חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נישואין נוסח ברסלב

מאת: מיאו חתולההכרויות09/02/20111389 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מוסד המשפחה, ובכלל זה הנישואין, הווה יסוד חשוב ביותר בתרבות היהודית באופן כללי ובפרט אצל חרדים ודתיים, הרואים במציאת זיווג נכון והקמת משפחה מרובת ילדים את תחילת הדרך להבאת הגאולה על עם ישראל.  יחד עם זאת, המציאות משתנה, ומנהגים תרבותיים או דתיים שהיו נכונים לימי קדם, אינם עוד רלוונטיים לימנו אנו. במאמר זה נעלה על הכתב טיפים לשמירה על נישואין תקינים לאורך זמן, בעצתם של חכמי ברסלב ובראשם רבי נחמן מ אומן שגילה התייחסות קצת שונה מן המקובל, בין היתר גם לעניין המשפחה וחיי הנישואין.


החוק הבסיסי ביותר לקיומה של מערכת יחסים מוצלחת, ולכל מערכת יחסים  בכלל, היא קיומה של תקשורת בין שני הצדדים. בניית תכניות משותפות ותיאום ציפיות הן כלי הכרחי לשלום בית. הרמוניה משמעותה שכל אחד מהצדדים משמיע וחולק עם בן הזוג את רצונותיו. בדיוק כשם שהקדוש ברוך הוא העניק לנו תרי"ג מצוות שמטרתן להסביר לנו מה ציפיותיו מאיתנו, ראוי שגם אנחנו נלמד להסביר למה אנו מצפים זה מזו.

באותה מידה גם חשוב לשמור על הכבוד ההדדי בין בני הזוג, ומתן אמון מלא אחד בשני.

אמון וכבוד הדדי הם התשתית לשמירה על יחסים בריאים ויציבים. הכלל השלישי הוא לא לקבל את בן או בת הזוג כמובן מאליו. להודות על כל דבר שהוא או היא עושים למענכם, גם אם מדובר בפרט יום יומי, כפי שאנו מודים לאל על כל פרי יצירתו אשר ברא.

בתוך כך חשוב להמשיך לשמור על להבה בוערת, זכרו כי כולם חושקים בפרי האסור, וכניעה לפיתוי לא יניבו תוצאות חיוביות. דאגו לצאת, לטייל יחדיו ולכבד את חוקי הישות לטובת טהרת המשפחה וצניעותה של האישה.

זכרו תמיד כי אף אחד לא נברא מושלם, ואין טעם לנסות לשנות זאת. הסתכלו תמיד בתוך עצמכם, הסתכלות פנימית זו תעיד על כך שהמום עליו אתם מלינים- ייתכן כי הוא למעשה המום שלכם בלבד.

 



תגיות המאמר: ברסלב, אומן


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיאו חתולה

מאת: מיאו חתולהמחשבים וטכנולגיה - כללי07/02/111092 צפיות
מדפסת לייזר ומדפסות בכלל כבר לא יקרות כפי שאני בטח חושבת, ונמכרות בשוק הקמעונאי במחיר שווה נפש. גם עלות אחזקה וטיפול במדפסת, כגון דיו וטיונר, דפי A4 וכיוצא בזה, הפכו לחסכוניים יותר, ואפילו ידידותיים יותר למשתמש

מאת: מיאו חתולהעיצוב אתרים06/02/111636 צפיות
עתיד העסק שלך תלוי בהרבה גורמים, והשקעת הון בהקמת העסק החדש שלך, לכן חשוב לכוון גבוה ולהבטיח את הצלחת ההשקעה, פנייה לקהל יעד נכון ורחב, יצירת תדמית מוכרת באופן שקול, ושירות לקוחות מזמין ואמין, הם בעצם הקלף שלך לניצחון.

מאת: מיאו חתולהקידום אתרים02/02/11924 צפיות
בעולם בו הקדמה הטכנולוגית מתפשטת ורווחת בכל תחום, קל מאוד להבין, כי הדרך הבטוחה ביותר לשיווק וקידום עסק או מסר משלך, ולהשאיר חותם, עוברת דרך מנועי החיפוש, ובכלל זה בגוגל.

מאמרים נוספים בנושא הכרויות

מאת: שאול כהןהכרויות10/03/202811 צפיות
כיום הדרך הקלה והמהירה ביותר להכיר אנשים חדשים היא דרך האינטרנט. פחות אנשים מכירים כיום ברחוב, בים או בפארק. אז אם אתם מחפשים להכיר כל מה שנותר לכם...

מאת: שמוליקהכרויות10/03/202804 צפיות
אין כמעט אף אחד שלא חולם על זוגיות מלבלבת, כזו שמלאה באהבה ומובילה בסופו של דבר לחתונה והקמת משפחה מאושרת. אתרי הכרויות מתבססים על השאיפה...

מאת: אבי דוידיהכרויות23/02/193544 צפיות
מאמר שימושי לגברים שרוצים לדעת איך להתחיל עם בחורות וגם לנשים שרוצות לדעת איך להצליח עם גברים.

מאת: שמוליקהכרויות17/02/172182 צפיות
עולם הדייטינג עבר שינוי מהותי בשנים האחרונות ,פעם שרצינו להכיר האפשרויות היו די מוגבלות, ההיכרויות הפופולאריות לקשר בדרך כלל הגיעו דרך חברים/משפחה או במסגרות לימודיות/חברתיות/צבא ובבילויים יזומים...

מאת: ברסלב מאירהכרויות22/01/163091 צפיות
סך הכל את/ה לא רוצים להיות לבד... רוצה חיים עם אשה/בעל טובה לשמוח בחיים נכון ?! זה למה את חושב שאם תגרה את נפשך בסרטים כחולים סרטי סקס ועירום - אתה חושב שזה ישחרר לך את הלחץ ? דמיונות אתה הולך לבזבז את מיטב בכוחות שלך והקדושה שלך על דמיונות ובסוף תשאר לבד רטוב ובודד מתוסכל ועצוב !!! איך יוצאים מזה ??????

מאת: בובו נגן הסקסופוןהכרויות02/11/153020 צפיות
יש אינספור אתרי הכרויות באינטרנט - אתרי הכרויות למטרץ סקס וסטוצים, לדתיים, לאנשי הייטק, לגיל הזהב, לצעירים, לחיפוש שוגר דדי ועוד רבים ומגוונים אחרים. ההבדל העיקרי בין כל האתרים מתחלק למעשה לשניים: אתרים חינם ואתרים בתשלום...

מאת: אוריה בן מנחםהכרויות22/06/153166 צפיות
רבים מאיתנו עושים זאת כיוון שהדבר מוסיף לריגוש שבמערכת היחסים, ויש היאמרו כי אלמנט של אהבה אסורה רק מגביר את החשק והאהבה בין בני הזוג ואף מעצים את הקשר ביניהם, במיוחד כאשר על דבר הקשר להשאר בתור סוד ולא לצאת לאוויר העולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica