חפש מאמרים:
שלום אורח
09.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הבוס מציק ? תרימו איתו צ'ייסר !

מאת: EZ100מסיבות רווקים ורווקות21/01/20111228 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הבוס מציק ? תרימו איתו צ'ייסר !

זה כבר שנתיים שאני עובד בחברת הייטק. מאז סיום התואר חשקתי לעבוד בחברת שיווק ומצאתי נישה טובה בתור אנליסט בחברת הזנק שעסקה באינטרנט. את רוב זמני אני מבלה במשרד, ותשע עד חמש איך לומר - היא הגדרה אופטימית.

זוהי חברה קטנה אך שאפתנית והבעלים רוצים לראות תוצאות , ומהר. מי שלא מוכיח את עצמו לא נשאר בחברה. הווי צוותי מסתכם בריכולים על המנהל בפינת הקפה שלנו כל יום ב2 בצהרים , וזה כבר נהיה מסורת.

ביום חמישי אחד לפני שנה , קיבלנו מייל שאמר כך :

"סגל יקר. לציון שנה להקמתה של חברתנו , אנחנו מזמינים אותכם להרמת כוסית בחדר הישיבות בשעה 13:00. נתראה".

-"תראה מה זה. הם שוב מנסים לתת לנו הרגשה טובה למרות שאנחנו חמורים שלהם". אמר לי יוסי, השכן שלי ל"קוביה".

חייכתי .

התייצבנו בשעה הנקובה בחדר הישיבות. המנכ"ל , שהיטיב לנאום , הפעם לא האריך במילים. אחרי השבחים שחילק לנו על עבודתנו הטובה, הוא הודיע לנו שתיאם לנו סדנת קוקטיילים ליום שישי הקרוב, בביתו שבצפון, ושכן כדאי ומומלץ להביא בנות זוג.

לי , לא היתה בת זוג. אבל בכל זאת , אחרי לבטים רבים, הגעתי אל סדנת אלכוהול בביתו ביום שישי.

המדריכה הסבירה לנו מעט על יסודות האלכוהול ועל קוקטיילים מומלצים. החבר'ה שלנו פתאום נראו יותר מאושרים שהם עובדים בחברה, שסוף סוף הביאו הברקה בצוות ההנהלה והגיבוש התחיל להעלות חיוכים בקרב הסגל.

עוז, הבוס שלי קרא לי והגיש לי צ'ייסר של וויסקי משובח אותו שמר בארון. אני מאוד מרוצה מהעבודה שלך – תמשיך ככה. בדיוק החיזוק שהייתי צריך. אבל לחיזוק הבא לא ציפיתי ...

המדריכה קראה לי , ואמרה לי – "איפה הבת זוג שלך ? "

חייכתי במבוכה והצבעתי על דנה.

דנה הייתה המזכירה של מחלקת כספים. תמיד החלפנו חוויות בפינת הקפה אבל אף פעם לא היה לי אומץ להציע לה לצאת.

המדריכה הכריזה : " דנה ויותם – אתם תכינו לנו קוקטייל אקזוטי –  רמזור."

הסיכום שלי עם רמזורים הוא – שהם לא מפריעים לי להגיע לעבודה, ושאני צוחק מהבדיחות של גיסנו בתוכנית ההיא עם אדיר מילר , שאני חוזר מהעבודה. לא שמעתי מעולם על קוקטייל בשם הזה.

דנה היתה אמונה על התפוזים , הטריפל סק והגרנדין , ואני על הטקילה והפיזנג. המדריכה סיפרה בנתיים שפיזנג הוא ליקר ירוק שמכיל פירות טרופיים, בעיקר קיווי , והוא בעל 16% אלכוהול. בנוסף היא ציינה שבקוקטייל זה הוא בא בשילוב עם טקילה , שהוא משקה שמקורו במקסיקו ומיוצר מלפחות 51% עגבה כחולה.

אמרתי לדנה – יאללה , ניסע ?

היא חייכה אליי ומזגה לכוס קוקטייל את התפוזים והטריפל סק , הוסיפה קרח ומזגה באיטיות מעט גרנדין. התקבלו להן שתי שכבות של צהוב ולמטה אדום.

אני תפסתי את השייקר ושמתי בפנים קרח, טקילה ופיזנג, וניערתי. תוך כדי השיקשוק העפתי מבט על הבוס ופיזרתי חיוכים לכל עבר.

את התוצר מזגתי דרך המסננת אל הכוס בזהירות בשיטה שנקראת "הצפה" כך הסבירה לי המדריכה של סדנת הקוקטיילים.

לבסוף התקבל משקה של 3 שכבות – אדום , צהוב , ירוק . אותו קישטנו במטרייה ופלח תפוז.

חזרנו אני ודנה לשבת עם המשקה ושמתי בפנים שני קשים.

בסיומו של הערב שאלתי את דנה אם היא מעוניינת להפגש שוב , מחוץ לפינת הקפה , ונעניתי לחיוב.

מה אני אגיד לכם ? כנראה שהשחרור מהלחץ והשיגרה היום יומית שקיבלתי בסדנת האלכוהול, הוא זה שהניע אותי ודחף אותי להעיז ולבקש מדנה לצאת. אולי זה המשקה. אין לדעת.

אבל מה שכן , דנה ואני עברנו לגור יחד לפני חצי שנה, ושבוע שעבר הצעתי לה נישואין וגם קיבלתי "אור ירוק". את הסיפור שלנו מסדנת הקוקטיילים לא אשכח לעולם!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתר EZ100 ללימודי חשבונאות באינטרנט - www.ez100.co.il

מורה פרטי לחשבונאות אולטימטיבי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת EZ100

מאת: EZ100לימודים אקדמאיים06/02/111219 צפיות
מה לומדים בקורס פיננסית א'? איך לומדים ביעילות למבחן בפיננסית א'? EZ100 לימודי חשבונאות באינטרנט - סרטוני וידאו ללימוד החומר בחשבונאות

מאת: EZ100לימודים אקדמאיים24/12/101100 צפיות
במהלך לימודי בחשבונאות יצא לי לחשוב על זה לא מעט פעמים.. האם באמת משתלם להיות מצטיין בתואר בחשבונאות? זה שווה את הזמן והאנרגיה?

מאמרים נוספים בנושא מסיבות רווקים ורווקות

מאת: קובימסיבות רווקים ורווקות11/12/195769 צפיות
כל מי שהציע נישואין לבן או הבת זוג שלו יודע מיד אחר ההצעה , בגמר ההתרגשות , השימחה המיוחדת , הבכי, האושר שמציף אותנו ותחושחת הגאווה שהגבר שלכם בחר בכן להיות לו לאישה לאם ילדיו והשותפה לכל החיים , למחרת האנרגיוות מתחלפות למסע בזמן של חיפוש אולם, תקליטן,שמלת כלה ואיפור, את מי להזמין , איזה הפקה נעשה וממש צוללים להכנות מרתוניות, בו בזמן נזכרים שבאמת נשאר עוד קצת זמ למסיבות.

מאת: רוני הכהןמסיבות רווקים ורווקות09/11/171644 צפיות
מסיבה אמיתית תכלול לא מעט אלמנטים חשובים מלבד מסיבת רווקות אביזרים שובבים. מהם הדברים הכי חשובים? קראו הלאה ותבינו.

מאת: ניב אבןמסיבות רווקים ורווקות21/03/175545 צפיות
היום הזה של החתונה הוא יום אחד אשר לקראתו צריכים לחלוף ימים רבים שבהם ההתעסקות עבור הארגון של החתונה היא רבה וכוללת המוני פרטים שצריכים להכין וביניהם גם ההכנה של מסיבת הרווקות שנערכת בשבוע שלפני החתונה בצורה המסורתית.

מאת: vodplaceמסיבות רווקים ורווקות06/07/162020 צפיות
נדרשתם לארגן מסיבת רווקות והחלטתם לחפש מקום מיוחד במינו, למסיבה בלתי נשכחת... וילה למסיבת רווקות היא המקום המושלם לאירוע שכזה. תכנון מוקפד ושימוש במגוון האפשרויות והפינוקים שוילה למסיבת רווקות מציעה, יוביל לאירוע מדהים שהכלה המיועדת, החברות והמשפחה לא ישכחו זמן רב.

מאת: גילת פייןמסיבות רווקים ורווקות15/07/152224 צפיות
סגרתם מסיבה בלופט במרכז או בכל מקום אחר בארץ ושוקלים להזמין חשפנית? על שהרעיון נשמע טרנדי וסקסי, כדאי להביא בחשבון יתרונות וחסרונות שעשויים להרים את המסיבה לגבהים חדשים או לגרום גם לאי נעימויות.

מאת: גילת פייןמסיבות רווקים ורווקות28/06/151898 צפיות
הנה הגיע היום הגדול והחתן המאושר סומך על החברים הכי טובים שלו שיארגנו לו מסיבת רווקים בלתי נשכחת כמו שהוא תמיד חלם עליה. יש הרבה מקומות והרבה סוגים של מסיבות רווקים אך רק דרך אחת לבחירת הלוקיישן המושלם.

מאת: אסי יוסימסיבות רווקים ורווקות07/01/152592 צפיות
מסיבת שחרור, מפגש חברים או סתם כי בא לכם להתפנק לבד, יש כמה דברים שחשוב שתדעו מראש ובדרך כלל יהיו רלוונטיים עבור כל נערות הליווי החנויות מנהלות אתרים בהם תוכלו להזמין את הפריטים המבוקשים ולקבלם בתוך מספר ימים באמצעות רשת הדואר או שירותי. הקדימו לבצע את ההזמנ החושקות באקט מיני עם בני זוגן אזי בן הזוג מפרש שירותי ליווי זאת כדחייה מינית, עובדה המחלישה את האגו הגברי והדבר לא

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica