חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסכות ונשים

מאת: איתן גילעדנשים - כללי31/05/20091311 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מסכות ונשים

מסכות נועדו ליצור שכבת עור חדשה אצל המטופלת. כל אישה חולמת על פנים עם זוהר נקי. מסכה טבעית לפנים היא מוצר בריאות ללא ספק. קוסמטיקה ומוצרי מסכות הם חלק מסקאלה רחבה של מוצרי יופי וכן מוצרי טיפוח לאישה. ברוב חנויות הפארמים יש כיום סל נרחב של מוצרי יופי, בריאות וטיפוח וכן מוצרי מסכות לאישה וכן לגבר.
קיימים בשוק מספר סוגים של מסכות יש את מסיכות הלחות לעור יבש במיוחד, מסכות הלחות נועדו לטיפול בעור יבש במיוחד והם מוסרות לאחר משהו כמו עשר דקות או רבע שעה של פעולה אינטנסיבית על העור באמצעות טישו, הסרה קלה שמשאירה חלק מהחומר על הפנים ולא הסרה טוטאלית.
יש את מסכות הבוץ והחמר לעור שמן. מסכות אלו סופחות אליהן את השומנים והלכלוך וכן את התאים המתים בעור ומתייבשות אחרי חמש דקות או עשר דקות. הם מוסרים באמצעות רחיצת הפנים במים.
יש את מסיכות הקילוף שהם שייכים למוצרי הפילינג עם גרגירי הפלסטיק הקטנים ששורטים את העור ודומים בעיקרון למסכות החמר. למסכה יש פעולת קילוף קלה. יש את המסכות המתקלפות עם הג''ל לכל סוגי העור, המסכה מסוג זה מחדשת את העור. יש את המסכת ג''ל לעור רגיל וכן לעור שמנוני, מסכה שמקררת את העור. אחרי שימוש במסכה ובמוצריה מומלץ לעשות שימוש בקרמים של לחות להרגעת העור על מנת לא לייצר אדמומיות על העור. בכדי לשמור על העור אחרי הטיפול החודרני של המסכה מומלץ על הצמדת הטיפול של המסכה, הצמדת קרמים של לחות המיוצרים במיוחד לשם כך. יש לציין כי מסכות הם מוצרי קוסמטיקה לכל דבר ועניין, מוצרי קוסמטיקה עם תו תקן והקפדה על איכות בכדי שללקוח לא ייגרם נזק בשימוש במוצר. על כל מוצר מסיכה יש הוראות שימוש רבות, מפורטות ומדויקות בדרך כלל.
לעיתים קרובות אנחנו שומעים את המשפט: "שלום, תביא לי את מסיכת הבוץ הזאת עם חבילת הבוץ, כמה זה יעלה לי?" המוכר משיב משהו כמו עשרים שקלים בבקשה! מי היה מאמין שמאה או מאתיים גרם בוץ יימכרו ברשתות השיווק כמוצר יוקרתי המשמש לארסנל הנשק הנשי, היופי. מסתבר כיום שקיא של תנינים משמש להשקת בשמים, פלא שהבוץ ומוצריו הפכו למוצרי יוקרה ויופי. מוצרי מסכות כיום נפוצים ביותר ומה שנפוץ יותר הוא גם טיפול במסכות בוץ אצל קוסמטיקאיות מוסמכות. כספים רבים נשפכים על מוצרי מסיכות ועל מסיכות בוץ למיניהם. הבוץ במאה העשרים הפך למוצר מייצר רווח ונוכל אפוא לדבר על מהפיכת הבוץ מבלי כמובן להתלכלך בבוץ. לבוץ ולמוצרי מסיכות יש יכולות לחטא אזורים בעיתיים בפנים ולהעלים כתמים, זה לא נתגלה מהיום אלא עוד בעבר מה שמכונה תרופות סבתא תפס היום תאוצה. ענף הקוסמטיקה מקבל לתוכו את כל האופציות האפשריות בתנאי כמובן שהן נותנות תוצאות טובות ויעילות אחרת אין טעם בכל הניסיונות סרק האלו והם גם לא יחזיקו מעמד לאורך ימים אם הם אינן אפקטיביים כלל.

 



תגיות המאמר: מסכות ונשים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מתוך פורטל הקוסמטיקה

http://www.cosmetika.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איתן גילעד

מאת: איתן גילעדקוסמטיקה31/05/091049 צפיות
ניתוח אף ניתוח אף הוא ניתוח כירורגי מומלץ במיוחד לסובלים ממחלות שקורות בדרכי הנשימה כמו ברונכיטיס, או בעיות של נחירות בגלל תעלות אף סתומות. תעלות אף סתומות הם סיבה טובה לעריכת ניתוחי קוסמטיקה. ניתוח אף הפך היות לבד מההיבט הרפואי למשהו אסטטי שנועד ליצור אף יפה יותר אצל הגבר או האישה במקרה של אף עקום או אף עם גבנונית.

מאת: איתן גילעדקוסמטיקה31/05/091061 צפיות
קוזמטיקאיות מקצוע קוסמטיקאיות נחשב כיום כמקצוע מכניס ביותר במיוחד במגזר הנשי. נשים רבות עושות שימוש במוצרי איפור למיניהם עשרים וארבע שעות סביב השעון. אצל חלקם של הנשים השימוש במוצרי איפור נעשה בזמן הנסיעה, ברמזור, בשירותים הציבוריים, מול חלון הראווה, לפני דלת הכניסה לעבודה, באמצע הארוחה במסעדה. בכל מקום הם מתאפרות לקראת משהו שהם מקוות שיבוא אם המשהו הזה בא זה שייך למאמר אחר. בעקרון האיפור סובב סביב האישה בכל שעה משעות היממה ולכן רכישת ידע מקצועי בנושא איפור הפך למקצוע מבוקש הנלמד במכללות לאיפור ולספרות. נשים רבות לומדות את המקצוע ונהפכות למומחיות בענף קוסמטיקה ומוכשרות עם תעודות, רבות מהן פותחות לאחר מכן עסק עצמאי אם זה סלון לתספורות או סלון יופי, או חנות שבה הם מציעות פדיקור או מדיקור לציפורניים יפות יותר, מעוצבות בעיצובים שונים.

מאת: איתן גילעדקוסמטיקה31/05/091112 צפיות
הסרת משקפיים בלייזר הסרת משקפיים בלייזר הוא תהליך שגילתה הרפואה המודרנית במאה ה- 20 . בכלל הרפואה במאה ה- 20 התקדמה מאז תרופות הסבתא למיניהם. ההתחדשות והחידושים הטכנולוגיים כיום מאפשרים לנו לכמת את החידושים הטכנולוגיים ולבצע הסבה לחלקם מתחום לתחום למשל מהתחום הצבאי לתחום הרפואי והתעשייתי, תחום המזון והייצור לחדר הניתוח.

מאת: איתן גילעדקוסמטיקה31/05/091149 צפיות
הסרת שיער בלייזר הסרת שיער בלייזר נחשב לתחום השייך לרפואה אסטטית על כל גווניה ושלוחותיה הרבים. קוסמטיקה בתחום הסרת שיער בלייזר היא תחום פופולארי בקרב בני נוער ומתבגרים כאשר האידיאל של מראה הגוף החלק בפרסומות השונות על מרקעי הטלוויזיה ובתי הקולנוע מעניק למראה החלק מראה אידיאלי. חלק מהעניין של הסרת שיער בלייזר הוא להיות מקובל ופופולארי ולא להתבייש כאשר אתה נמצא בים או בבריכה עם הסביבה החברתית שלך.

מאת: איתן גילעדשיער31/05/091075 צפיות
הסרת שיער לצמיתות הסרת שיער לצמיתות זו שיטה שהתפתחה בעקבות חוסר ההצלחה של שיטות אחרות בתחום שהבטיחו הסרת שיער בלי עירבון להצלחת התהליך. חוסר ההצלחה בתחום זה הביא אנשים ונשים רבים לחזרה לשיטות פרימיטיביות כמו שימוש במשחות של הסרת שיער, גילוח המקום או הסרת שיער בשעווה, כי אם אין ערובה להסרת שיער לצמיתות למה לשלם פי עשר על דבר שלא מבטיח תוצאה מוצלחת, מתמטיקה פשוטה ביותר. כאן צמח לו תחום הסרת שיער לצמיתות, תחום שהבטיח הצלחה שיטתית מובטחת בכל הקשור למראה עור חלק ולמראה עור רענן ומבריק. אחת השיטות היעילות לשם השגת תוצאה זאת של הסרת שיער לצמיתות היא הסרת שיער בלייזר.

מאת: איתן גילעדשיער31/05/091056 צפיות
השתלות שיער השתלות שיער הם פתרון נוח ומיידי להתקרחות הראש. מראה שיער מלא מעיד על הריאות אצל הגבר ונשיות מודגשת אצל האישה. השיער פופולארי כיום ומוצג בפרסומות שם נראית הדוגמן או הדוגמנית עתירת השיער שחופפת את שיערה בשמפו מיוחד לניעת קשקשים, שמפו בנוסחה קלאסית שליו נכתב "יעיל בשימוש יומיומי להסרה ומניעה של קשקשים מעור הקרקפת".

מאת: איתן גילעדקוסמטיקה31/05/091131 צפיות
לייזר לייזר משמש כיום מחוץ לשימושיו הרפואיים לשם שימושים רבים ושונים כמו שימושים בתעשיית המתכת לחיתוך מדויק או לעבודה מדויקת על מכשירים טכנולוגיים עדינים, ייצור של מוצרים שונים עתירי טכנולוגיה, וכן למוצרים צבאיים שם מקורו למעשה. טכנולוגיית קוסמטיקה בלייזר היא טכנולוגיה מודרנית יעילה ביותר בשל רמת הדיוק של קרן הלייזר.

מאמרים נוספים בנושא נשים - כללי

מאת: tiloniנשים - כללי23/11/179312 צפיות
(חיפוש בגוגל תמונות, תמונות לא מצונזרות)

מאת: שלום כהןנשים - כללי23/05/1711390 צפיות
כמעט אין אדם שלא מכיר את המושג 'קנדידה', גם אם הוא אינו מכיר אותו בשמו. מדובר למעשה בפטריה מסוג שלרוב אינו מזיק, ואף קיים ככל הנראה בגופם של מרבית האנשים, אך במצבים מסוימים היא מביאה לזיהום ואיתו גירוי טורדני או אפילו כאב, ובמקרים נדירים של חולי קשה (כמו מחלות סופניות או כרוניות ספציפיות) היא אף מסכנת חיים. הטיפול בפטריית הקנדידה הוא פשוט, כמו גם אבחנתה, כך שכל עוד מקפידים לבדוק ולטפל, לא נשקפת כל סכנה לאדם הסובל ממנה - וכן מובטחת שמירה על איכות החיים שלו כפי שהיתה קודם לכן.

מאת: sharondan80נשים - כללי14/06/1610946 צפיות
ההכנות לחתונה, כל חתונה, נמשכות ברוב המקרים כמה וכמה חודשים, כשמטבע הדברים מקדישות הכלות לעתיד תשומת לב נרחבת לנושא השיער שלהן ביום המרגש ביותר בחייהן.

מאת: רוברטנשים - כללי06/09/152278 צפיות
תוספות שיער - שיער מלא וארוך גם אצלך! למה נשים כל כך אוהבות שיער ארוך? אם יש דבר שעדיין לא הצליח להשתנות מזה שנים על גבי שנים זה היופי בשיער ארוך של אישה. כולם יודעים ששיער ארוך אצל אישה זה אחד מן הסימנים הכי נשיים וסקסיים שיש. לא יעזור שינסו גם כמה גברים להאריך את שיערם ולחשוב שזה מתאים גם להם, מהאישה לא ניתן לקחת את יופי שיערה- זהו הכתר שלה. לכן, יותר ויותר נשים אשר שיערן אינה ארוך במיוחד או שהינו דליל ניגשות לפתרון הנהדר שהטכנולוגיה בתחום של עיצוב שיער מציעה להן- תוספות שיער.

מאת: רועי כץנשים - כללי09/08/151880 צפיות
תוספות שיער מהווה תוספת כח עצום למראה הטבעי שלך בכלל ולבטחון העצמי שלך בכלל. ישנם שיטות שונות להדבקת תוספות שיער. ישנם סוגים שונים של סוגי תוספות שיער, במאמר זה הביא כמה.

מאת: sharondan80נשים - כללי28/07/151810 צפיות
השמש הפציעה ורצית לעשות גיחה לחוף הים, אבל בגד הים מהשנה שעברה כבר לא יושב כל כך יפה? ואולי הוא לא עולה עליך בכלל? נשים רבות חוות את התחושות האלו בכל יום ולכן אספנו עבורכם את השאלות העיקריות על הצרת היקפים וסיפקנו תשובות.

מאת: אביגיל ולרנשים - כללי22/07/151988 צפיות
מצעים לילדים קונים בהמלצת ילדים בלבד. אין כמו הפעוט או המתבגר להסביר לנו באופן שאינו משתמע לשתי פנים על ההדפס של הדמות המצוירת או קבוצת הכדורגל שבלעדיהם אין למצעים רשות להיפרש על מיטתם. אם אצל ההורים המצעים נרכשים רק בחגים כמו ראש השנה ופסח, אצל הילדים הכל תלוי בסדרה המשודרת ובכוכבת המצוירת הבאה. קשה להחליט אם מצעים לילדים הם אלו שנרכשים בעקבות חלומות הילדות או שהם אלו שגורמים לחלומות בלילה להתעורר לחיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica