חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנות לקידום מכירות

מאת: giftsצרכנות09/02/2011899 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חברות המארגנות אירועים עסקיים כמו: כנסים, תערוכות, השקות, ימי כיף לעובדים וכו', בוחרות מוצרים לקידום מכירות אותן הן מחלקות לאורחים. בחירת המתנות היא בהתאם לטיב האירוע, תקציבו והתחום בו החברה עוסקת.

 

כיצד בוחרים את החברה שתספק את המתנות?

צריך לערוך סקר שוק יסודי ולבחור חברה מנוסה ובעלת לקוחות גדולים. החברה המספקת את המתנות חייבת להיות אמינה ובעלת יכולת לעמוד בלוח הזמנים. החברה צריכה למכור מוצרים מקוריים, חדשניים ובעלי אריזה מרהיבה. החברה צריכה לייצר מוצרים במהירות ולתת ללקוחות יחס אישי.

מה מטרת חלוקת מוצרי קידום מכירות באירועי חברה?

כולם אוהבים לקבל מתנות. כאשר החברה נותנת ללקוחות מוצרים לקידום מכירות, אלו הם למעשה מתנות עליהן מוטבע לוגו החברה ולעתים גם פרטיה. מוצרים אלה מעניקים לחברה פרסום רב בקרב המשתתפים באירוע. המתנות מספקות ללקוחות הרגשה טובה של יחס אישי מצד הארגון. עבור הלקוחות, המתנות האלה יהיו מזכרת מן האירוע ואת השירותים שהחברה נותנת.  בכל שימוש במחזיק מפתחות, אביזר לרכב, לבישת חולצה או תלישת ממו מן המעמד,  שקיבלו מהחברה ועליהם מוטבע הלוגו שלה, הם ייזכרו בחברה. לא רק לקוחות החברה, האנשים עימם יפגשו, יחשפו למוצרים אלה וישימו לב לחברה. המתנות הן מוצרים פרסומיים שעלותם לחברה היא זניחה והרווח שלהם גדול. מוצר פרסומי אינו מתכלה כמו פלאייר ואינו עולה כמו שילוט חוצות או פרסום בעיתונות הרדיו והטלוויזיה. המתנות תורמות לקידום  העסקים ומותג החברה.

 

איזה מתנות ניתן לרכוש לאירוע חברה?

בחירת המוצרים תלויה בקהל הלקוחות של הארגון: תחום עיסוקם, הדרגה שלהם בחברה ועוד. את המוצר כדאי לבחור לפי המסר של הארגון ולפי עלותה. רצוי לרכוש כמות גדולה  של מתנות שינתנו לא רק באירועים אלא גם בפגישות עסקיות. באירועי חברה כמו ימי עיון והשקות,המתנה צריכה להתאים לסוג אירוע. על המוצר לשקף את תחום עיסוק החברה ובנוסף לגרום ללקוח לרצות לשמור אותה. גורם ההפתעה הוא בעל חשיבות ובחירת מתנה מיוחדת ויוצאת דופן תעורר את התגובה הרצויה. חשוב לזכור לקנות פריט עם זאת, צריך לרכוש מוצר שיגרום ללקוח לחוש שחשבו עליו.

החברה צריכה לרכוש את המוצרים מספק אמין ובעל מוניטין שיש לו היצע גדול של רעיונות מקוריים ואיכותיים. ככל שיהיה לכם מוצר מעניין יותר הוא ימשוך את תשומת ליבם של האנשים. חשוב להקפיד ולרכוש מתנות ברמה גבוהה משום שהן מהוות את כרטיס הביקור של החברה.

בין המתנות קיימים: כדורי לחץ עשויים גומי להרפיית מתחים, קופסת מתכת עם סוכריות, עטים איכותיים, ספלים, סט של מרקרים בצורת פרח, מעמד לכלי כתיבה בשילוב שעון ותאריכון, יומן, מעמד ממו, פדים לעכבר, שעוני יד, תיקים, אביזרי רכב, מטריות, נרות ועוד. מאפרות, חולצות עם הדפסים ברוח האירוע, כובעים, לוחות שנה, חמסות וכו'.

רכישת מוצרים לקידום מכירות מהווה ערוץ פרסומי זול ויעיל שיגדיל את קהל הלקוחות של החברה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מתנות מקוריות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת gifts

מאת: giftsקניות 27/03/11895 צפיות
כאשר רוצים לבחור מתנות לא שגרתיות לוועדי עובדים, חייב להשקיע מחשבה ולחפש חברות המתמחות בכך. מתנות שגרתיות וצפויות מפחיתות מהחוויה של מקבל המתנה. לעומת זאת, שי ייחודי מראה על יתר תשומת לב ומחשבה בחיפוש אחר המתנה המושלמת לעובד.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214245 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204382 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205284 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193443 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica