חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד להכין את הבית לקראת הדברה ?

מאת: BRC - הדברההדברה17/01/20111007 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מזיקים פוגעים באופן משמעותי באיכות החיים שלנו, הן באספקט הבריאותי, האסתטי ובעיקר בכל מה שקשור לתחושה הטובה שלנו, בעיקר כשאלה חודרים אל ביתנו ומבצרנו. אנשי הדברה הם מקצוענים, שביכולתם לפתור את הבעיה אחת ולתמיד, ותהליך הדברה הוא כזה המתאים למיגור הבעיה, אולם טרם תחילת ההדברה נדרש לדעת כיצד להכין את הבית לקראתה, וכמו כן נדרש לדעת מה מותר ומה אסור לעשות עם החזרה הביתה.

הכנת הבית לקראת הדברה - עשה ואל תעשה

  1. יש לדאוג כי הבית יהיהמסודר ככל האפשר, שלא יהיו חפצים פזורים על הרצפה, לרכז כביסה, נעלים ותיקיםבמקום אחד (כבר נגיע לזה) ולדאוג כי שטחי המעבר פתוחים.
  2. מרססים במטבח? יש לוודאכי כל המזון סגור וחתום היטב בארונות, כי אין כלי אוכל בחוץ וכי השיש, הכיורוהרצפה פנויים לחלוטין. רצוי להזיז את המקרר מהקיר כדי שאפשר יהיה לרססמאחוריו.
  3. כך גם בסלון ובשאר חדריהמגורים - הזיזו את הרהיטים מהקיר, על מנת שהמדביר יוכל לעבוד מאחוריהם.
  4. באמבטיה, הכניסולמגירות או לארונות מברשות שיניים ושיער וכל פריט הבא במגע עם העור.
  5. במידה ואתם מבצעיםהדברה נגד פרעושים או פשפשים, יש לרכז במקום אחד את כל המצעים והבגדים שהיובחוץ. כל אלה יודברו בנפרד, ותוכלו לכבס אותם לאחר שתחזרו הביתה (ורצויבכביסת הרתחה).
  6. אם יש לכם חיות בית, ישלהעביר אותם למקום אחר, ולהחזירם רק בעת שמתקבל אישור לכך מחברת ההדברה (כמהשעות לאחר תום ריסוס מלא, בקשו הנחיות מדויקות). כמובן שדאגו להעלים גם את כלהאוכל של החיות ולסגור היטב את שקיות המזון שלהם.

ומה לאחר סיום פעולת הדברה ?

כשאתם מזמינים את חברה ההדברה לביתכם, בדקו איתם מתי תוכלו לשוב הביתה ומהן הפעולות שתוכלו לבצע בו. שימו לב, כי עליכם לציין את גילאי כל המתגוררים בבית, היות והחוקים לגבי ילדים, קשישים ונשים בהריון שונים מהחוקים לגבי מבוגרים בריאים. בכל מקרה, יש להמתין את מספר השעות שדורשת חברת הדברה בטרם תחזרו הביתה.

עם הכניסה לבית, פתחו את כל החלונות והדלתות, על מנת לאוורר את הבית כיאות. ה"חוק" הוא כי אסור לשטוף את הרצפה במשך יומיים או שלושה, אם כי לאחר יום ניתן להעביר עליה מטלית רטובה (ללא חומר ניקוי). כמובן, הקפידו בימים אלה יותר על התנהגותם של תינוקות זוחלים, פעוטות וחיות הבית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת BRC שירותי הדברה, עוסקת בשירותי ריסוס ושירותי הדברת מזיקים שונים למעלה מ25 שנה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת BRC - הדברה

מאת: BRC - הדברההדברה23/11/11990 צפיות
תושבי חיפה, בייחוד התושבים המתגוררים באזור הר הכרמל, מכירים את תופעת הג'וקים במרבית ימי השנה, בייחוד בעונת הקיץ בה התופעה מגיעה לשיאה. הוואדיות והיערות הרבים של אזור חיפה מהווים מצע נוח ביותר להתרבות של תיקנים, יתושים, צרעות ומיני מכרסמים ולכן השכרת שירותיה של חברת הדברה בחיפה לצורך ריסוס ג'וקים, מוגדרת פעמים רבות על ידי התושבים כחובה ולא כבחירה.

מאת: BRC - הדברההדברה22/10/11719 צפיות
אם בימים עברו נאלצנו להתמודד עם כל הקשור אל תיקנים ונחילי הנמלים בביתנו וזאת משום שעלות תהליך ההדברה הייתה יקרה ולרוב נעשתה במפעלים, מסעדות ועסקים שונים, כיום המצב השתנה. בשנים האחרונות, כמעט כל בית אב בישראל מזמין פעם בשנה מדביר מקצועי על מנת שיבצע פעולות של הדברת נמלים וכן פעולת ריסוס ג'וקים.

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191750 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181670 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181255 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181376 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181384 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181358 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181274 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica