חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עבודה מועדפת

מאת: אורן אלמילךדרושים20/01/20111270 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זה לא משנה אם תקרא לזה עבודה נדרשת או עבודה מועדפת, מדובר באותה סוג של עבודה או במילים אחרות עבודה לחיילים משוחררים. לחיילים שזה עתה השתחררו מצה"ל יש את האפשרות לעבודה בעבודה מועדפת, ישנה הגדרה ברורה של הביטוח הלאומי מה היא עבודה מועדפת ומה לא. ניתן להתחיל לעבוד בעבודה מועדפת עד שנתיים מהשחרור מצה"ל ואין הבדל בין בנים ששירתו 3 שנים או בנות ששירתו שנתיים, אפשרות העבודה המועדפת פתוחה גם עבור בנות שביצעו שירות לאומי מלא.

בכדי שהחיילים המשוחררים יוכלו לקבל מענק עבודה מועדפת מהביטוח הלאומי עליהם לעבודה בעבודה לפחות 150 ימי עבודה במשך שישה חודשים, ניתן לעבוד במספר עבודות ואין צורך לבצע את כל הזמן הדרוש בעבודה אחת. גובה המענק של עבודה מועדפת משתנה משנה לשנה, לדוגמא בשנת 2010 עמד סכום המענק על 8,804 ₪ ואילו בשנת 2011 המענק עומד על 9,009 ₪, המענק שמשולם על ידי הביטוח הלאומי לחייל המשוחרר מתייחס לשנה שבה התחיל לעבוד המשוחרר בעבודה המועדפת ולא בהתאם לשנת השחרור מצה"ל.

התחומים שאותם הגדיר הביטוח הלאומי כתחומי עבודה מועדפת כוללים את הדברים הבאים: תחנות דלק, מלונות וצימרים, טיפול באנשים עם מוגבלויות, גידולים חקלאיים, בתי אריזה, עבודות בניין, בתי מלאכה ומפעלים. חשוב לציין שעבודות פקידות בכל אחד מתחומי העבודה המועדפת לא יזכו אותכם במענק עבודה מועדפת. על מנת לדעת האם התפקיד הספציפי שלכם בחברה מחשב עבודה מועדפת או לא יש ליצור קשר עם הביטוח הלאומי (באמצעות הטלפון *6050, אתר האינטרנט או ישירות באחד מהסניפים ברחבי הארץ).

התנאים שמזכים חייל משוחרר במענק עבודה מועדפת, הינם התנאים הבאים:

1. סוג העבודה (האם העבודה הוגדרה על ידי הביטוח הלאומי כעבודה מועדפת או לא).

2. משך העבודה (האם צברת 150 ימים עבודה במשך 6 חודשי עבודה).

3. התאמה לתנאים ולדרישות של הביטוח הלאומי (לביטוח הלאומי ישנם הגבלים שונים עבור החיילים המשוחררים, אחד מהם הוא לדוגמא שעליהם להתחיל לבצע את העבודה המועדפת עד לשנתיים מהשחרור מצה"ל. על מנת לבדוק את כל התנאים וההגבלות יש להיכנס לאתר הביטוח הלאומי).

שיהיה בהצלחה במציאת עבודה מועדפת, אסור לשכוח לבדוק כל עבודה ישירות מול הביטוח הלאומי ולא לקבל תשובות רק מהמעסיק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתר Muadefet.com  עוסק במציאת עבודה מועדפת לחיילים משוחררים. בין מגוון העבודות באתר תוכלו למצוא גם עבודה בקיבוץ.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורן אלמילך

מאת: אורן אלמילךדרושים09/09/102596 צפיות
אין כיום חייל שמשתחרר מצה"ל ואינו יודע מהו המושג עבודה מועדפת, כל חייל מספר חודשים לפני השחרור כבר מתחיל לחשוב על הצד של אחרי השחרור והצעד המשמעותי הראשון הוא מציאת עבודה – ולרוב מדובר בעבודה מועדפת. במאמר זה נדבר על תחום העבודה המועדפת בקיבוץ או כמו שרבים קוראים לזה – עבודה מועדפת בחקלאות.

מאמרים נוספים בנושא דרושים

מאת: ליאורדרושים01/01/174104 צפיות
עבודה באירופה לאנשים צעירים, יכולה להתאים עבור ישראלים, שהם בעלי דרכון אירופי. עבודה באירופה, כאנשי מכירות, מאפשרת להרוויח סכומים גבוהים, ולכן היא כדאית.

מאת: elichai rubinדרושים14/06/152684 צפיות
מעסיקים רבים במשק הישראלי, קטנים כגדולים, מתקשים למצוא עובדים איכותיים המתאימים להם מבחינת זמינות, כישורים מקצועיים, ניסיון, מקום מגורים ופרמטרים נוספים. ולכן, הוקמה הרשת החברתית iperhour, רשת זאת מאפשרת למעסיקים ומחפשי עבודה למצוא אחד את השני.

מאת: arielcדרושים17/04/151853 צפיות
מה היא עבודה בחול, ומה כדאי לדעת לפני שעולים על המטוס?

מאת: arielcדרושים17/04/151781 צפיות
טיפים שיעזרו לכם למצוא עבודה בקנדה

מאת: tanga2דרושים10/04/151863 צפיות
עבודות שוות בקנדה

מאת: tanga2דרושים10/04/151899 צפיות
אילו יעדים איכותיים יש לעבודה בחול?

מאת: tanga2דרושים10/04/151798 צפיות
ברצלונה היא עיר נפלאה ותיירותית בספרד. עבודה בברצלונה מספקת חוויה מדהימה ובלתי נשכחת וגם סכומי כסף לא מבוטלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica