חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרסום חוצות מנצח עם שלט שמשונית

מאת: רפי רזניקפרסום21/02/20175341 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בדרך כלל שלט משמשונית משמש להדפסה דיגיטלית עד 25 מ"ר ומעבר לכך יש לשקול את משקל השלט כי השמשונית היא דקה מטבעה (400 גרם למ"ר) ואינה יכולה לשאת משקל רב.  עם זאת, ניתן למתוח את שלט השמשונית על מסגרת כלשהי (למשל ממתכת) ובכך ליצור מפרש אטום. מבחינה עיצובית שלט משמשונית נחשב ליפה ולאסתטי במיוחד.

בנוסף, הדפסה על שמשונית אינה מוגבלת מבחינת הצבעים האפשריים להדפסה. השמשונית מאפשרת לשלט להיות עמיד בפני התנאים החיצוניים של מזג האויר ובכך מונעת פגיעה בצבעים עצמם. שלט שמשונית משמש למעשה לשיווק של מגוון עסקים ולשמשונית עצמה יתרונות רבים מבחינת הגודל, הצבע והגרפיקה.

בנוסף, ניתן להתאים את הגימור ואת אופן התלייה של שלט השמשונית בהתאם לצרכי הלקוח. שלט שמשונית ניתן לתלות על גדרות, שילט לאתרי בנייה. למעשה, ההעדפות והצרכים של הלקוח מכתיבים את שיטת התלייה של שלט השמשונית והלקוח יכול לבחור בין  3 שיטות שונות לתליית שלטי שמשונית :

1. תפירת שלט השמשונית באמצעות טבעות ממתכת במרווחים שמאפשרים את תליית השלט באמצעות חבלים ללא כל סכנה של נזק לשמשונית, למשל : קריעה.

2. תפירת שלט השמשונית מסביב

3. הלבשת שלט השמשונית על גבי מוטות (ממתכת או מעץ) באמצעות תפירת שרוולים לשלט

יתרונות שלט השמשונית :

1. עמידות בפני כל תנאי מזג האויר לאורך זמן

2. עלות נמוכה

3. נוחות – שלט השמשונית ניתן לגלגול, קיפול והעברה באופן מהיר ונוח

4. הדפסה דיגיטלית –ההדפסה על שלט שמשונית היא דיגיטלית ולכן היא נחשבת לאיכותית ומדויקת. בנוסף, ניתן לחזור על ההדפסה שוב במידת הצורך כי מקורה הוא קובץ ממוחשב.

5. התאמה ללקוח : שלטי שמשונית מגיעים כמעט בכל רוחב ואורך, בגדלים ובמשקלים שונים ובמגוון של צבעים שעמידים בפני פגעי מזג האויר

6. אפשרויות תלייה שונות : תפירת השלטים מסביב, תפירת טבעות או תפירת שרוולים

שלט שמשונית מספק תמורה ראויה לכספכם. ההשקעה הכספית היא כדאית ומשתלמת כי היא נמוכה וחד-פעמית והשלט הוא עמיד לשנים רבות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רפי רזניק - פרסום באינטרנט, קידום SEO/PPC ב-Google, קידום עסקים ברשת החברתית בפייסבוק, פיתוח תוכנה, אפליקציות ואתרי אינטרנט מתקדמים המתואמים לפלטפורמות החדשות והמובילות בשוק.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רפי רזניק

מאת: רפי רזניקצרכנות21/02/171989 צפיות
החלטתם להחליף את המקדחה או אתם לקראת שיפוץ הבית? המידע הבא הולך לעשות לכם סדר בהבנה.

מאת: רפי רזניקצרכנות21/02/172015 צפיות
טרקטורונים לילדים אינם רק פעילות לילדים אלא מאפשרים פעילות משפחתית מהנה שמשותפת לכל בני המשפחה ושמשלבת ספורט והדרכה.

מאת: רפי רזניקאירועים וחתונות – כללי21/02/171255 צפיות
בחירת מקום לאירוע בצפון לפעמים היא בחירה לא פשוטה, למצוא מקום נוח קרוב לבית, נגיש לאורחים ולמוזמנים וכמובן מקום עם אוכל טעים ושירות חם שמוענק מכל הלב.

מאת: רפי רזניקבריאות נשים23/11/141894 צפיות
החצוצרות שנמצאות בבטן האשה הן חלק ממערכת הרביה הנשית. שמן ניתן להן בגלל המראה שלהן שמזכיר חצוצרה, בשל היותן מעין צינור צר בצדו האחד ורחב בשני.

מאת: רפי רזניקגני ילדים02/11/142756 צפיות
רוב שנות הילדות שלנו אנו לומדים. זה מתחיל כבר בפעוטון בו מלמדים אותנו להבדיל בין טוב לרע, בין מסוכן לחיובי, צבעים בסיסיים, קצת חיות ועוד אלמנטים חשובים הקשורים לבניית השפה.

מאת: רפי רזניקבניין ואחזקה - כללי13/10/141096 צפיות
כאשר אנו נדרשים להזמין אנשי מקצוע אלינו הביתה על מנת שיתקנו עבורנו מכשירי חשמל או יבצעו עבודה אחרת אנו תמיד נשאף להזמין את אנשי המקצוע הטובים ביותר על מנת שהעבודה שתתבצע תהיה הטובה ביותר, המהירה ביותר והאיכותית ביותר.

מאת: רפי רזניקעסקים - כללי08/05/141007 צפיות
תכנון נכון של בריכת שחייה ציבורית יחסוך לכם כסף רב בעתיד, חשוב לבנות בסטנדרטים גבוהים לפי תקנים מחמירים כדי למנוע תאונות ונזקים שעלולים לצוץ. איך לבחור בעל מקצוע נכון לבריכה שלכם.

מאמרים נוספים בנושא פרסום

מאת: ישראל רף פרסום06/02/222871 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. יש שנותנים עטים, מחברות ויש שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים כמזכרת עציצים ממותגים נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום18/06/213705 צפיות
עציצים ממותגים מסר של פריחה אישית ועסקית מתנות לראש השנה, לשמח את העובדים והלקוחות לקדם את העסק לתוצאות מעולות לטווח קצר וארוך בהשקעה כספית קטנה יחסית. המסר שלכם לוגו העסק ואולי גם משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק. עציצים ממותגים עם מסר של פריחה יבטיחו הצלחה מתנות שכף לקבל וקל לטפל ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום20/12/192469 צפיות
העובדים הם ללא ספק המנוע של העסק ולקראת החגים השונים מומלץ להעניק להם מתנות לטו בשבט בכדי להוקיר להם תודה ולהעניק להם מוטיבציה ושייכות למקום העבודה. המתנה הרלוונטית והמיוחדת ביותר שניתן להעניק מתנות לטו בשבט לעובדים היא עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציץ למשרד או לביתם

מאת: אמורפרסום28/06/175881 צפיות
עולם הפרסום מתפתח ומתרחב, ערוצי פרסום חדשים מתווספים לארגז הכלים של חברות הקידום והשיווק, ופרסום דרך רשתות חברתיות הוא אחת האפשרויות האפקטיביות בסל השירותים שמספקות חברות מקצועיות בתחום. כל אחד יכול לפתוח דף עסקי בפייסבוק, אולם אין די בפתיחת דף בלבד, ועל מנת שתיהנה מיתרונות השיווק של פייסבוק, עליך לוודא שהדף העסקי שלך מנוהל כיאות.

מאת: ישראל רף פרסום28/11/162439 צפיות
ממש עוד מעט יחול חג האילנות ובעלי עסקים שמעוניינים תמיד להיות במרכז העניינים של הלקוחות, העובדים והקולגות העסקיים מחפשים דרכים יצירתיות למתג את השירותים והמוצרים שלהם בחגי ומועדי ישראל. בכתבה הבאה נציג בפניכם את המתנה הפופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט.

מאת: שלום כהןפרסום28/02/161963 צפיות
אחד המרכיבים הקבועים בשגרה של כל עובד, לא משנה באיזה תחום הוא עובד, הוא ארוחת הצהריים- להגעה לחדר האוכל ולאכילת ארוחת הצהריים, ישנה משמעות תזונתית גדולה, אך גם השפעה על חיי החברה של העובדים ואף על רווחתם הנפשית ושביעות רצונם ממקום העבודה.

מאת: ישראל רף פרסום24/12/151991 צפיות
מתנות לטו בשבט, המתנות שמציגות את רוח החג, המון רעננות והמון חן, אפשרות מצוינת לחלק מתנה מרשימה, כל אחד ישמח לקבל לידיו את אחת מאותן מתנות לטו בשבט שנבחרה בקפידה ומחולקת בשמחה רבה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica