חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדברת מזיקים – כל הדרכים להרחקת טפילים מהבית

מאת: אליעזר שור 2הדברה04/02/20111003 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זה יכול לקרות במקומות לא צפויים, בשעות לא צפויות ואפילו בכל מני סוגים של משפחות: משאירים לחם על השיש ותוך שעה קלה הוא מתמלא בנמלים סקרניות שהופכות אותו למוקד עליה לרגל. או יושבים בסלון, צופים בטלוויזיה כשלפתע מרגישים עקצוצים וגירודים מאיזה פשפש / פרעוש חוצפן שאין לו גבולות.

הדברת מזיקים שמה לכל זה סוף. אפילו בימים גשומים, מספיקים כמה ימים של שמש מחממת בכדי להחזיר לפני השטח את המזיקים השונים שמגיעים ללא היסוס לפתחי הבית ולחדרים.

הדברת מזיקים נחשבת יעילה ביותר (ביחס לתרסיסים וחומרים ביתיים נגד מזיקים) בעיקר בשל העובדה שהיא מטפלת לא רק במזיקים שנמצאים על פני השטח, אלא גם ובעיקר במזיקים שנמצאים בקן, שם הם מתוכננים לפגוע במלכה או במנגון ההתרבות שלהם.

יחד עם זאת, יש לומר שבטרם נפנה ל-הדברת מזיקים מקצועית, חשוב לשים לב לאזורים רגישים העלולים להוות מקור למזיקים רבים, ביניהם: ביובים פתוחים או סדקים בקירות, שאריות של מזון כמו פירורים על הרצפה, אוכל מבושל שנזרק לפח, שקית פתוחה של עוגיות או חטיף לא סגור שיושב בארון. גם צמחייה מרובה בקרבת מקום מגורים משפיעים מאוד על הימצאותם של מזיקים וכמובן - בעלי חיים, בבית או מחוצה לו.

הדברת מזיקים מקצועית גורסת כי אין צורך ממשי לשנות אורחי חיים רק בגל המזיקים. אין צורך לקצור צמחייה, או למסור את חיות המחמד לצער בעלי חיים. כל מה שצריך לעשות הוא לשמור על רמת הגיינה בסיסית ולקרוא למדביר מומחה שידע להחזיר לכם את איכות החיים ואת הצבע ללחיים.

שיטות ודרכים להדברת מזיקים

ניתן להבדיל בין כמה סוגים של הדברת מזיקים ולכן בטרם נזמין איש מקצוע שירסס, מומלץ להבין מול איזה מזיק בדיוק אנחנו עומדים. הסיבה היא שקיימים פתרונות שונים וחומרים רבים העומדים לרשות המדבירים, בהתאם לסוגי המזיקים:

הדברת תיקנים -  ריסוס נוזלי / הזרקת רעלים עם ג'ל חדשני / רימוני עשן

הדברת נמלים - נוזל הניתן לריסוס / הזרקת רעלים / אטימת חורים

הדברת פרעושים - נוזל הניתן לריסוס

הדברת עכברים -  פיזור רעלים מוצקים / נוזל הניתן לריסוס  / מלכודות קפיץ / מלכודות דבק  

כאמור, הדברת מזיקים מקצועית פותרת את בעיית המזיקים בבית ומונעת את חזרתם / התפתחותם של אותם מזיקים למשך תקופה מסוימת. מסיבה זו יש לבקש מהמדביר אחריות על העבודה, כשבדרך כלל תקופות האחריות הן:

עבור הדברת תיקנים - שנה

עבור הדברת נמלים - חצי שנה

עבור הדברת פרעושים - שלושה חודשים

מה לעשות אחרי שנסתיימה מלאכת ההדברה?

מדבירים שונים יבקשו מכם להימנע מכניסה לבית למשך זמן מה בהתאם לסוגי ההדברה השונים.  (ההמתנה אורכת בין שעות לימים אחדים ויש אפילו כאלו המאפשרות כניסה מיידית). כך או כך, בין אם מדובר בהדברת פרעושים, הדברת תיקנים, הדברת נמלים ועוד... מומלץ להשאיר את הבית אטום למשך מספר שעות אחרי ההדברה כדי לתת לחומר לעבוד ולפוג בטרם חוזרים לשגרה.

במידה ובוצע ריסוס בתוך ארונות בגדים או מטבח, מומלץ להעביר מטלית לחה על האזור ורק אז להחזיר את הטובין לארונות. בנוסף, כדאי להקפיד על פתיחה של חלונות ודלתות ולאוורר את הבית ואת הארונות כמה שיותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אליעזר שור

הדברת חולדות

הדברת טרמיטים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אליעזר שור 2

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191740 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181640 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181248 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181368 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181375 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181351 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181267 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica