חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרסום 10 מתנות לעובדים

מאת: פרסום 10פרסום10/02/20111100 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

העובדים שלנו הם הדלק שמניע את המערכת. הם אלה שבאים יום יום לעבודה, נותנים מאה אחוז מעצמם ודואגים לסביבת עבודה חמה ונעימה. מתנות לעובדים בחגים או באירועים מיוחדים, זו הדרך שלנו לומר להם תודה. איך עושים זאת, הנה כמה טיפים איך לבחור מתנה אטרקטיבית לעובדים ולמה חשוב לשים לב

לפני שאתם בוחרים מתנות לעובדים. חשוב מאוד להבין את אופי האנשים העובדים בחברה. האם רוב העובדים מבוגרים, האם אתם מעסיקים בעיקר צעירים. כמה נשים וכמה גברים יש בחברה. לאחר שתפלחו את קהל היעד של המתנה, תוכלו לבחור מתנה שתיקלע לטעמם של כל אנשי החברה

כשמדובר על מתנות לעובדים, חלק גדול מהחברות נוהג לתת מתנות בחגים כמו פסח, ראש השנה או בציון תאריך חשוב לחברה, כמו בתאריך ההקמה או באירוע גיבוש או יום כיף. לפני שאתם בוחרים מתנות לעובדים, רצוי מאוד שתחליטו מתי אתם עתידים לתת את המתנה, כך שתוכלו לבחור מתנות בעלות קונספט ייחודי.

מתנה לעובדים אומרת:  אנחנו מעריכים את מה שאתם תורמים לחברה ורואים אתכם לא רק כעובדים אלא גם כבני אדם. זו הסיבה שחשוב לבחור מתנה בעלת צביון אישי, עם אמירה. כך למשל: הוספת הקדשה או ציטוט על מתנה כמו ספר או פריט לבית, יכולה לשדרג את המתנה ולהוסיף לה נפח אישי.

אם אתם יכולים, בחרו מתנה שיש לה משמעות לעובד ולחברה. כך למשל, אם אתם חברה שעוסקת בשיווק יינות, תוכלו לתת לכל עובד כוס יין עם הקדשה אישית. אם העובדים מגיעים לעבודה במדים, תוכלו ליצור עבורם חולצה ממותגת בצבע שונה או עם הדפס, כחולצת בונוס לימי שישי.

עוד מתנה אטרקטיבית יכולה להיות מסגרת לתמונה, עם הכיתוב. אתם חלק מהמשפחה. במסגרת העובד יכול לשים את תמונת המשפחה הפרטית שלו וכך כל המשפחות, הם בעצם חלק ממשפחה אחת גדולה.

היום ניתן להדפיס מה שרוצים על כל פריט, כך שכל מה שעליכם לעשות זה לבחור את הפריט המתאים לכם . ישנם חברות המאפשרות הוספת לוגו חברה או צירוף גלויה עם לוגו והקדשה לכל מתנה, כך שהעובד זוכר תמיד מאיפה הגיע השי.

מתנות לעובדים יכולות להיות מתנות המיועדות לכל המשפחה ולא דווקא לעובד. כאשר אתם משקיעים זמן ומחשבה, על מנת לשמח את היקרים לו, העובד מרגיש שאתם עושים משהו גם בשבילו.

ישנן חברות אשר נוהגות לתת לעובדים לבחור מבין שתיים או שלוש מתנות. בדרך זו אתם מגבירים את הסיכוי שכל עובד יקבל את מה שהכי מתאים לו וקולע לטעמו.

מתנות לעובדים מעניקים תחושה חיובית ובונים מערכת יחסים יציבה בין ההנהלה לעובדים. כל אחד אוהב להרגיש שזקוקים לו, שיש לו מקום עבודה שרואה אותו כאדם.

מבקשים לתת לעובדים מתנה ייחודית ? חג או אירוע חשוב מתקרב ואתם לא יודעים מה לתת לעובדים ? מבחר עצום של מתנות ייחודיות מחכה רק לכם.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פרסום 10 – מוצרי פרסום וקידום מכירות
בית אחד לכל מתנות ומוצרי פרסום מדליקים!
שירות מהיר ואיכותי במיוחד
http://www.pirsum10.co.il/ או להזמנות חייגו: 077-4000926

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פרסום 10

מאת: פרסום 10פרסום27/02/111155 צפיות
כל חברה מכירה את ההתרגשות המלווה כל הצגה בכנס או תערוכה. חשוב לכם ליצור רושם חיובי, לעניין, להפיץ את המסר ולדעת שהצלחתם להגיע לכמה שיותר אנשים. בתוך כל ההכנות לכנס, ישנו פרט אחד חשוב, כזה שיכול להפוך את הביתן שלכם להצלחה מסחררת, קוראים לזה מוצרי פרסום לכנסים.

מאמרים נוספים בנושא פרסום

מאת: ישראל רף פרסום06/02/222870 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. יש שנותנים עטים, מחברות ויש שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים כמזכרת עציצים ממותגים נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום18/06/213705 צפיות
עציצים ממותגים מסר של פריחה אישית ועסקית מתנות לראש השנה, לשמח את העובדים והלקוחות לקדם את העסק לתוצאות מעולות לטווח קצר וארוך בהשקעה כספית קטנה יחסית. המסר שלכם לוגו העסק ואולי גם משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק. עציצים ממותגים עם מסר של פריחה יבטיחו הצלחה מתנות שכף לקבל וקל לטפל ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום20/12/192469 צפיות
העובדים הם ללא ספק המנוע של העסק ולקראת החגים השונים מומלץ להעניק להם מתנות לטו בשבט בכדי להוקיר להם תודה ולהעניק להם מוטיבציה ושייכות למקום העבודה. המתנה הרלוונטית והמיוחדת ביותר שניתן להעניק מתנות לטו בשבט לעובדים היא עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציץ למשרד או לביתם

מאת: אמורפרסום28/06/175881 צפיות
עולם הפרסום מתפתח ומתרחב, ערוצי פרסום חדשים מתווספים לארגז הכלים של חברות הקידום והשיווק, ופרסום דרך רשתות חברתיות הוא אחת האפשרויות האפקטיביות בסל השירותים שמספקות חברות מקצועיות בתחום. כל אחד יכול לפתוח דף עסקי בפייסבוק, אולם אין די בפתיחת דף בלבד, ועל מנת שתיהנה מיתרונות השיווק של פייסבוק, עליך לוודא שהדף העסקי שלך מנוהל כיאות.

מאת: רפי רזניקפרסום21/02/175340 צפיות
הדפסה על שלט שמשונית הוא מוצר שכיח מאוד. כיום ניתן להדפיס דיגיטלית על שמשונית בגדלים שונים וצבעים וכמובן באיכות מצויינת.

מאת: ישראל רף פרסום28/11/162439 צפיות
ממש עוד מעט יחול חג האילנות ובעלי עסקים שמעוניינים תמיד להיות במרכז העניינים של הלקוחות, העובדים והקולגות העסקיים מחפשים דרכים יצירתיות למתג את השירותים והמוצרים שלהם בחגי ומועדי ישראל. בכתבה הבאה נציג בפניכם את המתנה הפופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט.

מאת: שלום כהןפרסום28/02/161963 צפיות
אחד המרכיבים הקבועים בשגרה של כל עובד, לא משנה באיזה תחום הוא עובד, הוא ארוחת הצהריים- להגעה לחדר האוכל ולאכילת ארוחת הצהריים, ישנה משמעות תזונתית גדולה, אך גם השפעה על חיי החברה של העובדים ואף על רווחתם הנפשית ושביעות רצונם ממקום העבודה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica