חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פיננסית א' EZ100

מאת: EZ100לימודים אקדמאיים06/02/20111215 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות אנו עדים לתופעה חדשה במסגרת האקדמית של לימודי מנהל עסקים: דחיקת קורסים מסורתיים בדמות מיקרו כלכלה וסטטיסטיקה ושילוב אינטנסיבי של קורסים בחשבונאות, כדוגמת פיננסית א' ופיננסית ב, המיועדים להעשרת הידע של סטודנטים למנהל עסקים בעולם החשבונאות. מוסדות הלימוד מאמינים, בין היתר, כי באמצעות קורסים כפיננסית א', סטודנטים למנהל עסקים יזכו להבין את הבסיס החשבונאי הנדרש ממנהלים.


מה הקשר בין פיננסית א' ולעולם העסקים?

חשבונאות הינה שפה. שפת הדיווח הפיננסי. קורסים כדוגמת פיננסית א' מסייעים לסטודנטים למנהל עסקים לקבל את הבסיס הנדרש על מנת להבין את הכללים הבסיסיים של השפה החשבונאית. מובן כי ציפייה ולאחר קורסים בסיסי כמו פיננסית א' סטודנט למנהל עסקים ישלוט ברזי החשבונאות כמו סטודנט לראיית חשבון, אשר מלבד קורס בפיננסית א' עשה קורסים רבים ונוספים בחשבונאות, אך פיננסית א' הוא בגדר הבסיס הנדרש.

האם פיננסית א' נחשב קורס קשה?

ובכן, קושי הוא דבר סובייקטיבי. נדמה כי הקושי העיקרי עימו מתמודד סטודנט במסגרת פיננסית א' הוא הכרה עם עולם תוכן חדש של מושגים: לדוגמא, בפיננסית א' יתקבל סטודנט למנהל עסקים, לראשונה, במונחים כמו מאזן, דו"ח רווח והפסד ופקודות יומן. עם כך, ניתן לומר כי עבור סטודנט זה פיננסית א' יהיה סוג של מכינה: ברוך הבא לעולם החשבונאות, שלום כיתה (פיננסית) א'. קורס זה לעיתים נקרא גם יסודות החשבונאות או מבוא לחשבונאות.

האם ניתן ללמוד קורסים כדוגמת פיננסית א' רק במסגרת לימודי מנהל עסקים?

התשובה שלילית. בשנים האחרונות חוגי נוספים: לדוגמא, החוג למדעי המדינה, פתחו קורס בפיננסית א' (פיננסית א' – מבוא, פיננסית א' – יסודות החשבונאות וקורסים דומים) על מנת שגם סטודנטים למקצועות הומנים יוכלו להתנסות בלימודי חשבונאות במסגרת פיננסית א'. "דבר ראשון, הסטודנטים התעקשו לדעת מה לומדים החברים שלך במנהל עסקים", מספר פרופ' אייל שלם, מרצה מן המניין במרכז הבינתחומי."הסטודנטים ניגשו אלינו וביקשו: גם אנחנו רוצים ללמוד פיננסית א', כולם מדברים על פיננסית א' ורק לנו אין מושג על מה הם מדברים". ואכן, האקדמיה מיהרה לעשות את ההתאמות הנדרשות: כיום חלק לא מבוטל מן הסטודנטים במסגרות השונות עושים במסגרת התואר לפחות קורס אחד בפיננסית א'. המהדרין יציעו לסטודנטים אלה חבילה שלמה של קורסים כדוגמת פיננסית א' (פיננסית א' – יסודות, פיננסית א' – מתקדמת וקורסים נוספים(

האם ניתן לקבל עזרה בפיננסית א' באתר EZ100?

כן! אתר EZ100 נועד בראש ובראשונה לקבל עזרה בקורסים כדוגמת פיננסית א' לסטודנטים הלומדים במוסדות שונים להשכלה גבוהה. בין אם אתה לומד פיננסית א' במסגרת קורס בחשבונאות, פיננסית א' למנהל עסקים או שסתם התחשק לך לראות על מה כולם מדברים ובחרת את פיננסית א' כקורס בחירה : EZ100 הוא האתר שלך ללימודי פיננסית א'.

 



תגיות המאמר: פיננסית א


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתר EZ100 ללימודי חשבונאות באינטרנט - www.ez100.co.il

מורה פרטי לחשבונאות אולטימטיבי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת EZ100

מאת: EZ100מסיבות רווקים ורווקות21/01/111225 צפיות
זה כבר שנתיים שאני עובד בחברת הייטק. את רוב זמני אני מבלה במשרד, ערב אחד קיבלתי מייל עם הזמנה להדרכת אלכוהול ומשם הכל נראה אחרת :)

מאת: EZ100לימודים אקדמאיים24/12/101097 צפיות
במהלך לימודי בחשבונאות יצא לי לחשוב על זה לא מעט פעמים.. האם באמת משתלם להיות מצטיין בתואר בחשבונאות? זה שווה את הזמן והאנרגיה?

מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182597 צפיות
הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182445 צפיות
בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181896 צפיות
ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181716 צפיות
הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171485 צפיות
הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172273 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171950 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica