חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיסות לנופש באילת עם ארקיע

מאת: יוסי רוטמןטיולים בארץ25/01/20111504 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיסות ארקיע לאילת

יצא לכם לפגוש נסיכה לאחרונה? ואולי איזה קיסר?

ואת מלכת שבא? לא זאת לא מתיחה. הם כאן בארץ והם מחכים רק לכם

כשאתם ניגשים לבחור מלון , בחרו באחד ה מלונות באילת,

למשל "מלון הנסיכה אילת", "מלון קיסר פרימייר אילת" ו"מלון הילטוו מלכת שבא אילת".

"מלון הנסיכה"-

כמובן נגיע באחת מה טיסות לאילת, ואם אפשר אז טיסות ארקיע לאילת.

מלון יוקרתי ויחודי בעיצובו שוכן במקום קסום ומציע סוויטות וחדרים מפוארים המשקיפים אל הבריכה, ההרים והים. במלון לובי-בר המשקיף לים, ספא מפנק ומסעדות איכותיות, מספר בריכות, מדשאות, אולמות אירועים ועוד.

במלון 419 חדרים כולל 64 סוויטות מיני בר,מרפסת,פינת ישיבה ואמבטיות מרווחות. סוגי חדרים: חדרי דה לקס הפונים להר ולים/בריכה,סוויטת ג'וניור,סוויטות דה לקס,סוויטות נושאיות,סוויטות נשיאותית. כל חדרי המלון מאפשרים אכלוס לזוג+שני ילדים. והנוף פשוט מדהים, נוף לחוף הים, נוף לים, נוף לבריכה, נוף להרים.

כעת נעבור למלון אחר ממלונות אילת

"מלון קיסר פרמייר אילת"-

כשמו כן הוא,מבין מלונות אילת, מלון שאפילו הקיסר היה שמח להתארח.

מלון קיסר באילת המחודש במלון צוות מקצועי, מרתק ומפתיע מידי ערב בהופעות מקוריות למבוגרים ומעסיק את הנוער והילדים ללא הפסקה. במלון ספא המציע מגוון טיפולים רחב, סאונה פינית יבשה וחדר כושר.

במלון 241 חדרים המשקיפים לנופים הקסומים של הים האדום,לגונה או בריכת המלון הטרופית. מרפסת שמש, מיני מקרר, כספת, טלויזיה עם כבלים, מיבשי שיער ערכות קפה ותה. בכל חדר ניתן לארח עד שני ילדים נוספים. 2 סוויטות מהודרות המאפשרות לשדרג את שהותכם.

מיותר לציין שמבין מלונות אילת, זהו המלון עם הנוף המדהים ביותר-

נוף לחוף הים, נוף לים, נוף לעיר, נוף לבריכה, נוף להרים.

ועוד קריטריון חשוב, לא צריך שום טיסה מטיסות אילת כדי להגיע למרכזי הקניות... הכל במרחק צעדים.

ונעבור לעוד מלון ממלונות אילת

"מלון הילטון מלכת שבא אילת"

מלון עם שם כזה חייב ליווי מיוחד מאחת מטיסות אילת, וכמובן ניקח את ארקיע לאילת, הנותנת לנו תחושה שאנו באמת בני מלכות.

המלון בנוי בהשראת הארמון התנ"כי של מלכת שבא, מציע לאורחיו את כל אמצעי הנוחות האפשריים במבנה יוקרתי ומהמם ביופיו. מציע חדרי אירוח מפוארים ויחידות משפחתיות מרווחות.ספא ומועדון בריאות יוקרתיים.  מועדון ילדים בליווי והדרכת צוות מיומן לביצוע עבודות יצירה, משחקי חברה ומופעים.  צוות בידור המפעיל מגוון פעילויות בידור ושעשוע- לילדים, נוער ומבוגרים.

במלון 4 סוגי חדרים:

חדרי דה לקס: חדר מרווח כולל פינת ישיבה,טלוויזיה, מקרר, כספת, ערכה להכנת קפה ותה. כמות אנשים- זוג או זוג+ילד.
חדרי ג'וניור: חדר אירוח הכולל סלון וחדר שינה פנימי, ערכה להכנת קפה ותה, 2 טלוויזיות, כספת ומטבחון הכולל מקרר ומיקרוגל. כמות אנשים- זוג+2 .
חדרי משפחה דה לקס: יחידת אירוח הכוללת חדר שינה וסלון נפרדים,ערכה להכנת קפה ותה, 2 טלוויזיות, כספת ומטבחון הכולל מקרר ומיקרוגל. כמות אנשים- זוג+2 חלקן זוג+3.

וכמובן לכל אחד ממלונות אילת נגיע בחברת ארקיע לאילת, המאפשרת לכם טיסה נהדרת, ותחושה יוקרתית ומכובדת. מכל טיסות אילת.

זכרו בארקיע לאילת, הגבול הוא רק הרקיע...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יוסי רוטמן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי רוטמן

מאת: יוסי רוטמןטיולים בארץ26/01/111392 צפיות
אילת מציעה שפע דילים ייחודיים וכל מלון או סוכנות נסיעות מנסה לבדל עצמה ולהציע דילים טובים יותר, אטרקטיביים ומענינים יותר שיקלעו לטעמו של התייר הישראלי. עוד על דילים לאילת במאמר.

מאת: יוסי רוטמןנופש ותיירות19/12/109459 צפיות
כאשר אנו מחפשים בתי מלון באילת חשוב לבדוק את מלוא האינפורמציה לגבי כול מלון. להלן כמו טיפים על בתי מלון באילת.

מאת: יוסי רוטמןטיולים בארץ13/12/101911 צפיות
איחלת מציעה לנופש הישראלי ולתיירים חבילות נופש אטרקטיביות לכול עונות השנה.

מאת: יוסי רוטמןטיולים בארץ13/12/101434 צפיות
אילת היא עיר הנופש של ישראל, העיר מציעה לציבור הנופשים מגוון של דילים אטרקטיביים, להלן מדריך קצר לחיפוש דילים לאילת.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בארץ

מאת: שלום כהןטיולים בארץ05/02/192509 צפיות
אזור הגולן מלא בקיבוצים נפלאים, נופים טבעיים, וכן אתרים היסטוריים שניתן לטייל ביניהם במשך השנה. בין היישובים הקהילתיים בגולן ניתן לטייל בנופים של נחל הירמוך, אזור הכנרת, נהר הירדן, גבול סוריה, ואזורים רבים אחרים הכוללים שלל סוגי נופים המושלמים לטיולים. עבור אלו שרוצים לטייל באזור הזה, אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא עם טיולי ג'יפים בגולן המאפשרים לכם לעבור שלל הרפתקאות בין נופי ישראל.

מאת: שלום כהןטיולים בארץ04/12/182465 צפיות
מחפשים אטרקציה מסוג אחר עם המשפחה, לחברים או לעצמכם - אך מוצאים את עצמכם מתלבטים במה כבר אפשר לחדש הפעם? הרשו לנו לסבר את אזניכם עם אפשרות חדשה שאולי לא חשבתם עליה, או לכל הפחות לא ברצינות - והקדישו כמה דקות כדי לחשוב על כך באופן אמיתי לגבי עצמכם, ולהבין לבד מדוע כל כך הרבה אנשים ונשים בארץ ובעולם מתאהבים בכך, וחוזרים על כך שוב ושוב. כן, גם אתם תופתעו לגלות עד כמה טיולי ג'יפים יכולים לדבר אליכם, ולא משנה אם אלה טיולי ג'יפים בצפון, בדרום במרכז או בכלל בחו"ל.

מאת: שלום כהןטיולים בארץ18/09/181822 צפיות
העובדים שלכם צמאים לזמן איכות אחד עם השני? ברור לכם שהם זקוקים לגיבוש כדי להכיר אחד את השני קצת יותר לעומק? אם כך, אין ספק שאפשר להבין מדוע אתם, בתור בעלי העסק, תוהים מה תוכלו לעשות בנידון. יש אינספור אפשרויות בכל מה שקשור לגיבוש העובדים ואם כבר ניסיתם הכול, מדוע שלא תיקחו אותם היום לחוויה כמו טיולי ג'יפים בגלבוע? טיולי ג'יפים בגלבוע מוציאים אותנו מהמרחב הרגיל שלנו, מפגישים אותנו עם נופים נהדרים ונותנים לנו את ההזדמנות לעשות משהו אחר. לכן כדאי גם לכם לחשוב על האפשרות הזאת כי אין ספק שהעובדים שלכ

מאת: שלום כהןטיולים בארץ13/07/181406 צפיות
כיום ניתן למצוא דילים לאילת אשר יציעו לכם לישון במלונות חמישה כוכבים או אוהלים מפוארים, מלונות רגילים או אכסניות מיוחדות. בסופו של דבר כל אחד מכם יוכל להיות בטוח כי הדרך שלו לחופשה חד פעמית בעיר המיוחדת תהיה קצרה מאי פעם וזאת אם באמת ירצה בכך. רק תצטרכו לוודא כי אתם בוחנים בהקדם האפשרי את האופציות השונות שקיימות וזאת כל עוד מדובר על דילים לאילת וזאת אם תרצו ליהנות כפי שלא היה מזה זמן רב.

מאת: טל בן דודטיולים בארץ16/04/181448 צפיות
למצוא מקום שאפשר לשכור אופניים לקבוצות, ולרכוב על רקע נופים קדומים, מוריקים, בשילוב שחיה בבריכה טבעית אינו עניין של מה בכך. אם תוסיפו ארוחה ומדריך מעולה שייתן הסבר ככה על הדרך, זו אחת החוויות החזקות שלכם בקיץ הקרוב.

מאת: tiloniטיולים בארץ01/02/181534 צפיות
קיץ ישראלי הוא עונה חמה מכל בחינה שהיא. הורים וילדים מטפסים על קירות במאמץ נואש, בציפורניים כסוסות, במאמץ למצוא עוד אטרקציה, עוד בילוי, עוד מופע ובעיקר – מה לעשות עם ילדים ובלעדיהם.

מאת: רוני הכהןטיולים בארץ10/12/171447 צפיות
הבחירה בחופשה אשר מתרחשת בקיץ היא גם הרבה יותר חכמה מלפחות שלושה היבטים שונים, בייחוד כאשר רוצים לצאת אל עיר הנופש האהובה על הישראלים, הלוא היא אילת, וגם כאשר רוצים לצאת אל הפלגה באילת בתקופה שהיא אינה הקיץ.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica