חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כמה טיפים חשובים לפני שאתם רוכשים רכב חדש

מאת: רם גדתחבורה ורכב - כללי19/01/20111107 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מזל טוב! אתם עומדים לרכוש רכב חדש. ישנם מספר דברים חשובים אותם רצוי שתבדקו לאורך תהליך הרכישה.

הכינו תקציב – דבר ראשון אשר עליכם לעשות הוא להגדיר לעצמכם תקציב. מגוון הדגמים עצום כך גם טווח המחירים. ברכישת רכב ישנו רכיב פסיכולוגי לא קטן. חלקכם רוצים אוטו צנוע כדי שהחברים לא יחשבו שהתעשרתם חלקכם רוצים אוטו מפואר דווקא כדי שהשכנים יחשבו שעשיתם בוכטה.נסו לנטרל את הרכיב הפסיכולוגי התרכזו בצרכים האמיתיים וביכולות הפיננסיות שלכם.

בדקו איזה מימון מתאים לכם – ישנן כיום אופציות מימון רבות, מהלוואה דרך סניף הבנק שלכם דרך חברות מימון יעודיות ועד הלוואה מהמעסיק או חברת הביטוח שלכם. כולם ללא יוצא מהכלל יבקשו לשעבד את הרכב אותו תרכשו. בדקו לכמה שנים אתם יכולים לקבל הלוואה ומה הריבית אותה היא נושאת. בדקו נקודות יציאה ואם יש לגביהן קנס.

חשבו היטב על הצרכים שלכם – במקביל לבחינת התקציב שעומד לרשותכם. חשבו היטב על הצרכים שלכם ואיך יבואו לידי ביטוי ברכישת הרכב. שתי דלתות? רכב ספורטיבי? גיר ידני או אוטומטי? רכב היברדי? רכב סטיישן? מיני ואן? 5 או 7 מקומות? ישנן הרבה חלופות שלכל אחת יתרונות וחסרונות. בסופו של דבר הרכישה עצמה תהיה סוג של פשרה. אם יש לכם התלבטות אל תהססו לגשת לסוכנות השכרת רכב וקחו לסוף שבוע רכב זהה לזה שאתם שוקלים לרכוש. אין כמו נסיעה של כמה ימים כדי לעזור ולגבש החלטה סופית

עשו שעורי בית באינטרנט – כל המידע אליו אתם זקוקים נמצא באינטרנט. מסרטים ביוטיוב הכוללים נסיעות מבחן על כל רכב עליו תחלמו דרך השוואות טכניות בין רכבים בכל שפה שאתם מכירים. אין יבואן שעסוקו מכירת רכב חדש שלא הקים לעצמו אתר אינטרנט מכובד עם מידע מקיף על הרכבים אותם הוא מייבא. אל תהססו להעלות שאלות בכל הפורומים הרלוונטים. בסופו של תחקיר לא ארוך מידי, אין ספק שאחרי תחקיר לא ארוך מידי תצאו חכמים ומוכנים לשלב הבא בתהליך הרכישה.

בצעו נסיעת מבחן – לנסיעת מבחן ברכב חדש ישנה משמעות שונה לחלוטין מנסיעת מבחן בעת רכישת רכב יד שנייה. כאשר אתם רוכשים רכב חדש אין קירקושים, הכל נוצץ, הצבע מבריק והמנוע חרישי. שימו לב לכמה דברים משמעותיים: האצות ביניים – כאשר אתם משתלבים בתנועה יש להם משמעות בטיחותית רבה. נוחות מושב הנהג ועד כמה ניתן לכוון אותו. נוחות טעינת משא לתא המטען.

בדקו את האותיות הקטנות – כאשר אתם עושים חוזה רכישה מול היבואן מן הסתם הוא מלא אותיות קטנות שאת רובן לא תקראו. ובכל זאת נסו להתמקד באותיות הקטנות הקשורות באחריות אותה תקבלו. אל תהססו להציק ולקבל תשובות מלאות ומפורטות. אם יום אחד תהיה לכם בעיה, רצוי שתהיו מוכנים.

אל תהססו להתמקח – בצעתם נסיעת מבחן, בחרתם לעצמכם דגם הגיעה השעה לסגור ענינים עם המוכר. נסו להתמקח זה אף פעם לא מזיק. יכול להיות שלא תקבלו הנחה אבל בהחלט יש מצב שתקבלו תוספות שונות. מצבכם מול המוכר יהיה טוב במיוחד אם פשוט תבואו עם מזומן

 



תגיות המאמר: מכירה, השכרה, רכב חדש


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רם גד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רם גד

מאת: רם גדליסינג והשכרת רכב03/03/113819 צפיות
אתם עומדים להצטרף לאלו שמוכרים רכב יד שניה התהליך יכול להיות מעיק ולא ממש נעים מצד שני ישנה האפשרות שיהיה מהיר וקל זה כמעט רק תלו באיך שתובילו אותו. אתם מוזמנים לקבל אינפורמציה שתקל עליכם בתהליך

מאת: רם גדליסינג והשכרת רכב14/02/111851 צפיות
בטוח שיצא לכם להיות מעורבים בתהליך של מכירת רכב משומש בתור קונים, מוכרים או סתם יועצים ומלווים. התהליך עצמו יחסית קצר, החלטתם על סוג רכב ותקציב, בדקתם כמה אופציות דרך חברים, בלוח אינטרנטי או דרך עיתון. בדקתם וקניתם.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213588 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204180 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205100 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192546 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181360 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181320 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181523 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica