כזה שחוסך הרבה התרוצצויות ברחבי עיר שלמה.

מאת: ניב אבןשמלות כלה ובגדי חתן27/06/171931 צפיות
איך יודעים לבחור את השמלה האחת שתיראה הכי טוב שאפשר על הגוף וגם תהיה נוחה למשך של כמה שעות טובות של אירוע? קראו את הדברים הבאים.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/162228 צפיות
חתונה, הינה הזדמנות נהדרת, עבור גברים רבים ללבוש חליפת חתן יוקרתית ולהיראות שונה, מאשר הם נראים במהלך היום יום. מדובר על יום מיוחד ומקודש שבו הם יכולים להראות לכל החברים ובני המשפחה

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/162096 צפיות
אופנת גברים מתפתחת מדי יום בקצב מהיר, יותר ויותר גברים מקבלים מודעות למראה החיצוני שלהם ומתחילים להשקיע בו זמן וכסף רבים. אם מדובר בחתנים צעירים המחפשים חליפת חתן ייחודית ועשירה, ניתן ללכת דווקא על הסגנון של חליפות שחורות לחתן

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161874 צפיות
לא רק לכלה, מגיע ללבוש שמלה מפוארת אלא החצי השני שלה בן זוגה, חייב להיראות מרשים ואלגנטי. בחירה של חליפת חתנים, אינה קלה. יש מבחר רב של חליפות ויש להתאים אותן על פי מבנה גופו וטעמו האישי של החתן. ברים רבים, עשויים להיאבד בתוך שפע של מבחר בתחום החליפות. יש להגיע לחנויות המובחרות שבהן נמצא צוות מיומן של מוכרים שמתמחים באופנת גברים. יש למצוא חנויות שיש בהן הכל מחליפות, חולצות, עניבות, ואפילו חנויות עם נעליים.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161891 צפיות
כיום, על מנת למצוא חליפות חתן זולות, קיימת מספר דרכים מובילות, כגון: חנויות אופנה רבות יוצאות מדי זמן מה, במיוחד בתקופת החגים במבצעי ענק עבור בגדי אופנה לגברים, אם אתם נישאים בתקופת האביב, תוכלו לקחת בחשבון כי בחג פסח תוכלו ליהנות ממגוון רחב של מבצעים והנחות בכל רחבי הארץ.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161855 צפיות
בזמנים המודרניים של היום, ניתן למצוא חליפות גברים שמתאימות לאירועים השונים, אם לעסקים, לעבודה, לאירועים מיוחדים ואפילו חליפות חתן. חליפת גברים, נמדדת באיכות הבד, בהתאמתה למבנה הגוף, וישנן חליפות, המוזמנות בתפירה אישית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica