חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד לשמור על תחפושות הפורים לשימוש חוזר

מאת: ניקיטה זינגראופנה12/02/20111155 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פורים כבר מתדפק על דלתנו ורבים רצים לבחור תחפושת חדשה שתעלה לנו לא מעט כסף.  אך האם לא כדאי היה לשמור את התחפושת הישנה ולחסוך מזומנים לצרכים אחרים?

רכזנו לפניכם מספר עצות כיצד ניתן לשמור על תחפושת הפורים משנה שעברה כך שתראה עמו חדשה.

לפני שאתם עומדים לרחוץ את התחפושת, זכרו כי תחפושות פורים עשויות מחומרים  עדינים וכי התפירה שלהם בדרך כלל אינה חזקה ולכן עלינו לכבס אותן רק ביד. באם ישנם הוראות כביסה על התחפושת עדיף כי תנהגו לפיהן. יש לזכור כי גם כביסה עדינה ביד יכולה להרוס תחפושת שמצויין עליה כי היא נועדה לניקוי יבש בלבד. במקרה כזה  התחפושת יכולה להתכווץ במידה גדולה, לדהות או באם יש עליה הדפס הוא יכול לההרס. באם בכל זאת אין הוראות כנגד כביסה ביד  הרי לפני הכביסה יש להפוך את התחפושת כך שצידה הפנימי יצא החוצה, לכבס בכיור נקי במים בעזרת מים קרים ולהשתמש באבקת כביסה ומרכך רכים ועדינים במיוחד. לאחר הכביסה להפוך את התחפושת חזרה  זהירות ולתלות אותה ליבוש. חשוב לזכור כי אין לסחוט את המים מהתחפושת ואין ליבשה במייבש כביסה.

לאחר ייבוש קרוב לוודאי תמצא כי התחפושת התקמטה ולכן יש לגהץ אותה. יש לזכור כי תחפושות עשויות בדרך כלל מחומרים אקריליים ופוליאסטר שאינם מגיבים טוב לחום לכן לפני הגיהוץ להתיז מים על התחפושת ולגהצה בחום לא גבוה במיוחד. לאחר הגיהוץ יש לתלות את התחפושת כדי שלא תתפוס קמטים חדשים. ניתן גם להעזר בתרסיס לישור קמטים במידת הצורך.

לשמירה על תחפושות לטווח ארוך לאחר השימוש אין לזרוק או לדחוס אותן לתוך מגירה או ארגז.  יש לתלותן בארון ולכסותן בכיסוי ניילון כדי למנוע צבירת אבק על התחפושת. את האביזרים מגיעים עם התחפושת יש לעטוף בנייר ולאפסן בארגז נפרד. כאשר יש לשים דגש כי אביזרים כמו כנפיים לא יתקפלו ובאביזרים כמו כובעים יש לדחוס נייר על מנת שלא יאבדו את צורתם.

אנו מקווים כי בעזרת מגוון עצות אלו תוכלו לחסוך לא מעט כסף על תחפושות הפורים שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ניקיטה זינגר

ניקיטה הלבשה תחתונה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניקיטה זינגר

מאת: ניקיטה זינגראופנה09/04/111621 צפיות
הפסח כבר בפתח וקצת לאחרין תפתח עונת הרחצה והמוני בני ובנות ישראל ישטפו את חופי הזהב. הגיע הזמן לרוץ קצת יותר לחדר הכושר כדי להציג חיטובים מתאימים וכמובן לרכוש בגד ים חדש. להלן 11 טרנדים שיאפיינו את בגדי הים מודל 2011 ואשר יעזרו לך בבחירת בגד ים אולטימטיבי לעונה:

מאת: ניקיטה זינגרנשים - כללי15/03/112285 צפיות
האם את שוקלת להשתגע מעט ולקנות לעצמך בגד ים מיקרו או מיני ביקיני? אם את נראית טוב מספיק אז אין שיטה טובה יותר מזו למשוך את תשומת לב הגברברים בחוף ולהבטיח לעצמך שיזוף איכותי מקסימאלי. על מנת למנוע בעיות ועוגמת נפש שאלי את עצמך את השאלות באות לפני שאת מזמינה את בגד הים הנחשק:

מאת: ניקיטה זינגראופנה12/02/111329 צפיות
אם עקבתם בשנים האחרונות אחרי אופנת תחפושות הפורים, הרי מראות אלו מוכרים לכם. נשים ונערות רבות יותר ויותר נוטשות את התחפושות המסורתיות ובוחרות בחג הזה להתהדר בבגד סקסי שלעולם לא ילבשו בכל יום אחר.

מאת: ניקיטה זינגראופנה28/09/101282 צפיות
האישה המודרנית ממלאת בימינו תפקידים רבים - אשת קריירה, מפרנסת, אימא, מתנדבת, בת זוג ומאהבת. מצופה ממנה למלא את תפקידיה המרובים בזקיפות קומה ובחן. בחירת הלבשה תחתונהמתאימה מהווה אחד מהבסיסים החשובים בחיים עמוסים ומורכבים אלו. לבני נשים נוחים שנבחרו בקפידה הנם חלק מהבסיס להצגת עצמך בחברה.

מאת: ניקיטה זינגראופנה05/02/101446 צפיות
כידוע פורים מגיע אלינו עוד מעט אך איננו היחידים בעולם אשר חוגגים חג בו ילדים ומבוגרים אוהבים להתחפש בתחפושות שונות ומשונות. החלטנו להשביע את סקרנותכם ולרכז לכם מספר מפורסמים ואלו תחפושות העדיפו ללבוש.

מאת: ניקיטה זינגראופנה05/02/102339 צפיות
פורים מתקרב עלינו לטובה וילדים כמבוגרים כאחד מרגישים את ההתרגשות לקראת החג הנפלא והשמח הזה המגיע אלינו פעם בשנה. רוב האנשים משקיעים מחשבה לא מעטה בקניה או בתפירת תחפושת פורים שלהם. ניקיטה הלבשה תחתונה החליטה לרכז עבורכם מספר עצות מועילות לבחירת תחפושת אשר תהיו גאים בה בפורים הקרוב.

מאת: ניקיטה זינגראופנה05/11/091256 צפיות
הלבשה תחתונה אינה רק קטגוריה של בגד אלא גם אפשרות להביע את עצמך ואת הסגנון שלך במקום הכי אינטימי שקיים - הבית.

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: דניאל מלמדאופנה16/02/222810 צפיות
האם שמלות חורף זה פריט לבוש שניתן לקנות אונליין?

מאת: רוני הכהןאופנה07/11/195522 צפיות
היכן רוכשים שמלות ערב לחתונה בתל אביב שגדולה עד מאוד? כאן התשובות

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193721 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאת: רוני הכהןאופנה07/02/181652 צפיות
מכיוון שמחיר לא משקף איכות, ובהחלט יכולים למצוא אפילו מיטה במבצע נהדר שאיתה יהיה נעים ונוח ללכת לישון מידי לילה למשך של שנים רבות הלאה. איך יודעים לעשות בחירה נכונה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוני הכהןאופנה23/01/181600 צפיות
מה יכולים לעשות כאשר אירוע חשוב מתקרב וצריכים את השמלה החגיגית מוקדם ככל האפשר? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה22/12/171719 צפיות
האם זה אומר כי רכישת טלפון חכם מבטלת גם את הצורך ברכישה של שעון ליד? ובכן, רבים רואים כי רכישה של שעון לגבר היא עדיין פעולה שמביאה איתה יתרונות שאי אפשר לבטל בקלות שכזו. קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה18/11/171898 צפיות
איזה מקום יכול להכיל מלאי נהדר של שמלות יותר מעניינות שכאלה? קראו הלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica